Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hinnat  (Luettu 2198 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Hinnat
Olen tuossa seuraillut lihanhintaa, eri pohjoismaiden ja Saksan välillä, Suomi on ollut koko vuoden muita pohjoismaita jäljessä, joskus jopa Saksaakin jäljessä, mutta ei aina.
Eli maaseudun tulevaisuudesta seuraan hintaa.

Mielestäni MTK ei ole oikein onnistunut tässä edunvalvonnassa, kun hintaa ei saada samalle tasolle kuin muissa pohjoismaissa on, hyvä että Saksan edellä pysytään.

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Hinnat
Olen tuossa seuraillut lihanhintaa, eri pohjoismaiden ja Saksan välillä, Suomi on ollut koko vuoden muita pohjoismaita jäljessä, joskus jopa Saksaakin jäljessä, mutta ei aina.
Eli maaseudun tulevaisuudesta seuraan hintaa.

Mielestäni MTK ei ole oikein onnistunut tässä edunvalvonnassa, kun hintaa ei saada samalle tasolle kuin muissa pohjoismaissa on, hyvä että Saksan edellä pysytään.

Suurin syy hintojen laahaamiseen on ylimitoitetut investointituet ja tuotantoon sidotut tuet. 8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hinnat
Olen tuossa seuraillut lihanhintaa, eri pohjoismaiden ja Saksan välillä, Suomi on ollut koko vuoden muita pohjoismaita jäljessä, joskus jopa Saksaakin jäljessä, mutta ei aina.
Eli maaseudun tulevaisuudesta seuraan hintaa.

Mielestäni MTK ei ole oikein onnistunut tässä edunvalvonnassa, kun hintaa ei saada samalle tasolle kuin muissa pohjoismaissa on, hyvä että Saksan edellä pysytään.

Suurin syy hintojen laahaamiseen on ylimitoitetut investointituet ja tuotantoon sidotut tuet. 8)

Missä mielessä, investointituet on ylimitoitettuja, tai mikä osa tuotantuista on liian suuri, sonnipalkkio vai mikä ???

Maria

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Hinnat
Kyllä MTK on melkoisen turha järjestö. Kertokaa joku, jos tiedätte, mitä hyvää on saanut aikaan? >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hinnat
Kyllä MTK on melkoisen turha järjestö. Kertokaa joku, jos tiedätte, mitä hyvää on saanut aikaan? >:(

Oliko tämä kompakysymys ????

Maria

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Hinnat
 ::) Siinäpä vasta kysymys..