Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hannes-huuma  (Luettu 4633 kertaa)

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Hannes-huuma
enpä ole mitään kepuvihaa kuullu häneltä, toisin kuin sulta.             eikä mitään tuki-itkua levitelly.             eli elä ite ala mulle......

Mä tiedän tästä kepuvihasta pikkasen enemmän kuin luuletkaan.

Kaksi kepulaista kunnanjohtajaa kirjoittivat Facebookissa, että Sofi Oksanen järjesti julkisuustempun tanssiessaan Hanneksen kanssa.  ;D
Voi voi kuule siinä sitä onpi moni nuorempikin kateelline tuon oksasen takia. Soiva peli meinaan tuo Sofi aivoitukset kylläkin hänellä täyttä p****a. Mutta ei niissä hommissa aivoja pahemmin tarvitakkaan ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

mymmy

• Vieras
enpä ole mitään kepuvihaa kuullu häneltä, toisin kuin sulta.             eikä mitään tuki-itkua levitelly.             eli elä ite ala mulle......

Kaksi kepulaista kunnanjohtajaa kirjoittivat Facebookissa, että Sofi Oksanen järjesti julkisuustempun tanssiessaan Hanneksen kanssa.  ;D
--tietenki,sehän on selevä.Mistään lähimmäisenrakkaudesta tuskin oli kyse :-[

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ittiä nauratti kun kertova ratiossa hanneksen tokasseen alkupaukkujen ampumisesta sodassa;  kanto ei riittävää mutta suunta ihan oikein!      aika tokasu siinä tilanteessa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voi voi kuule siinä sitä onpi moni nuorempikin kateelline tuon oksasen takia. Soiva peli meinaan tuo Sofi aivoitukset kylläkin hänellä täyttä p****a. Mutta ei niissä hommissa aivoja pahemmin tarvitakkaan ;D

Noi kunnanjohtajien kommentit olivat Hanneksen aliarviomista. Kyllä Hannes on vielä täysin oikeustoimikelpoinen ,eikä tarvitse entisten kunnanjohtajien holhousta.  ;D

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://areena.yle.fi/tv/2291805

Kohdasta 2.50.

Hannes on syntynyt samana vuonna kuin isäni. Minun isä ollut haudassa muutaman vuoden. Kyllä minulle nuo Hanneksen tarinat ovat tuttuja. Pappani oli kyläsuutari. Kiersi kartanoissa tekemässä kenkiä ,rukkasia. Tämä työhän loppui, kun tehtaat rupes tekemään nuo työt. Käytännössä jo 20 luvulla. Pappa eli perheensä kanssa (7 veljestä ja tyttö) kartanoiden mökissä vuokralla. Ei siis ollut torppari joka olisi voinut liunastaa torpan. Silloin vielä heinää niitettiin viikatteella. Aamu kuudelta piti olla viikate terävänä kartanon pihassa. 30 luvulla pappa osti pienen mökin. Kuoli talvisota talvena risupölkyn viereen.
 Isäni eli siinä mökissä. Taloksi ei voi nykypäivänä kutsua. Pärjäs koska politiikka oli sellainen, että pieni oli kaunista. Mitään en ole käytännössä perinyt. Se mökkikin ,vaikka on omistuksessani, on kahdesti maksettu. Olen sukuni ensimmäinen ja kyläni viimeinen viljelijä. Kun sammutan valot, niin se on siinä.  ;D

Seppo ei ole mitään perinyt.😎😎😎

Ihmekös tuo, jos on omistavaa luokkaa kohtaan katkera🤣🤣🤣

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei mutta ihan oikeesti.    kyl tuo saattais olla jopa totta..   ite olen purkanu tuollasen mökin aikoinani ja nyt paikalla kasvaa komioita kuusia..   nuitahan oli aikoinaan ja elihän nuokin...    jopa piti potsia kesäisin pihalla..       mut pikkasen on aika ja tavat menny eteenpäin..   noista ajoista.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mielen kiintosta histuriaa...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."