Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sisäsiittoisuuden seuraukset  (Luettu 2125 kertaa)

(O)

  • Vieras
sisäsiittoisuuden seuraukset

navettapiika

  • Vieras
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Niin, ja nytkö lotataan, mikä noista on sinun geeniperimässä??? :o

(O)

  • Vieras
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
valitettavasti en kuulu sisäsiittoisen alueen sukukuntaan,ikävä tuottaa sinulle pettymys.

navettapiika

  • Vieras
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
valitettavasti en kuulu sisäsiittoisen alueen sukukuntaan,ikävä tuottaa sinulle pettymys.

Olekko aivan varma??? Pikkasen kyllä epäilyttää, mutta on parempi olla tietämättä kuin tietää liikaa perimästään. Herää pian liikaa vaikeita kysymyksiä.. ???

(O)

  • Vieras
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
niin olikos piikasella jotain minua vastaan kun aina nälvit, :o

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
niin olikos piikasella jotain minua vastaan kun aina nälvit, :o

  Piika vaan ajatteli, kun tuossa on kolme sellaista geenivirhettä joka aiheuttaa kehitysvammaisuutta. Piialla on niin hyvä mielikuvitus. Nää geenivirheet on kyllä enempi idässä.  ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Joo, mutta on siinä etunsakin, noi sallalaiset on aina pärjänneet muita paremmin  8) 8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
.--Mulla ei oo mitään noista.Mun äidin suku on lähtöisin  Nivalasta,isän suku taas Virosta,puoliso on  Laatokan karjalasta,joten lapsilla pitäis olla hyvät geenit.   Mulla ei ole suvussa syöpää,sydänsairauksia,eikä diabetesta. ::)

navettapiika

  • Vieras
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Tämähän on vain yksi osa-alue noissa geenivirheissä tämä sisäsiittoisuus, tulee niitä muutenkin  jos perimä osuu kohdalle. Minulla ja sisaruksillani on kaksi tosi harvinaista geenivirhettä, mutta kellään ei sairautta. Jännityksellä odotamme tuleeko seuraavaan polven kohdalle osumia..

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Tämähän on vain yksi osa-alue noissa geenivirheissä tämä sisäsiittoisuus, tulee niitä muutenkin  jos perimä osuu kohdalle. Minulla ja sisaruksillani on kaksi tosi harvinaista geenivirhettä, mutta kellään ei sairautta. Jännityksellä odotamme tuleeko seuraavaan polven kohdalle osumia..

Ei tule, jotta virhe realisoituisi niin se pitäisi periä molemmilta vanhemmilta, jos ei serkukset mene keskenään naimisiin niin vaaraa ei ole, tai pikkuserkut jne ....  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
.--Mulla ei oo mitään noista.Mun äidin suku on lähtöisin  Nivalasta,isän suku taas Virosta,puoliso on  Laatokan karjalasta,joten lapsilla pitäis olla hyvät geenit.   Mulla ei ole suvussa syöpää,sydänsairauksia,eikä diabetesta. ::)

Isompi ongelma lestojen lisääntymisessä on, että kun niitä lapsia pukataan peräperään, niin aina ei riitä äidillä hivenainetasot raskausaikana. Se saattaa sitten pahimmillaan aiheuttaa nuorimmaisilla kehityshäiriöitä ym. ikävää.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8302
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Jostain syystä sisäsiittoisuudessa banjonsoittogeeni nousee hallitsevaksi ominaisuudeksi.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: sisäsiittoisuuden seuraukset
Jostain syystä sisäsiittoisuudessa banjonsoittogeeni nousee hallitsevaksi ominaisuudeksi.

 ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes