Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Teatteri esitystä taas kerran.  (Luettu 4919 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Teatteri esitystä taas kerran.
Niin s-l anttila kuin mtk;kin, taas kerran suusta paskaa.
Maidontuotanto uhattuna ja uhkaa loppua.
Kattia kanssa.
C-alueen maidontuottajilla menee itkuista huolimati paremmin kuin koskaan ja täällä todistellaan jota maito sopii Suomeen parhaiten.

Eli ei hädän päivää, ainoastaan tissinkoittajiltakin tullaan vaatiman työntekoa ja kilpailukykyä.

Ja aivan varmaa, tissinkoittajille, taas kerran tullaan vaatimaan lisää ansiota, koska farmari-volvotkin ovat kallistuneet ja peruna "uhrataan" ensimmäisenä eli on kauppatavarana.

Tämä paska haisee taas kerran siltä, jotta c-alueen tuottajat ratsastavat a-b-alueen kustannuksella.
Kun a-b-alueen maidontuottajilla menee pirun huonosti ja c-alueella paremmin kuin koskaan, saadaan se matemaattisesti näyttämään, ettei häävisti mene, liksaa lisää.

Toinen asia millä tarkoituksenmukaisesti harhaanjohdetaan on maidontuotanon vähenemisestä mainostaminen.Ei siinä muusta ole kyse kuin luonnollisesta poistumasta.Osa tiloista joilla ei ole jatkajaa, ovat jo kauan sitten tehneet päätöksen lopettamisesta,ennemmin tai myöhemmin ja se myöhemmin on tullut nyt.

Ja osa lopettavista tissinkoittajista on ajatellut ihan omilla aivoillaan ja todennut sen minkä suurimman osaa tissinkoittajista olisi pitänyt huomata jo kauan sitten.Ettei edellytyksiä tuotantoon ole eikä kilpailukyky riitä muutoin kuin muilta varastetulla, eikä ole oikeaoppisesti alkanut hakkaamaan päätään seinään ja tekemään miljoonainvestointeja.

Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo:08:09 kirjoittanut Eemeli

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Teatteri esitystä taas kerran.
Vaahteramäellä on ollu taas äreä aamuherätys ......... 8)

Talojussi

• Vieras
Niin s-l anttila kuin mtk;kin, taas kerran suusta paskaa.
Maidontuotanto uhattuna ja uhkaa loppua.
Kattia kanssa.
C-alueen maidontuottajilla menee itkuista huolimati paremmin kuin koskaan ja täällä todistellaan jota maito sopii Suomeen parhaiten.

Eli ei hädän päivää, ainoastaan tissinkoittajiltakin tullaan vaatiman työntekoa ja kilpailukykyä.

Ja aivan varmaa, tissinkoittajille, taas kerran tullaan vaatimaan lisää ansiota, koska farmari-volvotkin ovat kallistuneet ja peruna "uhrataan" ensimmäisenä eli on kauppatavarana.

Tämä paska haisee taas kerran siltä, jotta c-alueen tuottajat ratsastavat a-b-alueen kustannuksella.
Kun a-b-alueen maidontuottajilla menee pirun huonosti ja c-alueella paremmin kuin koskaan, saadaan se matemaattisesti näyttämään, ettei häävisti mene, liksaa lisää.

Toinen asia millä tarkoituksenmukaisesti harhaanjohdetaan on maidontuotanon vähenemisestä mainostaminen.Ei siinä muusta ole kyse kuin luonnollisesta poistumasta.Osa tiloista joilla ei ole jatkajaa, ovat jo kauan sitten tehneet päätöksen lopettamisesta,ennemmin tai myöhemmin ja se myöhemmin on tullut nyt.

Ja osa lopettavista tissinkoittajista on ajatellut ihan omilla aivoillaan ja todennut sen minkä suurimman osaa tissinkoittajista olisi pitänyt huomata jo kauan sitten.Ettei edellytyksiä tuotantoon ole eikä kilpailukyky riitä muutoin kuin muilta varastetulla, eikä ole oikeaoppisesti alkanut hakkaamaan päätään seinään ja tekemään miljoonainvestointeja.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/11/fi_FI/MTKterveys/

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
141-neuvottelut helpot, eikä saatu edes heikkoa torjuntavoittoa, koplata ei saanut, hame korvilla.

Tunnustavat perhana, ettei 141-tukea koetettu edes neuvotella.Etelä-Suomi uhrattiin taas kerran, jotta c-alueelle saataisiin nyt mahdollisimman hyvä tulos.

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
141-neuvottelut helpot, eikä saatu edes heikkoa torjuntavoittoa, koplata ei saanut, hame korvilla.

Tunnustavat perhana, ettei 141-tukea koetettu edes neuvotella.Etelä-Suomi uhrattiin taas kerran, jotta c-alueelle saataisiin nyt mahdollisimman hyvä tulos.

Jos kaikilla olisi yhtäpaljon rahaa.........raha menettäisi arvonsa ......

Aulis Anttila

• Vieras
Paljon... ja vähän...

Entäs jos kaikilla olisi yhtä vähän...  ???  ;D  :D  ::)  :P

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kepulaista vallankiimaa pahimmillaan.

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vai vallankiimaa............. :D :D :D :D :D :D :D

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Paljon... ja vähän...

Entäs jos kaikilla olisi yhtä vähän...  ???  ;D  :D  ::)  :P

Eiks tuo nyt oo sama asia ??????

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kepulainen politiikka, ei muista väliä vaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kepulainen politiikka, ei muista väliä vaan, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

Mist sie noin päättelet ??? Luit sie sen jostain lehdestä vai kertoks joku ihan oikea poliitikko sen siulle ??

emo-heikki

• Vieras
Maidontuotanto on kumminkin maatalouden selkäranka, muu on tavallaan puuhastelua, muutamaa isompaa toimijaa lukuunottamatta.
Siinä mielessä ymmärrän hyvin, että maitotilojen tilannetta seurataan tarkemmin kuin muiden, koska vaikutukset koko maata ajatellen ovat siellä suurimmat, niin hyvässä kuin pahassakin.

Aulis Anttila

• Vieras
Jummalaut...
Maidontuotanto on kumminkin maatalouden selkäranka, muu on tavallaan puuhastelua, muutamaa isompaa toimijaa lukuunottamatta.

No voihan jummalaut´ vieköön ja sentään ja kerrassaan ... tommosta soopaa en ois ikinä kuvitellu saavani lukea... en edes umpikepulaisilta hörhöiltä  :o  :o  :o ::)   ::) >:(  :(  :o

Puppugeneraattori

• Vieras
Onko siis lausumattomana ajatuksena se, että uhrataan sitten vaikka kaikki muut tuotantosuunnat, kunhan vain maidontuotanto saadaan säilymään?
141-neuvotteluissa tuli vuosi sitten turpiin,ainakin yksimahaisten osalta, sitä on turha kenenkään kieltää, tai sitten syyllistyy itsepetokseen ja valehteluun.

Aulis Anttila

• Vieras
Erittäin hyvä kysymys
Onko siis lausumattomana ajatuksena se, että uhrataan sitten vaikka kaikki muut tuotantosuunnat, kunhan vain maidontuotanto saadaan säilymään?

Otsikossa kaikki !!!