Katos vaan... Me vähän veikattiin että (O) olis laittanu suusauvan pois agron osalta mut se olikin Marvel-Antti-X. Jos mää alkasin pyyhkimään kirjotuksiani ni menis koko loppu vuosi.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 10.01.15 - klo:15:30Katos vaan... Me vähän veikattiin että (O) olis laittanu suusauvan pois agron osalta mut se olikin Marvel-Antti-X. Jos mää alkasin pyyhkimään kirjotuksiani ni menis koko loppu vuosi. Määkin mietin siivousta, mutta jos on mies, niin seisoo sanojensa takana ja mähän olen.
Kyl näistä jutuista joutuu oikeasti kärsimään niin paljon, että poistuminen on järkevä veto.Mutta kun siinä käy taas niin, että kohta joku avaa samankaltaisen nimimerkin ja alkaa suoltamaan totaalista sontaa antti-x:n piikkiin Ja anax joutuu palaamaan
Mää en lähde kun palvelimen kaatumisen mukana.Se on jämpti.
mut känä ei osaa on kyllä merkoinen tosikko,liekö se arseeni sitten vai mikä.
Lainaus käyttäjältä: (O) - 10.01.15 - klo:19:08mut känä ei osaa on kyllä merkoinen tosikko,liekö se arseeni sitten vai mikä.Hei Mr Reikä, mikä toi arseeni-juttu on? Mulla on sekin menny ohi. Valota vähän???
Lainaus käyttäjältä: SKN - 10.01.15 - klo:20:49Lainaus käyttäjältä: (O) - 10.01.15 - klo:19:08mut känä ei osaa on kyllä merkoinen tosikko,liekö se arseeni sitten vai mikä.Hei Mr Reikä, mikä toi arseeni-juttu on? Mulla on sekin menny ohi. Valota vähän???Varmaan joku "sun nimimerkkis" on Suoli24:ssa maininnut asiasta viime vuosituhannella yms. shittiä
Lainaus käyttäjältä: SKN - 10.01.15 - klo:15:34Mää en lähde kun palvelimen kaatumisen mukana.Se on jämpti. Hjuva.