Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Susi  (Luettu 5013 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Susi
harvon salametästäjät tieltä metästää ;Dkyllä ylen toimittajat menee helposti retkuun

Minä luulen ( en tiedä   ::) ) että salametsästys on ammattimaista ja se tapahtuu syöteillä ja loukuilla  :o
Markkinat on valmiina ja logistiikka kunnossa  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Susi
harvon salametästäjät tieltä metästää ;Dkyllä ylen toimittajat menee helposti retkuun

Minä luulen ( en tiedä  ::  ), että salametsästys on ammattimaista ja se tapahtuu syöteillä ja loukuilla  :o
Markkinat on valmiina ja logistiikka kunnossa  8)
Tähänkin olisi olemassa luonnonmukainen menetelmä: susiin tartutetaan kapi ja pakkanen hoitaa loput...


de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Susi
harvon salametästäjät tieltä metästää ;Dkyllä ylen toimittajat menee helposti retkuun

Minä luulen ( en tiedä   ::) ) että salametsästys on ammattimaista ja se tapahtuu syöteillä ja loukuilla  :o
Markkinat on valmiina ja logistiikka kunnossa  8)

Otatko susiturkkitilauksia vastaan.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Susi
harvon salametästäjät tieltä metästää ;Dkyllä ylen toimittajat menee helposti retkuun

Minä luulen ( en tiedä   ::) ) että salametsästys on ammattimaista ja se tapahtuu syöteillä ja loukuilla  :o
Markkinat on valmiina ja logistiikka kunnossa  8)

Otatko susiturkkitilauksia vastaan.  ;D

 ;D ;D ;D

Sutta ei löydy varastosta, mutta kylmäsavu karhunlapaa kyllä löytyy  ::) ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Susi
  Naiset siellä metsässä yöllä, niin sen viellä ymmärtää, mutta että aikuinen mies?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Susi
Takavuosina jossakin Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan rajamaiden metsäteilla liikkui samanlaisia outoja ja luvattomia kulkijoita. Kerran kävi sellainen ihme, että paikallisen maatilan traktori jäätyi metsäautotien suulle ja kesti kokonaisen päivän, ennen kuin saivat käyntiin ja ajettua pois olemasta tien tukkona  :D
Massikka onkin ollut aina hankala ilmata.  ;)

Jo vain...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Susi
harvon salametästäjät tieltä metästää ;Dkyllä ylen toimittajat menee helposti retkuun

Minä luulen ( en tiedä   ::) ) että salametsästys on ammattimaista ja se tapahtuu syöteillä ja loukuilla  :o
Markkinat on valmiina ja logistiikka kunnossa  8)

Otatko susiturkkitilauksia vastaan.  ;D

 ;D ;D ;D

Sutta ei löydy varastosta,  ::) ::)

Pitkäkin toimitusaika?  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Susi
Susi on erittäin hyödyllinen ,pitää hirvikantaa kurissa,kun metsästäjät eivät sitä tee vaan haluavat niitä laiduntaa metsänomistajan taimikoissa.
Mikään eläin ei ole niin toivottu kuin susi ,metsänomistajan näkökulmasta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Susi
Susi on erittäin hyödyllinen ,pitää hirvikantaa kurissa,kun metsästäjät eivät sitä tee vaan haluavat niitä laiduntaa metsänomistajan taimikoissa.
Mikään eläin ei ole niin toivottu kuin susi ,metsänomistajan näkökulmasta.

Oleks mää jumalauta nauttinu jo liikaa sieniä ku Sashan juttu näyttää hyvältä :o

Ei hemmetin hemmetti, kohta olen varmaan yhtä venäjämielinenkin. :o

Pitääkin soittaa kaalikuraattorille jos tää jatkuu, alkaa huolestuttaa. :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Susi
Sanokaapa milloin on susi tappanut ihmisen ja sitten milloin hirvi on tappanut? Hirvikolareissa kuolee joka vuosi ihmisiä,mutta mites montako susi ihmistä  tappaa?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Susi
Tämä, ihan laillisen jahdin tuloksena ammuttu susi on ammuttu oikeaoppisesti perseeseen, joka toki laillisessa jahdissa on tarpeetonta. Liekö ampujana vanha tekijä  :)

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/susi-ammuttiin-lapinlahdella/1975784




SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Susi
Sanokaapa milloin on susi tappanut ihmisen ja sitten milloin hirvi on tappanut? Hirvikolareissa kuolee joka vuosi ihmisiä,mutta mites montako susi ihmistä  tappaa?

Lopeta nyt jo jumalauta ettei joudu soittamaan huomenna sille muumien takaisin kutsujalle. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Susi
Sanokaapa milloin on susi tappanut ihmisen ja sitten milloin hirvi on tappanut? Hirvikolareissa kuolee joka vuosi ihmisiä,mutta mites montako susi ihmistä  tappaa?
1800 luvulla sininlaisiasi syötettiin susille, meinaan sillon ei ollut sosiaaliturvaa ja jokaisen piti itse toimillaan hankkia toimeentulonsa.


Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Susi
Tämä, ihan laillisen jahdin tuloksena ammuttu susi on ammuttu oikeaoppisesti perseeseen, joka toki laillisessa jahdissa on tarpeetonta. Liekö ampujana vanha tekijä  :)

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/susi-ammuttiin-lapinlahdella/1975784
Täsmennystä: tappaminenhan on rikos, mutta salvaminen ei ja villieläimille helpoin tapa suoriutua on haulikko. Eläin ei kuole, mutta eipä sen jälkeen lisäännykään...




Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Susi
Susi on erittäin hyödyllinen ,pitää hirvikantaa kurissa,kun metsästäjät eivät sitä tee vaan haluavat niitä laiduntaa metsänomistajan taimikoissa.
Mikään eläin ei ole niin toivottu kuin susi ,metsänomistajan näkökulmasta.

Oleks mää jumalauta nauttinu jo liikaa sieniä ku Sashan juttu näyttää hyvältä :o

Ei hemmetin hemmetti, kohta olen varmaan yhtä venäjämielinenkin. :o

Pitääkin soittaa kaalikuraattorille jos tää jatkuu, alkaa huolestuttaa. :o

Siin vaiheessa kun sää aiot äänestää siitä tennarikommari Arhinmäkeä, me kiikutetaan sut Gruppen toimesta kuuppakorjaamolle. >:(
It ain't over till the fat lady sings