Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas yksi hyvä syy olla äänestämättä viherkommareita  (Luettu 4247 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Ei senpuoleen että sitä vaaraa kyl olisikaan, mut Joensuun viherkommarit osoittivat taas millä tasolla heidän ajatusmailmansa liikkuu

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/63446-vihreat-vaatii-ei-rahaa-varkaudentien-parantamiseen

Lainaus
Vihreät vastustaa hallituspuolueiden sopimaa seitsemän miljoonan euron rahoitusta valtatie 23:n perusparannuksen jatkamista ensi vuonna.
Eduskunnan valtiovarainvaliokunnan mietintöön jättämässään vastalauseessa vihreät perustelee esitystään sillä, perusväylänpidon määrärahojen oikeanlainen priorisointi on erityisen tärkeätä.
Vastalauseessa valtatie 23:n liikennemäärää kuvataan verrattain pieneksi, joten seitsemän miljoonan euron osoittamiselle Viinijärvi-Varkaus osuuden perusparantamiseen ei ole riittäviä perusteluja.
Vihreät esittää vastalauseessaan myös kotimaan lentoliikenteen ostomäärärahojen leikkaamista 700 000 eurolla hallituksen esittämästä.

Kuka tuotakin pätkää on ajanut talvikelissä, ei varmaankaan panis pahakseen pientä perusparannusta.

Viimeksi muokattu: 25.12.14 - klo:18:46 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Ei senpuoleen että sitä vaaraa kyl olisikaan, mut Joensuun viherkommarit osoittivat taas millä tasolla heidän ajatusmailmansa liikkuu

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/63446-vihreat-vaatii-ei-rahaa-varkaudentien-parantamiseen

Lainaus
Vihreät vastustaa hallituspuolueiden sopimaa seitsemän miljoonan euron rahoitusta valtatie 23:n perusparannuksen jatkamista ensi vuonna.
Eduskunnan valtiovarainvaliokunnan mietintöön jättämässään vastalauseessa vihreät perustelee esitystään sillä, perusväylänpidon määrärahojen oikeanlainen priorisointi on erityisen tärkeätä.
Vastalauseessa valtatie 23:n liikennemäärää kuvataan verrattain pieneksi, joten seitsemän miljoonan euron osoittamiselle Viinijärvi-Varkaus osuuden perusparantamiseen ei ole riittäviä perusteluja.
Vihreät esittää vastalauseessaan myös kotimaan lentoliikenteen ostomäärärahojen leikkaamista 700 000 eurolla hallituksen esittämästä.

Kuka tuotakin pätkää on ajanut talvikelissä, ei varmaankaan panis pahakseen pientä perusparannusta.

  Viherkommarit ja Anu Vehviläinen hukkasi lähes 50 miljoonaa Savonlinna -Huutokoski rataan. On aivan oikein ettei sitä kaks kolmosta paranneta. Ajakee kesällä ja talvella Kuopion kautta.  :D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Ei senpuoleen että sitä vaaraa kyl olisikaan, mut Joensuun viherkommarit osoittivat taas millä tasolla heidän ajatusmailmansa liikkuu

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/63446-vihreat-vaatii-ei-rahaa-varkaudentien-parantamiseen

Lainaus
Vihreät vastustaa hallituspuolueiden sopimaa seitsemän miljoonan euron rahoitusta valtatie 23:n perusparannuksen jatkamista ensi vuonna.
Eduskunnan valtiovarainvaliokunnan mietintöön jättämässään vastalauseessa vihreät perustelee esitystään sillä, perusväylänpidon määrärahojen oikeanlainen priorisointi on erityisen tärkeätä.
Vastalauseessa valtatie 23:n liikennemäärää kuvataan verrattain pieneksi, joten seitsemän miljoonan euron osoittamiselle Viinijärvi-Varkaus osuuden perusparantamiseen ei ole riittäviä perusteluja.
Vihreät esittää vastalauseessaan myös kotimaan lentoliikenteen ostomäärärahojen leikkaamista 700 000 eurolla hallituksen esittämästä.

Kuka tuotakin pätkää on ajanut talvikelissä, ei varmaankaan panis pahakseen pientä perusparannusta.

  Viherkommarit ja Anu Vehviläinen hukkasi lähes 50 miljoonaa Savonlinna -Huutokoski rataan. On aivan oikein ettei sitä kaks kolmosta paranneta. Ajakee kesällä ja talvella Kuopion kautta.  :D

Sepe ei ole sitten koskaan ajanut VT 17 pitkin? En nyt muista, mutta onkos siinä enää asfalttia?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Eix yleisesti ottaen noi hyvät rata ja tieyhteyden ole hyvinvointiyhteiskuntamme perusta......

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Minusta se on VR vika jos metsäteolisuus ei käytä rataa. Minkähän äläkän Sepe ois nostanu jos Vehviläinen ois ministerinä määrännyt VR ajamaan rataosuutta tappiolla.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Minusta se on VR vika jos metsäteolisuus ei käytä rataa. Minkähän äläkän Sepe ois nostanu jos Vehviläinen ois ministerinä määrännyt VR ajamaan rataosuutta tappiolla.

  Heh heh, seli seli. Vehviläinen ei edes kysynyt VR:ltä tarvitseeko ne sitä rataa. VR:n ei kannata ajaa sitä rataa myöten puita ,koska se ei ole sähköistetty. Toiset 50 milj menee sähköistykseen.  :o

Tupajumi

  • Vieras
Ei senpuoleen että sitä vaaraa kyl olisikaan, mut Joensuun viherkommarit osoittivat taas millä tasolla heidän ajatusmailmansa liikkuu

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/63446-vihreat-vaatii-ei-rahaa-varkaudentien-parantamiseen

Lainaus
Vihreät vastustaa hallituspuolueiden sopimaa seitsemän miljoonan euron rahoitusta valtatie 23:n perusparannuksen jatkamista ensi vuonna.
Eduskunnan valtiovarainvaliokunnan mietintöön jättämässään vastalauseessa vihreät perustelee esitystään sillä, perusväylänpidon määrärahojen oikeanlainen priorisointi on erityisen tärkeätä.
Vastalauseessa valtatie 23:n liikennemäärää kuvataan verrattain pieneksi, joten seitsemän miljoonan euron osoittamiselle Viinijärvi-Varkaus osuuden perusparantamiseen ei ole riittäviä perusteluja.
Vihreät esittää vastalauseessaan myös kotimaan lentoliikenteen ostomäärärahojen leikkaamista 700 000 eurolla hallituksen esittämästä.

Kuka tuotakin pätkää on ajanut talvikelissä, ei varmaankaan panis pahakseen pientä perusparannusta.

  Viherkommarit ja Anu Vehviläinen hukkasi lähes 50 miljoonaa Savonlinna -Huutokoski rataan. On aivan oikein ettei sitä kaks kolmosta paranneta. Ajakee kesällä ja talvella Kuopion kautta.  :D

Teiden kunto kun heikkenee,niin ihmiset alkaa liikkumaan kelkoilla ja mönkkäreillä, myös sepen maiden läpi... ;D ;D ;D ;D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Minusta se on VR vika jos metsäteolisuus ei käytä rataa. Minkähän äläkän Sepe ois nostanu jos Vehviläinen ois ministerinä määrännyt VR ajamaan rataosuutta tappiolla.

  Heh heh, seli seli. Vehviläinen ei edes kysynyt VR:ltä tarvitseeko ne sitä rataa. VR:n ei kannata ajaa sitä rataa myöten puita ,koska se ei ole sähköistetty. Toiset 50 milj menee sähköistykseen.  :o

Paska puhetta! Tuossa lähellä kulkee raskaalla kiskotuksella 20 tavarajunaa vuorokaudessa ja kaikissa vetäjänä on Diesel veturi.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Tällä foorumilla tuskin on kovin montakaan kyseisen puolueen kannattajaa  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26102
  • vastustan
Tällä foorumilla tuskin on kovin montakaan kyseisen puolueen kannattajaa  ;D
kyllähän net alkaa olemaan lähes yhtä uhanalaisia kokoomuksen kannattajien kans ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Tällä foorumilla tuskin on kovin montakaan kyseisen puolueen kannattajaa  ;D
kyllähän net alkaa olemaan lähes yhtä uhanalaisia kokoomuksen kannattajien kans ;) ;D 8) ::)

Ja se on isänmaalle onneksi  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
 ;D

Lehtikatsaus jatkuu...

Paikallinen Ely keskus toivottaa hyvää joulua ja menestystä vuodelle 2014

Koko talo täynnä tunareita...



A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Tarkoittaakos toi viherkommarit samaa kuin Kokoomus.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
suurinpiirtein, sirpapietikäesläesie
Elämä on parasta kometiijjaa

Jätkä

  • Vieras
Minusta se on VR vika jos metsäteolisuus ei käytä rataa. Minkähän äläkän Sepe ois nostanu jos Vehviläinen ois ministerinä määrännyt VR ajamaan rataosuutta tappiolla.

  Heh heh, seli seli. Vehviläinen ei edes kysynyt VR:ltä tarvitseeko ne sitä rataa. VR:n ei kannata ajaa sitä rataa myöten puita ,koska se ei ole sähköistetty. Toiset 50 milj menee sähköistykseen.  :o

 Muistaako Sepe montako puuntavaran lastauslaituria ja varastointipaikkaa tuli sinne radanvarteen juuri metsäteollisuuden toiveitten takia.
  Se niistä metsäteollisuuden mielipiteistä, mutta kun valtio perii pelkkää ratamaksua tonnia kohti, melkein saman mitä puu kulkee rahteineen kumipyörineen tien päällä. Ei tarvitse olla kovin kummoinen taloustieteilijä jos ratamaksun päälle tulee VR.n perimät rahtikustannukset ja lisäksi pari kuormaus kustannusta vielä mukaan. Saattaa syy löytyä sieltä, miksi rataa ei haluta käyttää.
 Suomalainen ratkaisu olisi tietullit raskaalle liikenteelle, että kustannusrakennetta saadaaan raskaalle liikenteelle ja sitämyötä kilpailukykyä pinemmäksi.
 Vielä -80 luvulla oli edullisempaa kuljettaa rekka Helsingista junalla Rovaniemelle kuin ajaa se. Nyt vain valitetaan raskaanliikenteen lisääntymisestä, tieverkoston vaurioista jne. Vaikka olisi valtiolla työkaluja käytettävissä asian parantamiseen, mutta kaikki tarmo laitetaan pääkaupunkiseudun henkilöliikenteen modernisoimiseen ja sekin soutaen ja huovaten. (automaatti metro ja asemalaiturien pituudet jne...)

http://www.lvm.fi/fileserver/LVM46_2007.pdf

Viimeksi muokattu: 26.12.14 - klo:09:35 kirjoittanut Jätkä