Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalustetarjoukset  (Luettu 4918 kertaa)

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Kalustetarjoukset
Kertokaas varteenotettavia kalustetoimittajia sonnikasvattamoon.
Pellenpajalta ja sirviöltä on tarjousta jo kysytty,devallilta ei kysytäkkään. ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kalustetarjoukset
Eikä te lavali rupija turhaan tarijousta tekkeen, jos kuulevat että oot sirvijöltä jo kysyny.
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Kalustetarjoukset
Eikös K-kauppa myy Merivirran kalusteita.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Kalustetarjoukset
Eikä te lavali rupija turhaan tarijousta tekkeen, jos kuulevat että oot sirvijöltä jo kysyny.
Edelliseen navettarakennukseen kysyin myös devallilta tarjousta,eikä viäläkään oo tullu ja siit on jo 3vuotta

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirralta saa kiinalaista halpakalustetta . Ransukolla on hyvää tavaraa sonneille sopivaa . Ruokinta-aidantolppia olen joskus vahvistellut . Kysyitkö Hämeenlinnankarjatalous tarvikkeelta , olen kuullut kehuttavan 

Teutsi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirralta saa kiinalaista halpakalustetta . Ransukolla on hyvää tavaraa sonneille sopivaa . Ruokinta-aidantolppia olen joskus vahvistellut . Kysyitkö Hämeenlinnankarjatalous tarvikkeelta , olen kuullut kehuttavan 
jep näin on jos tykkää korjaushitsaamisesta kannattaa valita MERIVIRRANkalusteet! Amerparret kesti kokonaista 2 VUOTTA lehmien käytössä.,sen jälkeen alkoi hitsaus rumba.lantakone kuuluu samaan sarjaan.  >:(

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Kalustetarjoukset
Kertokaas varteenotettavia kalustetoimittajia sonnikasvattamoon.
Pellenpajalta ja sirviöltä on tarjousta jo kysytty,devallilta ei kysytäkkään. ;D
Merivirran juoma-altaat ovat ihan ok, tki piti vähän paranella.
Sonninavetta ei kyllä oikeastaan kalusteita kaipaa 8)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirran juoma-altaat ovat ihan ok, tki piti vähän paranella.

Joo altaat on ihan hyviä, mutta uimurit eivät. Heinäkuun alusta ollut kaksi allasta käytössä ja vielä ei ole ollut päivää, etteikö jompi kumpi altaista olisi tyhjänä. Ilmeisesti uimureissa on vikaa ja uuden pitäisi olla parempi, saa nähdä...
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirralta saa kiinalaista halpakalustetta . Ransukolla on hyvää tavaraa sonneille sopivaa . Ruokinta-aidantolppia olen joskus vahvistellut . Kysyitkö Hämeenlinnankarjatalous tarvikkeelta , olen kuullut kehuttavan 
jep näin on jos tykkää korjaushitsaamisesta kannattaa valita MERIVIRRANkalusteet! Amerparret kesti kokonaista 2 VUOTTA lehmien käytössä.,sen jälkeen alkoi hitsaus rumba.lantakone kuuluu samaan sarjaan.  >:(

2 vuotta olleet merivirran kalusteet pihatossa eikä mistään rikki. ei mitään merkkiäkään et menis rikki.

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Kalustetarjoukset
Jos on rivien päätyparsissa kesto-ongelmia, kannattaa tarkistaa kalusteiden maadotus.

ukki88

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
Vs: Kalustetarjoukset
Kertokaas varteenotettavia kalustetoimittajia sonnikasvattamoon.
Pellenpajalta ja sirviöltä on tarjousta jo kysytty,devallilta ei kysytäkkään. ;D

Sirvion metalli on paras saa sellaiset kun ite haluaa tekevät mitta tilaus työnä kin ja hyvät piiruktukset tulee mukaan.

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirran juoma-altaat ovat ihan ok, tki piti vähän paranella.

Joo altaat on ihan hyviä, mutta uimurit eivät. Heinäkuun alusta ollut kaksi allasta käytössä ja vielä ei ole ollut päivää, etteikö jompi kumpi altaista olisi tyhjänä. Ilmeisesti uimureissa on vikaa ja uuden pitäisi olla parempi, saa nähdä...
Tosiaan, uimureita on saanut joskus laittaa. Uimurissa on selloinen kumi mikä väsyy ja sitten se ei enää pelaa.
Ongelmia oli kun oltiin oman kaivon varassa, osuuskunnan vedellä ei ongelmia ole enää ollut. Uimuri vaatii näköjään puhtaan veden ja riittävän paineen.

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Kalustetarjoukset
Kertokaas varteenotettavia kalustetoimittajia sonnikasvattamoon.
Pellenpajalta ja sirviöltä on tarjousta jo kysytty,devallilta ei kysytäkkään. ;D
Merivirran juoma-altaat ovat ihan ok, tki piti vähän paranella.
Sonninavetta ei kyllä oikeastaan kalusteita kaipaa 8)
Eitokikaan varsinaisia parsikalusteita mutta aitoja kuitenkin.
Voipi olla hankalaa muuten valita autoonmenijöitä. ;)

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kalustetarjoukset
Merivirralta saa kiinalaista halpakalustetta . Ransukolla on hyvää tavaraa sonneille sopivaa . Ruokinta-aidantolppia olen joskus vahvistellut . Kysyitkö Hämeenlinnankarjatalous tarvikkeelta , olen kuullut kehuttavan 
jep näin on jos tykkää korjaushitsaamisesta kannattaa valita MERIVIRRANkalusteet! Amerparret kesti kokonaista 2 VUOTTA lehmien käytössä.,sen jälkeen alkoi hitsaus rumba.lantakone kuuluu samaan sarjaan.  >:(

mikä lantakoneessa vikana??

JuhaPekka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 271
Vs: Kalustetarjoukset
eikös sen Mullerupi pitäs olla ihan hyvä/laatu kone ?