Ahosen Jokke vaati paperimiehille "laatuaikaa", ts lisää lomia. Onnistuikin, monelle paperimiehelle tuli työttömyys.
eihän teidän puheissa oo päätä ei häntää, nyt te kehutte saksaa palkkajohtajiksi vaikka jatkuvasti ootte kehunu kuinka saksa pudotti palkkatason nilkkoihin (todellisuudessa mamut hoitaa hommat)muistuupa mieleen kuinka karvinen itse sanoi jotta tehtaan porttien sisäpuolelta ei enää löydy ratkaisua kustannuspuolen ongelmiin nythän puu alkaa taas huilaamaan tehtaalle kun kuormat on kohillaan ja valtion avustuksia ohjaillaan puun polton osalta vain pienempään puuhun, voidaan olettaa että kuitupuun hinta laskee realistisemmalle tasolle tiedättekö muuten että etelä-amerikassa työnantaja vie yrityksen autolla motokuskit koneelle ja näille viedään myös ruoka kerran päivässä ja kahvit kahdesti työmaalle tai heidät haetaan syömään. ruokailua varten on ilmastoitu parakkihe eivät myöskään tankkaa konetta itse he eivät vaihda sulaketta vaan huoltomies tulee vaihtamaan, jos huoltomes huomaa jotta puomi ratki ni hän ei hitsaa, hitsari tulee hitsaamaan
Riittävän isoja/tehokkaita/moderneja yksiköitä kun rakennetaan, niin ei tartte niin montaa paperimiestä sellutonnia kohden.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 04.02.15 - klo:11:31eihän teidän puheissa oo päätä ei häntää, nyt te kehutte saksaa palkkajohtajiksi vaikka jatkuvasti ootte kehunu kuinka saksa pudotti palkkatason nilkkoihin (todellisuudessa mamut hoitaa hommat)muistuupa mieleen kuinka karvinen itse sanoi jotta tehtaan porttien sisäpuolelta ei enää löydy ratkaisua kustannuspuolen ongelmiin nythän puu alkaa taas huilaamaan tehtaalle kun kuormat on kohillaan ja valtion avustuksia ohjaillaan puun polton osalta vain pienempään puuhun, voidaan olettaa että kuitupuun hinta laskee realistisemmalle tasolle tiedättekö muuten että etelä-amerikassa työnantaja vie yrityksen autolla motokuskit koneelle ja näille viedään myös ruoka kerran päivässä ja kahvit kahdesti työmaalle tai heidät haetaan syömään. ruokailua varten on ilmastoitu parakkihe eivät myöskään tankkaa konetta itse he eivät vaihda sulaketta vaan huoltomies tulee vaihtamaan, jos huoltomes huomaa jotta puomi ratki ni hän ei hitsaa, hitsari tulee hitsaamaan Aika laaja ala on "etelä-amerikassa". Vai onko sittenkin noin käynyt yhdessä firmassa vai yhdessä työkohteessa?
jos verrataan mtk.n veetille junailemaan laatuaikaan
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 04.02.15 - klo:12:48jos verrataan mtk.n veetille junailemaan laatuaikaan Enpä sanoisi niinkään. Sopiva työ ja pieni kiire pitää mielen virkeänä. Järkevän tekemisen puutteessa ihminen tylsistyy ja alkaa puhua pehmoisia.