Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulun odotus aika aikuisena  (Luettu 4881 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Elikkäs mukulana odotteli lahjoja, aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen :-[ Nytkin olis savusauna palvia ainakin 30kg ja troppia niin että selvinnen seuraavankerran ensvuonna :-[ Tosin aaton ja joulupäivän olen lähes selvä koska taloudessa on pikkuisia myös. Niillä eritoten pitää olla kiva joulu! Muun ajankin pyrin olemaan ihmisiksi ja hallin ja savusaunan umpäristössä koska itsekkin pitäis kinkkua alkaa tossa maanantain aikaan nokeen. Mutta semmosta pikku tissuttelua tässä harrastellaan ;D

Mää silleen varovasti glögiä maistelen, sit voi aattoiltana maistella siit hiukka paremmasta  lahjapullosta...  :)
Mulle ei kukaan lahjaksi pulloja tuo :'(

"aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen "   ;D
Niin kato en määainakaan lasna itte lahjojani hakennu :o Saisitten arvailla että saako vyötä solkipäällä vaiko ilman tahi koivuniemenherraa vaiko jotain muuta ??? Noo kait tuota jotain lahjojakin tuli.

Eikun mää sitä, et ei mullekkaan kukaan lahjapulloja tuo, itte saa hakee...

Tota, onko sulla ikää?  :-\

Täst oli CoCk-chatis jo puhetta, mut multa evättiin viinan osto ilman henkkareita, ei oo kuin muutama viikko aikaa...
Voihan perskales sentään itte hain non 20v sitten amis luiokalle aina viunat eikä kukaan kysyny mitään :-[ Niin siinäpä sitä päkäpeissilelle sitte sitä bayby fasea mitä joskus meinasit. Entiä alkanu tuo partakin jo harmaantuun pitäis vissiin ajella pois :'( Onsekin kun 36v ja alkaa harmaata puskeen tukka sentään pysyy päässä vielä. Ei käviskään irokeesi jos olis puoliväliin sisäkumi näkösällä ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Elikkäs mukulana odotteli lahjoja, aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen :-[ Nytkin olis savusauna palvia ainakin 30kg ja troppia niin että selvinnen seuraavankerran ensvuonna :-[ Tosin aaton ja joulupäivän olen lähes selvä koska taloudessa on pikkuisia myös. Niillä eritoten pitää olla kiva joulu! Muun ajankin pyrin olemaan ihmisiksi ja hallin ja savusaunan umpäristössä koska itsekkin pitäis kinkkua alkaa tossa maanantain aikaan nokeen. Mutta semmosta pikku tissuttelua tässä harrastellaan ;D

Mää silleen varovasti glögiä maistelen, sit voi aattoiltana maistella siit hiukka paremmasta  lahjapullosta...  :)
Mulle ei kukaan lahjaksi pulloja tuo :'(

"aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen "   ;D
Niin kato en määainakaan lasna itte lahjojani hakennu :o Saisitten arvailla että saako vyötä solkipäällä vaiko ilman tahi koivuniemenherraa vaiko jotain muuta ??? Noo kait tuota jotain lahjojakin tuli.

Eikun mää sitä, et ei mullekkaan kukaan lahjapulloja tuo, itte saa hakee...

Tota, onko sulla ikää?  :-\

Täst oli CoCk-chatis jo puhetta, mut multa evättiin viinan osto ilman henkkareita, ei oo kuin muutama viikko aikaa...
Voihan perskales sentään itte hain non 20v sitten amis luiokalle aina viunat eikä kukaan kysyny mitään :-[ Niin siinäpä sitä päkäpeissilelle sitte sitä bayby fasea mitä joskus meinasit. Entiä alkanu tuo partakin jo harmaantuun pitäis vissiin ajella pois :'( Onsekin kun 36v ja alkaa harmaata puskeen tukka sentään pysyy päässä vielä. Ei käviskään irokeesi jos olis puoliväliin sisäkumi näkösällä ;D


onk sulla irokeesi. seo hieno.

itse haluaisin pitää tuollaista tötteröä, niinko leningradin heepoilla, van ei se onnistuisi. solis kuitenkin jossahi tuulettajan siivissä tai syöttöruuvissa kiinni ;D



  leningrad


https://www.youtube.com/watch?v=CXP7ZeuW_T4

Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Meil tulee oikein kunnon pukki! (Jos ette kerro kellekkää, nii se on kuulemma se kikkelikokkeli-seta!)  Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Elikkäs mukulana odotteli lahjoja, aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen :-[ Nytkin olis savusauna palvia ainakin 30kg ja troppia niin että selvinnen seuraavankerran ensvuonna :-[ Tosin aaton ja joulupäivän olen lähes selvä koska taloudessa on pikkuisia myös. Niillä eritoten pitää olla kiva joulu! Muun ajankin pyrin olemaan ihmisiksi ja hallin ja savusaunan umpäristössä koska itsekkin pitäis kinkkua alkaa tossa maanantain aikaan nokeen. Mutta semmosta pikku tissuttelua tässä harrastellaan ;D

Mää silleen varovasti glögiä maistelen, sit voi aattoiltana maistella siit hiukka paremmasta  lahjapullosta...  :)
Mulle ei kukaan lahjaksi pulloja tuo :'(

"aikuisena lahjat haetaan itte etukäteen "   ;D
Niin kato en määainakaan lasna itte lahjojani hakennu :o Saisitten arvailla että saako vyötä solkipäällä vaiko ilman tahi koivuniemenherraa vaiko jotain muuta ??? Noo kait tuota jotain lahjojakin tuli.

Eikun mää sitä, et ei mullekkaan kukaan lahjapulloja tuo, itte saa hakee...

Tota, onko sulla ikää?  :-\

Täst oli CoCk-chatis jo puhetta, mut multa evättiin viinan osto ilman henkkareita, ei oo kuin muutama viikko aikaa...
Voihan perskales sentään itte hain non 20v sitten amis luiokalle aina viunat eikä kukaan kysyny mitään :-[ Niin siinäpä sitä päkäpeissilelle sitte sitä bayby fasea mitä joskus meinasit. Entiä alkanu tuo partakin jo harmaantuun pitäis vissiin ajella pois :'( Onsekin kun 36v ja alkaa harmaata puskeen tukka sentään pysyy päässä vielä. Ei käviskään irokeesi jos olis puoliväliin sisäkumi näkösällä ;D


onk sulla irokeesi. seo hieno.

itse haluaisin pitää tuollaista tötteröä, niinko leningradin heepoilla, van ei se onnistuisi. solis kuitenkin jossahi tuulettajan siivissä tai syöttöruuvissa kiinni ;D



  leningrad


https://www.youtube.com/watch?v=CXP7ZeuW_T4
Oikeastaan vain kesäisin on tullu tommosta matalan mallista harjaa pidettyä. Talvella vähän kylmä kun sivut ajelen sitte kaljuksi. Mutta nyt on ihan normaali takku malli ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Guatemalaista joulun odotusta
https://www.youtube.com/watch?v=xAI3C6jIXWw

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
mitä tuoniinniin.. on sitä tullu ittekki törpööteltyä riittävästi yms mutta ei vain käy enää mun järkehen että aina kuon maharollista niin korkki hukkahan? ja eritoten jos taloos mukuloja?

eikö oo riittävästi tekemistä vai onko seny se selitys jotta raskas työ ja raskahat huvit? kyllä mäki muutaman kerran vuores otan pienet kun on jokku pirskeet tai vain muuten kemuuhin mutta mukulootten aikana en ota kuin korkeintaan sen yhyren saunakalian ja ku seki piru jää nykyään kesken..

sei oo enää kova juttu että palioko pystyy juomahan yhyres ehtoos..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Kuuno

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 309
  • Needled 24/7
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Samat sanat. Lasten joulua en ala alkoholilla pilaamaan. Kovin vähän tulee muutenkaan käytettyä.  :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Samat sanat. Lasten joulua en ala alkoholilla pilaamaan. Kovin vähän tulee muutenkaan käytettyä.  :)
Vaan useat meistä on niin itsekäitä että lasten joululla ei ole mitään väliä, kunhan saa itse kunnon humalat.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
mitä tuoniinniin.. on sitä tullu ittekki törpööteltyä riittävästi yms mutta ei vain käy enää mun järkehen että aina kuon maharollista niin korkki hukkahan? ja eritoten jos taloos mukuloja?

eikö oo riittävästi tekemistä vai onko seny se selitys jotta raskas työ ja raskahat huvit? kyllä mäki muutaman kerran vuores otan pienet kun on jokku pirskeet tai vain muuten kemuuhin mutta mukulootten aikana en ota kuin korkeintaan sen yhyren saunakalian ja ku seki piru jää nykyään kesken..

sei oo enää kova juttu että palioko pystyy juomahan yhyres ehtoos..
Niin no eipäs mitään selityksiä kaivata kas kännikala juo kun saajuodakseen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
Ei tuu oikeestaan jouluna otettua, ei vaan oo tullu tavaksi  ???
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Joulun odotus aika aikuisena
kinkkua tulee otettua oikein olan takaa ja sitten kun joulut takan niin eipä hirveesti tuu mieleen vähään aikaan.   ööliä voipi ottaa kaveriks kinkulle mutta sitä miä en jymmärrä miks toi i maksaa noin saakelisti!    ja sitten kun vielä joutuu joitain kuskaamaankiin niin,.... tai siis toivottavasti saa olla tän joulun rauhassa kun kerran on lunta ja pakkastakin.