Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kastemato  (Luettu 7078 kertaa)

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kastemato
Kuinkas on mikä on suhtautuminen käärmeisiin.Esimerkiksi pihamaalle kun ilmestyy käärme kuinka toimitte tuon sihisevän matosen kanssa.
Jos näin kävisi, niin välitön kuolemantuomio ilman oikeudenkäyntiä. 8)

(O)

• Vieras
Oikeaoppinen käärmeen eliminointi on että haetaan ämpärillinen erittäin kylmää vettä ja kaadetaan kärmeen päälle.kohmettunut kärmes laitetaan varovasti ämpäriin ja siirretään sivummalle pihapiiristä.Näin on luonto ohjeistuksessa kerrottu.Ite olen mennyt monesti hakemaan ämpäriä ja kylmää vettä ja kas,sillä aikaa käärme on poistunut,eli tämä toimii aivan oikeasti käytännössä.

Aatami Särkisalami

• Vieras
Jotku saa lapiosta   toiset Halosta...ainakin  entisen naispresitentin mies saa halosta..

navettapiika

• Vieras
Kuinkas on mikä on suhtautuminen käärmeisiin.Esimerkiksi pihamaalle kun ilmestyy käärme kuinka toimitte tuon sihisevän matosen kanssa.
Kyyhän on rauhotettu matelija ja kyllä meillä pidetään huoli, että rauhotus pysyy. Yksikään ei ole käsittelyn jälkeen luikerrellut tiehensä. :P

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Eikö suorakylvimen kiekko raa'asti ja armottomasti teloita matoraukan ?

-SS-

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Minä olen pitänyt tapanani ottaa kyytä "hännänpäästä" kiinni ja sitten olen kantanut ko. elikot pari sataa metriä metsään. Mut taitaa olla jo 10 vuotta edellisestä pelastuksesta, kun eihän noita yleensä näe.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

(O)

• Vieras
viimme kesä rehunteolla köllötteli kärmes karhon päällä enkä ehtinyt pysäyttää ennekuin mato jo oli tarkkuusilppurin noukkimella ja varma tuho elukkaparalla oli edessä.Kyllä oli paha mieli monta päivää moisen tapaturman kohdatessa rauhoitettua eläintä.Mutta se tapahtui niin nopeasti.Onneksi lehmille ei moisesta lisämausteesta tullut ongelmia.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

-SS-
mutta saadaanko tämän tapaturman seurauksena kaksi matosta, hatarat kuvat piologian tunnilta  on jotta jokuset maot vaan kasvattaa uuden pään, sitä en muista olko kyseessä onkimato vai kastemato :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

-SS-
mutta saadaanko tämän tapaturman seurauksena kaksi matosta, hatarat kuvat piologian tunnilta  on jotta jokuset maot vaan kasvattaa uuden pään, sitä en muista olko kyseessä onkimato vai kastemato :'( :'( :'( :'(
Ei se enää mitään kasvata kun, megasuuri täppäriluokan takapyöräkylvökone liiskaa molemmat päät kevätkosteaan saveen.
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

-SS-
No ei se madon perse ainakaan jatka elämäänsä, pääpää voinee edetä aikansa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

-SS-
No ei se madon perse ainakaan jatka elämäänsä, pääpää voinee edetä aikansa
jaa,a taitaa olla ollu piologian opettaja jotain räsäspävin sukulaisa mulla :-[ :-[ :-[ :-[

http://tieku.fi/luonto/elaintiede/onko-mahdollista-etta-kastemato-katkeaa-kahdeksi-yksiloksi
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
40 vuoteen en ole käärmettä tappanut ,sehän on yksi hyödyllisimmistä elukoistamme.Hiiret ja myyrät sille maittavat ja siitä on hyötyä myös maajussille.Olen vienyt pihasta hännästä roikottaen käärmeet lähimetsään,kerran oli kovapäinen kuin känä ,palasi kolmee kertaa takaisin.En ymmärrä minkä takia maatielläkin pitää koukata käärmeen päälle.Lapset oppivat varomaan käärmettä kun vain opettaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä olen ottanut silloin tällöin kuivurista hiiriä kiinni paljain käsin,
ja vienyt ne metsään lehtikompostiin.
Kun en pysty mitään eläintä tappamaan.
Paitti ehkä sen ilveksen, joka tappoi meidän Nestorin, siis kissan.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mä olen ottanut silloin tällöin kuivurista hiiriä kiinni paljain käsin,
ja vienyt ne metsään lehtikompostiin.
Kun en pysty mitään eläintä tappamaan.
Paitti ehkä sen ilveksen, joka tappoi meidän Nestorin, siis kissan.
Mää vien kans metsähiiret turvaan.. ja tietysti ne pienet vaivaishiiret, mut nehän ovatkin suojeltuja

(O)

• Vieras
samoin täällä kaikki loukkuun menneet tyhmät rotat ja hiiret olen laittanut kompostiin jotta saavat jatkaa siellä irstasta elämäänsä.Kärmeitä en ole KOSKAAN roikottanut hännästä koska niiden selkäranka voi siinä vioittua,aina olen lapiolla tai muulla esineellä suostutella niitä poistumaan pihapiiristä.Tuo aiemmin mainitsemani kylmä vesi huuhtelu kun ei näin hitaalle tyypille sovi luonnossuojeluun vaan pitää ottaa se siirtotyökalu joka käsille sattuu.