Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Doc Martin  (Luettu 8390 kertaa)

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Doc Martin
Kuka katsoo tätä sarjaa? On ihan huippuhyvä ,kertoo vanhapoika-maalaislääkäristä,joka on töykeä monelle potilaalle,mutta huippuetevä ammatissaan ja koko pikkukylän elämä sitoutuu hauskasti toisiinsa ;D ;D.
Olen ollut vuosikausia kyllästynyt kotimaisiin sarjoihin,jotka on täynnä riitoja,pettämisiä ja loputonta juopottelua ja sekoilua.
Tämä on sarja,joka on yllättänyt itsenikin.Olen kyllä ennenkin tykänyt englantilaisista ja italialaisista näytelmistä,mutta tämä on ihan huippua.
Pieni englantilainen kylä ei paljon poikkea suomalaisesta:juoruilevat ja luulotautiset potilaat oikeitten potilaitten seassa on lääkärin vain kestettävä ja tämä tohtori on kyllä taatusti omanlaisensa ;D ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Doc Martin
Mun suosikkisarja ja kuvaa hyvin meikäläistäkin mentaliteettia. Teen työni hyvin  mutt se ei aina riitä ja niitä arvostelijoita riittää....

Se tohtorin tunarointi ja suorapuheisuus naisasioissa jotenkin viehättää...

Don Essex

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sarjaa kyllä seurataan.
Don Essex

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Katselen hyvin vähän televisio, mutta olen kyllä tämän uuden sarjan huomannut  8)
Saa sitä hyvän sarjan yhdelläkin huippunäyttelijällä aikaseksi , noi toiset taitaa olla amatööripohjalta siinä :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Mymmyn kanssa ollaan taas samoilla linjoilla,katson sarjaa joka päivä ruokailun yhteydessä,ei voi moittia. ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Köntys

• Vieras

Eikö teillä oo muuta tekemistä, kun katsoa päivisin jotakin enklantilaista hörökorvaa  :-\

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikö teillä oo muuta tekemistä, kun katsoa päivisin jotakin enklantilaista hörökorvaa  :-\

Onjoo, esim.  akrronettiin kirjoittelu  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

On siinä vähän väliä  kauniita naisia,ja muistuu mieleen taannoinen Lontoon matka. ::)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Se oli hyvä kohtaus kun se poras akkuporakoneella reiän sen jonkun ukon päähän
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKM

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Se oli hyvä kohtaus kun se poras akkuporakoneella reiän sen jonkun ukon päähän

Doc Martin sai piparia viime jaksossa siltä rehtorilta.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

navettapiika

• Vieras
Eikös se ole uusinta kierroksella?? Olen sen jo kerran katsonut.. Ja kieltämättä päähenkilö on suloisella tavalla tökerö. :)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Eikös se ole uusinta kierroksella?? Olen sen jo kerran katsonut.. Ja kieltämättä päähenkilö on suloisella tavalla tökerö. :)
Uusintahan se on kuten oli Sydämen asialla ym. sarjat uusinnan uusintoja näin se Yle säästää johtajilleen palkka rahoja.

navettapiika

• Vieras
Uusintahan se on kuten oli Sydämen asialla ym. sarjat uusinnan uusintoja näin se Yle säästää johtajilleen palkka rahoja.
Mutta kertaus on opintojen äiti. Kohta ehkä suomalaisetkin osaa tehdä sarjan, mitä jaksaa seurata kolmea ensimmäistä jaksoa pidemmälle.. ;D

Joukahainen

• Vieras
klo 10.00 tuijotetaan telkkua jösses sentään,
niin eläkeläisillä on ainut huvi telkun katselu j a ompelusseurat
nii ja ne herätyskokoukset

(0)

• Vieras
klo 10.00 tuijotetaan telkkua jösses sentään,
niin eläkeläisillä on ainut huvi telkun katselu j a ompelusseurat
nii ja ne herätyskokoukset