Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä on maanviljelijän osa tänä päivänä?  (Luettu 1513 kertaa)

Pasianssi

• Vieras
Aina enempi ja enempi pitää täyttää lomakkeita ja olla tarkastuksen ja tarkastuksen kohteena.Olemmeko liikaa byrokratian rattaissa?Paperipinot vain kasvaa japosti kantaa uuttaa lomaketta.

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Mikä on maanviljelijän osa tänä päivänä?
Tervetuloa Agronettiin ja toivotaan poliitikkojen ja virkamiesten lukevan nämä  :D

Pasianssi

• Vieras
Ei tällaisia juttuja virkamiehet lue.eikä luottamustoimissakaan olevat.Se on nähty Reppukanavallakin että siellä ei Härmälän  tervemenoa toivotuksen jälkeen ole johtoporras hiiskunut mitään.

emo-heikki

• Vieras
Pitäisi kehittää sellainen tietokoneohjelma, joka täyttäisi kaikki lanketit automaattisesti ja ilmoittelisi viljelijälle, kaikki tarvittavat toimenpiteet ja hakemukset, mitkä milloinkin pitää olla täytettynä.

Esim. kun sonnipalkkioiden hakua tulee, niin se ilmoittaisi että on aika hakea sonnipalkkiot seuraavista sonneista, paina nappia enter.
Jonka jälkeen hakemus menisi automaattisesti eteenpäin.

Pasianssi

• Vieras
Ei hyvänen aika sellainen ole mahdollista.Tarkastajista tulisi virattomia koska ei viljelijä tekisi enää virheitä.Olisi liian idioottivarma systeemi.

Puppugeneraattori

• Vieras
Suurin osa maanviljelijöistä ottaa työnsä aivan liian vakavasti, tehdään vaan töitä ,puhutaan vaan työstä, nähdään uniakin työstä, vapaa-ajallakin tehdään töitä, tai puhutaan töistä tai ajatellaan vaan työasioita.

Itse olen jo vuosia harrastanut näennäisviljelyä ja keskttynyt tukien maksimointiin ja kustannusten minimointiin  ja myös enempi harrastuksiin.

Ennen harrastukset haittoi työn tekemistä, nykyään toisinpäin  ;D

Maajussit on tylsä porukkaa siviilissä, niiden elämään kun ei tunnu mahtuvan muuta kuin se tilanpito, ja kaikki mitä siihen liittyy.

Sepedeus

• Vieras
Suurin osa maanviljelijöistä ottaa työnsä aivan liian vakavasti, tehdään vaan töitä ,puhutaan vaan työstä, nähdään uniakin työstä, vapaa-ajallakin tehdään töitä, tai puhutaan töistä tai ajatellaan vaan työasioita.

Itse olen jo vuosia harrastanut näennäisviljelyä ja keskttynyt tukien maksimointiin ja kustannusten minimointiin  ja myös enempi harrastuksiin.

Maajussit on tylsä porukkaa siviilissä, niiden elämään kun ei tunnu mahtuvan muuta kuin se tilanpito, ja kaikki mitä siihen liittyy.

Tuohon kirjoitukseen voin yhtyä :D

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.

Tuohon kirjoitukseen voin yhtyä :D

edestä vaiko takaa?