MINÄÄ!!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: SKN - 19.02.15 - klo:10:01MINÄÄ!!!!!!! Josko poistais jonkun ketjun, sais uusinnan
Meni Mietaan sadasosahiihdoksi.Uusin viesti:Herpertti tänään kello 10:01SKN tänään kello 10:01Aivan sama, voitto Suomeen... nyt poika saunoo.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.02.15 - klo:10:08Meni Mietaan sadasosahiihdoksi.Uusin viesti:Herpertti tänään kello 10:01SKN tänään kello 10:01Aivan sama, voitto Suomeen... nyt poika saunoo. Jos spekuloidaan niin palvelin on Jokioisilla. Mulla on sinne matkaa vähemmän kun Persjänkhältä josta Herpespertti kirjottaa. Eli mun viesti tuli nopeemmin.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 19.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.02.15 - klo:10:08Meni Mietaan sadasosahiihdoksi.Uusin viesti:Herpertti tänään kello 10:01SKN tänään kello 10:01Aivan sama, voitto Suomeen... nyt poika saunoo. Jos spekuloidaan niin palvelin on Jokioisilla. Mulla on sinne matkaa vähemmän kun Persjänkhältä josta Herpespertti kirjottaa. Eli mun viesti tuli nopeemmin. Äänestetään voittaja....Huutoäänestys HÖÖRBÄRTTI
Menis tuohon Anan 100 tuhanteen kun separois kaiken kusen näistä paskaviesteistä... Helposti.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.02.15 - klo:10:28Menis tuohon Anan 100 tuhanteen kun separois kaiken kusen näistä paskaviesteistä... Helposti. mää jollain viisiin luin groupin viestit tohon sataantonnii