Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri. Olikse mukava silloin kouluaikaan, vai kiusasko jo silloin?
Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri.
Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 28.01.15 - klo:17:35Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri. Olikse mukava silloin kouluaikaan, vai kiusasko jo silloin?Yhteinen sävel oli aika selvä jo ala-asteella, kainolopierut opettajan kumartuessa ja rippikoulussa pakolliseksi muodostuneet kinkerikäynnit merkkien toivossa pappia nauraen eivät unohdu koskaan.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 28.01.15 - klo:17:35Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri. Olikse mukava silloin kouluaikaan, vai kiusasko jo silloin?Yhteinen sävel oli aika selvä jo ala-asteella, kainolopierut opettajan kumartuessa ja rippikoulussa pakolliseksi muodostuneet kinkerikäynnit merkkien toivossa pappia nauraen eivät unohdu koskaan. Niin hyvä ystävä,ettei rahoita skänsälle ylihintaisia peltoja
Lainaus käyttäjältä: +200 - 28.01.15 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 28.01.15 - klo:17:35Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri. Olikse mukava silloin kouluaikaan, vai kiusasko jo silloin?Yhteinen sävel oli aika selvä jo ala-asteella, kainolopierut opettajan kumartuessa ja rippikoulussa pakolliseksi muodostuneet kinkerikäynnit merkkien toivossa pappia nauraen eivät unohdu koskaan. Niin hyvä ystävä,ettei rahoita skänsälle ylihintaisia peltoja Nii, ja nyt kun olisin ajoissa tilannu apulantaa niin agrikaan ei enää anna agrirahaa. Pitää lähtee kerjuulle.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:20:28Lainaus käyttäjältä: +200 - 28.01.15 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 28.01.15 - klo:17:35Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.15 - klo:17:06Lainaus käyttäjältä: +200 - 22.01.15 - klo:21:37Todella yllättävää että suurinosa agrolaisista on velattomia ja tuskin muistavat mitä se edes on Ja että juuri ne kommentoi tätä topiccia eniten Mää oon vähän jäähi kommentoimaan tähän mitään kun pankinjohtajana on koulukaveri. Olikse mukava silloin kouluaikaan, vai kiusasko jo silloin?Yhteinen sävel oli aika selvä jo ala-asteella, kainolopierut opettajan kumartuessa ja rippikoulussa pakolliseksi muodostuneet kinkerikäynnit merkkien toivossa pappia nauraen eivät unohdu koskaan. Niin hyvä ystävä,ettei rahoita skänsälle ylihintaisia peltoja Nii, ja nyt kun olisin ajoissa tilannu apulantaa niin agrikaan ei enää anna agrirahaa. Pitää lähtee kerjuulle. Kysy raisiolta, niiltä tuli viesti, että 75 pv maksuaikaa helmikuun toimituksille
Pankilla on laman keskelläkin näköjään aina jotain jaettavaa, kenellä on osakkeita, ottakoot jotain takaisin.http://www.taloussanomat.fi/porssi/2015/01/28/nordea-jattiosingoista-rahan-hautominen-olisi-vaarin/20151166/170