mutta kertooko tuo etelä-savo että sepe onkin sekajuoppo? en ite kyllä juo senttilitroinakaan tota määrää kaljaa...keppanaa. mutta kyllä tuohon alkaa pikkuhiljaa uskoa kun kattelee mitä kierrätyspisteessä on pienmetallilaatikossa, - pelkkää kaljatölkkiä... -virosta!!! ai niin, syyskussa siellä oli pallokrilli!
Joo, olet huomannut sen mikä minäkin. Tuonti on aika huimaa. Itse olen hakenut virosta 2 laatikkoo. Että revi siitä.
Mutta kysymys on? Miksi haluat toisilta kieltää sen mitä itse et tee. Enhän minäkään halua kieltää sulta maidun lipittämistä. Haluan vaan että et maksata sen juomista mulla. Olut tuo verotuloja, maito vie pelkästään. 
Mitäs verotuloja viron kaljasta tulee ja Sepen nettitilausjuomisista 
Suomessa on kaksi monopolia, Alko ja Valio. Syytönhän minä siihen olen 
No hakeeko juipit maitua virosta, tai tilaako netistä 
Eihän sitä tarvitse hakea, kun sitä on K-kaupan tiskissä.
Monopoolit murtuu ja se pikkasen vi tut taa joitakin. 
Verojahan tuolla kaljan hakemisella nämä nykyajan rintamakarkurit ja yhteiskunnan vapaamatkustajat kiertää, miksei ne tekisi maitun kanssa samoin 
Sitä minäkin ihmettelen. Kävin just lähikaupassa S-Marketissa. Joku epäili tässä männä viikolla että kirjoitin perunoiden hinnoista satuja. 1,69€ kg oli pesty yleisperuna irtomyynnissä. Samoin Rosamunda. Oli siellä yksi laji 1,25€ rupisia lajittelujätteitä

Puolalaisia omenia ja egyptiläisiä appelsiineja 65 senttiä kilo. Ja näillä mennään. Pitää olla pikkasen hölmö, jos maksaa kotimaisista tomaateista 5 euroo ja omenista 3,5€

Eihän siitä rikastu kuin valtio. Koska alv on prosentuaalinen. Mitä kalliimpi ruoka sitä enemmän maksat veroja.