Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiken satokysely  (Luettu 6280 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Tiken satokysely
En millää haluaisi vastata tiken satokyselyyn.Ja kun Tiken sedän kans siitä äsken juteltiin,niin kertoi seurauksena olevan rikesakon.
No valitsin sitte sen sakon,niin minkähän kokoinen rikesakko mahtaa olla odotettavissa :-\

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tiken satokysely
Sinähän ikävän tempun teit. Minähän vastasin  ja olen vastannut monena vuonna, ehkä jopa kymmenen vuotta olen tätä vastailua tehnyt.  Kummallakin tilalla. Alkuaan tiesin suunnilleen, mitä kylvettiin ja kuinka paljon tulikin, mutta nykyään ei hajuakaan. Mutta vastaamista ei ole hidastanut pätkääkään... Olen todennut, että sitä saa mitä tilaa eli aivan mitä sattuu.. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tiken satokysely
En millää haluaisi vastata tiken satokyselyyn.Ja kun Tiken sedän kans siitä äsken juteltiin,niin kertoi seurauksena olevan rikesakon.
No valitsin sitte sen sakon,niin minkähän kokoinen rikesakko mahtaa olla odotettavissa :-\
+200 €
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kesla

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Tiken satokysely
Oikein teit!!!! Lopettakaa ihimees se ilimaasen työn teko muitten hyväksi....

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Tiken satokysely
Paskat sieltä mitään sakkoo tuu, sanoin muutaman vuoden kun soittelivat et oon kaupan kassalla, sitten en vastannut siihen numeroon enää, jonkin ajan päästä
yritetään eri numerosta, sanoinkin niille et tuo touhu alkaa tuntua vainoamiselta.
Yhden ainoan kerran olen sinne vastaillut kokeeksi ihan mitä sattuu, esim. ohrasatoa kysyttäessä 10200kg yhtään ei epäröiny mun vastausta kysy vaan seuraavan kysymyksen.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Tiken satokysely
Mulle tuli myös kerran kysely niiltä ja vastailin tietysti mitä sattuu. Ei ole toista kertaa lähestytty...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tiken satokysely
Mää annan aina kaikki tiedot täsmälleen oikein  :)

Kerran piti arvata... kysyi, että montako omenapuuta on ja vastasin 26, mut niitä olikin sitten oikeasti vain 25  :-X :-X Ei ole tullut mitään sanktioita
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tiken satokysely
Mää annan aina kaikki tiedot täsmälleen oikein  :)

Kerran piti arvata... kysyi, että montako omenapuuta on ja vastasin 26, mut niitä olikin sitten oikeasti vain 25  :-X :-X Ei ole tullut mitään sanktioita
Sää ja sun omenapuut.. taida olla ainuttakaan.
Vastaakohan tuohon joku ihan aikuisten oikeesti totuuden mukaisesti? Meillä tosiaan minä vastannut kautta aikain tuohon kyselyyn ja aivan hatusta vedetyillä määrillä, jotenkin tuntuu, että mitä virkaa tuolla on tai työllistäähän se, mutta muuten.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Tiken satokysely
Kerro sitte meillekki, jos siitä ny muka joku sanktio tulee. Mää vastasin lähes oikeen tuohon, tai ainaki melkeen. Työntouhusa navetalla ulkomuistista latelin jotain... Ahdistelun tuntomerkit tuo kyllä jo melkeen täyttää, se täti soitteli sieltä varmaan parin viikon ajan vähintään joka toinen päivä. Eikä ääni muuttunu yhtään vaikka sanoin laittaneeni sen kirjekuoren avaamatta samaan pesään mihin muutki roskapostit....  ::)

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Tiken satokysely
Näihin kyselyihin vastaillaan miten sattuu ja näiden tietojen perusteella tehdään sitten kaiken maailman tutkimukset, joiden perusteella ratkaistaan esim. tuki asiat.......
Tälläistä jälkeä syntyy kun tutkijat eivät tiedä mitään tutkimastaan asiasta, ikävä kyllä maataloudessa näin monesti on.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tiken satokysely
Mää annan aina kaikki tiedot täsmälleen oikein  :)

Kerran piti arvata... kysyi, että montako omenapuuta on ja vastasin 26, mut niitä olikin sitten oikeasti vain 25  :-X :-X Ei ole tullut mitään sanktioita
Sää ja sun omenapuut.. taida olla ainuttakaan.
Vastaakohan tuohon joku ihan aikuisten oikeesti totuuden mukaisesti? Meillä tosiaan minä vastannut kautta aikain tuohon kyselyyn ja aivan hatusta vedetyillä määrillä, jotenkin tuntuu, että mitä virkaa tuolla on tai työllistäähän se, mutta muuten.

No tota... on meillä kirsikkapuitakin, 8 luumupuuta, karhunvatukoita ja viiniköynös  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Tiken satokysely
Mää annan aina kaikki tiedot täsmälleen oikein  :)

Kerran piti arvata... kysyi, että montako omenapuuta on ja vastasin 26, mut niitä olikin sitten oikeasti vain 25  :-X :-X Ei ole tullut mitään sanktioita
Sää ja sun omenapuut.. taida olla ainuttakaan.
Vastaakohan tuohon joku ihan aikuisten oikeesti totuuden mukaisesti? Meillä tosiaan minä vastannut kautta aikain tuohon kyselyyn ja aivan hatusta vedetyillä määrillä, jotenkin tuntuu, että mitä virkaa tuolla on tai työllistäähän se, mutta muuten.

No tota... on meillä kirsikkapuitakin, 8 luumupuuta, karhunvatukoita ja viiniköntys 8)
Korjasin

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tiken satokysely
Tietysti kaikki kiusanteko parantaa maatalouden mainetta ja kykyämme toimia yhteiskunnan osana  ;D

Eli esim. tukihakemusten liitteeksi kannattaa aina laittaa paskaa yms. Siitä virkamiehet ymmärtävät suhtautua asiaan suuremalla vakavuudella ja tekevät työnsä nopeammin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Rättikoppi

  • Vieras
Vs: Tiken satokysely
Minäkin alan viis veisata näistä tiken kyselyistä ja ajanhaaskuusta kun eivät osaa pitää tilastojaankaan ajan tasalla.
Mitä ihmeen virkaa koko laitoksella kun osa tiedoista ja tilastoista perustuu vieläpä huonoihin arvauksiin . Tässäkin venäjän pakoteasiassa maidontuottajat tietävät jo etukäteen että jälkitilit syödään olemattomiin .  >:( >:(

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/suomi-toimittanut-eu-lle-todellista-korkeampia-maidon-hintoja-1.75326

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tiken satokysely
Ja minä jo onnesta hyristelin, ei tänä vuonna, viimeinkin.. Nyt oli postin seassa, mutta jos taas kertois satuja.. meniköhän meillä peltoviljely optimaalisesti vai tulikohan täys tuho.. Taidan tehdä oikein hyvän tuloksen.. ja kaikilta lohkoilta älyttömästi rehupaaleja.. Ei tarvi tilastonikkarin tyhjän panttina istuskella, on jotain analysoitavaa. ;D
Nyt pitää tarkentaa. Olivat jättäneet pellot rauhaan, siirryttiin lihasikoihin ja kotiteurastukseen. Myös elintarvikkeeksi käytetty maito kiinnostaisi kovasti..  ::)

Viimeksi muokattu: 21.11.14 - klo:16:29 kirjoittanut navettapiika