Kotirouvia ja pari hevosmiestä heinärahoineen?"Pankki oli merkinnyt yli 7 300 asiakkaan kohdalla ammatiksi kotirouva." http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/08/pankkivuoto-paljastaa-suomalaisten-tileja-sveitsissa?ref=ydd-newest-in-sp
Eipä tainnu vielä monen agronettiläisen tilit tupsahtaa julki.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.02.15 - klo:21:35Eipä tainnu vielä monen agronettiläisen tilit tupsahtaa julki. Joku vois kertoa paljonko mun ääs-bonustililläni on, en ole koskaan vielä tullut kysyneeksi
Joku vois kertoa paljonko mun ääs-bonustililläni on, en ole koskaan vielä tullut kysyneeksi
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.02.15 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.02.15 - klo:21:35Eipä tainnu vielä monen agronettiläisen tilit tupsahtaa julki. Joku vois kertoa paljonko mun ääs-bonustililläni on, en ole koskaan vielä tullut kysyneeksi 8 vuotta oli kysymättä, kieltämättä mukava yllätys oli.
Jos veronkiertoa laitettaisiin edes vähän kuriin, niin mitään veronkorotuksia ei tarvittaisi Sama ongelma se on kyllä muillakin EU:ssa, ehkä pahiten näillä kreikkalaisilla
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 10.02.15 - klo:10:13Jos veronkiertoa laitettaisiin edes vähän kuriin, niin mitään veronkorotuksia ei tarvittaisi Sama ongelma se on kyllä muillakin EU:ssa, ehkä pahiten näillä kreikkalaisilla se on mukavaa luettavaa tuommonen järkevä kommentti Oikeasti. Kaikille se ei ole lainkaan selvää, vielä. Mutta tulee todellakin selviämään: ettei hyvinvointiyhteiskuntaa pysty pyörittämään maailman tappiin mikäli maassa on niin paljon siipiveikkoja kuin nyt on.