Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:31Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!Mielestäni tämä on Köntyksen syytä kaikki Millä ihmeellä se on kiemurrellut vapaaksi? Tuolla hymyllään, vai?
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:31Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!Mielestäni tämä on Köntyksen syytä kaikki
Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:31Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!Mielestäni tämä on Köntyksen syytä kaikki Millä ihmeellä se on kiemurrellut vapaaksi? Tuolla hymyllään, vai?oisko lahjonu maasterin valkkarilla
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 26.01.15 - klo:17:39Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:31Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!Mielestäni tämä on Köntyksen syytä kaikki Millä ihmeellä se on kiemurrellut vapaaksi? Tuolla hymyllään, vai?oisko lahjonu maasterin valkkarillaSKN sovittaa mun synnit
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 26.01.15 - klo:17:43Lainaus käyttäjältä: ana111 - 26.01.15 - klo:17:39Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 26.01.15 - klo:17:31Arvon webhenkilö Köntyshän tämän aloitti ja onkin varmasti ansaitulla viiden(5)viikon jäähyllä. Kaikkihan tiedämme mistä tämä sensuuri on, mietimme vaan sitä, kuinka syvältä! Esimerkiksi, jos ruoka on her*****sta se ei todellakaan tarkoita hermulkusta!Mielestäni tämä on Köntyksen syytä kaikki Millä ihmeellä se on kiemurrellut vapaaksi? Tuolla hymyllään, vai?oisko lahjonu maasterin valkkarillaSKN sovittaa mun synnit Näinkö on so*****? Missä se roikkuu?
*********************************KaluPerseKokoomus***STTK
Onk` skännällä tertullinen banaaneja syötävänä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:18:07Onk` skännällä tertullinen banaaneja syötävänäTaas? Se sai sit varmaan enemmän kuin kolme noottia webmasterilta?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 26.01.15 - klo:18:51Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:18:07Onk` skännällä tertullinen banaaneja syötävänäTaas? Se sai sit varmaan enemmän kuin kolme noottia webmasterilta?Mää sain vain kaksi. Olen aina osannut vetäytyä ajoissa
olikos sulla jotain asiaa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:18:59Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 26.01.15 - klo:18:51Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 26.01.15 - klo:18:07Onk` skännällä tertullinen banaaneja syötävänäTaas? Se sai sit varmaan enemmän kuin kolme noottia webmasterilta?Mää sain vain kaksi. Olen aina osannut vetäytyä ajoissa Mulle pukkas neljä SKN-nimimerkille, vaihtelevia määriä sitten muille Groupin jäsenille.