Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.12.14 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: führer - 05.12.14 - klo:15:33Lainaus käyttäjältä: Hervast - 04.12.14 - klo:14:52Lainaus käyttäjältä: führer - 04.12.14 - klo:11:21Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.12.14 - klo:11:41aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna Usko JohnDeereen on yllättävän lujaa, kun ottaa huomioon millaisesta vikapesäkkeestä on kysymys. Uskallan väittää JohnDeeren edustavan läsimaisista merkeistä sitä huonointa ja epäluotettavinta merkkiä.Itselläni oli aikaisemmin kaksi kyseisen valmistajan murhenäytelmää, kunnes silmäni aukenivat ja hankkiuduin molemmista eroon.Uusi mallisto on muotoilullisesti epäonnistunut rumilus, tuskin tyyppiviatkaan ovat vähenemään päin.Minusta tuo mallisto on muotoililtaan suht homogeeninen Näitä kuvia katseltuani voin vain todeta, että on se kertakaikkisen ruma laite. Itselläni hallinnassa olleessa 30-sarjan traktorissa oli vielä ulkomuoto sangen edustuksellinen. Valtran uusi t-sarja on mielestäni erityisen onnistuneen näköinen kokonaisuus.Mää en ole ikinä kiinnittänyt huomiota traktorien ulkonäköön, koska ajan niillä enkä pane niitä Jos muutkin keskittyisi siihen ajamiseen, eikä panemiseen, niin voisi olla toinen ääni kellossa. Liekköhän on moni palstalainen edes ajanut R-peuralla, ainakin DD vaihteistolla pirun nätti kokonaisuus. Voiphan tuo olla, että omamyyjä lyö jonnereista ovet lukkoon, kun kuulee tuulipuvun kahisevan.
Lainaus käyttäjältä: führer - 05.12.14 - klo:15:33Lainaus käyttäjältä: Hervast - 04.12.14 - klo:14:52Lainaus käyttäjältä: führer - 04.12.14 - klo:11:21Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.12.14 - klo:11:41aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna Usko JohnDeereen on yllättävän lujaa, kun ottaa huomioon millaisesta vikapesäkkeestä on kysymys. Uskallan väittää JohnDeeren edustavan läsimaisista merkeistä sitä huonointa ja epäluotettavinta merkkiä.Itselläni oli aikaisemmin kaksi kyseisen valmistajan murhenäytelmää, kunnes silmäni aukenivat ja hankkiuduin molemmista eroon.Uusi mallisto on muotoilullisesti epäonnistunut rumilus, tuskin tyyppiviatkaan ovat vähenemään päin.Minusta tuo mallisto on muotoililtaan suht homogeeninen Näitä kuvia katseltuani voin vain todeta, että on se kertakaikkisen ruma laite. Itselläni hallinnassa olleessa 30-sarjan traktorissa oli vielä ulkomuoto sangen edustuksellinen. Valtran uusi t-sarja on mielestäni erityisen onnistuneen näköinen kokonaisuus.Mää en ole ikinä kiinnittänyt huomiota traktorien ulkonäköön, koska ajan niillä enkä pane niitä
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 04.12.14 - klo:14:52Lainaus käyttäjältä: führer - 04.12.14 - klo:11:21Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.12.14 - klo:11:41aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna Usko JohnDeereen on yllättävän lujaa, kun ottaa huomioon millaisesta vikapesäkkeestä on kysymys. Uskallan väittää JohnDeeren edustavan läsimaisista merkeistä sitä huonointa ja epäluotettavinta merkkiä.Itselläni oli aikaisemmin kaksi kyseisen valmistajan murhenäytelmää, kunnes silmäni aukenivat ja hankkiuduin molemmista eroon.Uusi mallisto on muotoilullisesti epäonnistunut rumilus, tuskin tyyppiviatkaan ovat vähenemään päin.Minusta tuo mallisto on muotoililtaan suht homogeeninen Näitä kuvia katseltuani voin vain todeta, että on se kertakaikkisen ruma laite. Itselläni hallinnassa olleessa 30-sarjan traktorissa oli vielä ulkomuoto sangen edustuksellinen. Valtran uusi t-sarja on mielestäni erityisen onnistuneen näköinen kokonaisuus.
Lainaus käyttäjältä: führer - 04.12.14 - klo:11:21Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.12.14 - klo:11:41aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna Usko JohnDeereen on yllättävän lujaa, kun ottaa huomioon millaisesta vikapesäkkeestä on kysymys. Uskallan väittää JohnDeeren edustavan läsimaisista merkeistä sitä huonointa ja epäluotettavinta merkkiä.Itselläni oli aikaisemmin kaksi kyseisen valmistajan murhenäytelmää, kunnes silmäni aukenivat ja hankkiuduin molemmista eroon.Uusi mallisto on muotoilullisesti epäonnistunut rumilus, tuskin tyyppiviatkaan ovat vähenemään päin.Minusta tuo mallisto on muotoililtaan suht homogeeninen
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.12.14 - klo:11:41aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna Usko JohnDeereen on yllättävän lujaa, kun ottaa huomioon millaisesta vikapesäkkeestä on kysymys. Uskallan väittää JohnDeeren edustavan läsimaisista merkeistä sitä huonointa ja epäluotettavinta merkkiä.Itselläni oli aikaisemmin kaksi kyseisen valmistajan murhenäytelmää, kunnes silmäni aukenivat ja hankkiuduin molemmista eroon.Uusi mallisto on muotoilullisesti epäonnistunut rumilus, tuskin tyyppiviatkaan ovat vähenemään päin.
aika ajo ohi suurnokkasesta köymynenästä, mallisto auttamattoman vanhanaikainen muihin länsikoneisiin verrattuna
Siinä teille nokkaa koko rahan edestä http://www.tractorhouse.com/listingsdetail/detail.aspx?OHID=8443555
Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 05.12.14 - klo:21:11Siinä teille nokkaa koko rahan edestä http://www.tractorhouse.com/listingsdetail/detail.aspx?OHID=8443555Vastaa melkein muumia toi muurahaiskarhu
Viimeksi muokattu: 05.12.14 - klo:23:55 kirjoittanut icefarmer
Jokohan siinä uudessa valtussa (jota tässä aiheessasi koitat niin kovasti mainostaa) olisi sen verran kapea konepeitto että näkisi laittaa ek:hon työlaitteita kiinni?
Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 05.12.14 - klo:23:59Jokohan siinä uudessa valtussa (jota tässä aiheessasi koitat niin kovasti mainostaa) olisi sen verran kapea konepeitto että näkisi laittaa ek:hon työlaitteita kiinni?kuulemma on ja vaihdekeppejä ei laisinkaan, eikös net saapasmaanki autoteollisuudessa luopunu kulissiohjatuusta vaihteistoosta halvimpia malleja myöten het jo 70 luvun lopulla, ferraaria lukuunottamatta
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 06.12.14 - klo:02:41Lainaus käyttäjältä: JD6630 - 05.12.14 - klo:23:59Jokohan siinä uudessa valtussa (jota tässä aiheessasi koitat niin kovasti mainostaa) olisi sen verran kapea konepeitto että näkisi laittaa ek:hon työlaitteita kiinni?kuulemma on ja vaihdekeppejä ei laisinkaan, eikös net saapasmaanki autoteollisuudessa luopunu kulissiohjatuusta vaihteistoosta halvimpia malleja myöten het jo 70 luvun lopulla, ferraaria lukuunottamatta Suomen traktoriteollisuudessa jo 2010-luvulla Mutta ihan oikeasti, onko 6 koneen keulan korkeudella oikeasti jotain suurtakin merkitystä (varsinkin jos se on niin kapea että sinne ek:n kiinnikkeisiin kyllä näkee) kun sä et kuitenkaan näe kunnolla siihen eteen? Vai onko niin pienet nurkat että katon harja jää konepeiton varjoon