Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe HÄKÄMIES ja Perä tulivat helevatan kalliiks veronmaksajillekkii....  (Luettu 4334 kertaa)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Noniin.... :) .... Nyt se pääpölhö +lakeijat on käyneet Talvivaarassa luomassa uskoa työtekijöille ja ennenkaikkea ITSELLEEN  ;) . Vakuuttivatko rehelliset veronmaksajat  :o   ja ÄÄNESTÄJÄT  :o Se jää nähtäväksi ::)  Sen pääpölhön puhe "jokaisen kiven kääntämisestä ja jokaisen malmihiukkasen keräilystä", vai miten se sanasta sanaan meni, on totisinta totta: stuppi ja  kumpp. saa ihan oikeasti kääntää ja kaivaa urakalla mikäli mielivät saada takaisin REHELLISTEN VERONMAKSAJIEN RAHAT MITKÄ OVAT HASSANNEET TUOHON PASKALAITOKSEEN  ;D     Suomen valtio ei tule koskaan saamaan takaisin Talvivaaraan "sijoittamiaan " rahoja. Valitettavasti.

kuivankesän orava

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Miten ihmeessä MTK on myynyt soklin???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
helevetti ! Mua ihimetyttää! Kurkkusuorana huuvetaan toemintaa ja rahhaa syrijäseuvulle! Nyt kun Sotkamo on saanu miljardi tolokulla rahnaa niin valtava kitinä. Rahahan itessään on paperia jos sitä ei paa töihin. Nyt on tuhannet yrittäjät saaneet palakkaa ja maksaneet veroja. Toiminta tuo hyvinvointia! Mitä jos joku Lehtomäki ja muut tolovanat pikkusen köyhtyny. PÄÄASIA ETTÄ RAHA TEKEE TÖITÄ . Piipertäjät pilanneet koko projektin.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

jeep

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 15.11.14 - klo:11:57 kirjoittanut jeep

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
helevetti ! Mua ihimetyttää! Kurkkusuorana huuvetaan toemintaa ja rahhaa syrijäseuvulle! Nyt kun Sotkamo on saanu miljardi tolokulla rahnaa niin valtava kitinä. Rahahan itessään on paperia jos sitä ei paa töihin. Nyt on tuhannet yrittäjät saaneet palakkaa ja maksaneet veroja. Toiminta tuo hyvinvointia! Mitä jos joku Lehtomäki ja muut tolovanat pikkusen köyhtyny. PÄÄASIA ETTÄ RAHA TEKEE TÖITÄ . Piipertäjät pilanneet koko projektin.

   Just. joo. Konkurssi tuo hyvinvointia. Itse olen seurannu yhden tyypin yritystoimintaa 30 vuoden ajalta Tyypillä 5 konkurssia takana. Urakat otetaan halvimmalla tarjouksella. Koneet liisattuja, jätetään laskut maksamatta. Kun firma menee, niin toinen on valmiina odottamassa.  Tämäkin tyyppi kehuu työllistävänsä. Kuopion kaupunki siivosi jälkiä viimeisen konkurssin jäljiltä 100 000 eurolla. Meikällä on viimeisen konkurssin pesäluettelo. Järkyttävää luettavaa. Aivan kuten Merisalo. Juotetaan syötetään tilaajia ja jätetään lasku maksamatta.
  Tästä tulee Suomelle hyvinvointia joo. Perä aloitti Talvivaaran juuri sellaisella alimmalla tarjouksella. Kun homma ei pelitä, niin sitten valehdellaan sijoittajille ja kinutaan lisää rahaa. Vahinkoja vähätellään. Korvaukset riitautetaan.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Rahan liikkuessa se aina tuottaa tulosta. Sotkamon verotulotkin tulee Talvivaarasta. Puhumattakaan duunareista ja kapakoista jne. Raha liikkunut niin että naapureilla käy katteeksi! Koittavat keksiä huonoja puolia!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

jeep

  • Vieras
http://yle.fi/uutiset/vuokatin_matkailun_kasvu_on_suomen_karkea/6516408 ::)

Eipä se talvivaara ole ainakaan takseille ollut "kultakaivos"...

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Rahan liikkuessa se aina tuottaa tulosta. Sotkamon verotulotkin tulee Talvivaarasta. Puhumattakaan duunareista ja kapakoista jne. Raha liikkunut niin että naapureilla käy katteeksi! Koittavat keksiä huonoja puolia!
;D ;D ;D meneppä sanomaan tuo Sotkamon kunnan taloudesta huolehtivalle niin saat turpiisi  ;D  ;D ;D   mutta pääasia on, että on meitä hupsuja jotka uskoo ja äänestää   ::)

Viimeksi muokattu: 15.11.14 - klo:13:13 kirjoittanut yks.9

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Saahan nuo lukasta täältäki. Turpiinki saa antaa jos tekkee häjyä.Pätkä-Mauri siunannut homman, jo vain me kepulantiassa hurrataan
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Saahan nuo lukasta täältäki. Turpiinki saa antaa jos tekkee häjyä.Pätkä-Mauri siunannut homman, jo vain me kepulantiassa hurrataan
Siinähän se jutun juoni onkin että sitä rahaa piti Talvaarasta Sotkamoon tulla. Ja ihan urakalla. Vaan kuinka on käyny ::)  ? Siellähän kepulantiassa hurrailet  ;D

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
 Olen havaitsevinani rivienvälistä vahingoniloa ja kaikkinnaista katkeruutta. Nyt epäonnistuneitten yritysten innoittamana pikkuvirkamiehet sälyttää uusille yrittäjille semmoset velvotteet ja pyrokratian ettei kukaan halua perustaa yritystä, jos se ei menesty 1000 % varmuudella.

Veetin poika

  • Vieras
helevetti ! Mua ihimetyttää! Kurkkusuorana huuvetaan toemintaa ja rahhaa syrijäseuvulle! Nyt kun Sotkamo on saanu miljardi tolokulla rahnaa niin valtava kitinä. Rahahan itessään on paperia jos sitä ei paa töihin. Nyt on tuhannet yrittäjät saaneet palakkaa ja maksaneet veroja. Toiminta tuo hyvinvointia! Mitä jos joku Lehtomäki ja muut tolovanat pikkusen köyhtyny. PÄÄASIA ETTÄ RAHA TEKEE TÖITÄ . Piipertäjät pilanneet koko projektin.

   Just. joo. Konkurssi tuo hyvinvointia. Itse olen seurannu yhden tyypin yritystoimintaa 30 vuoden ajalta Tyypillä 5 konkurssia takana. Urakat otetaan halvimmalla tarjouksella. Koneet liisattuja, jätetään laskut maksamatta. Kun firma menee, niin toinen on valmiina odottamassa.  Tämäkin tyyppi kehuu työllistävänsä. Kuopion kaupunki siivosi jälkiä viimeisen konkurssin jäljiltä 100 000 eurolla. Meikällä on viimeisen konkurssin pesäluettelo. Järkyttävää luettavaa. Aivan kuten Merisalo. Juotetaan syötetään tilaajia ja jätetään lasku maksamatta.
  Tästä tulee Suomelle hyvinvointia joo. Perä aloitti Talvivaaran juuri sellaisella alimmalla tarjouksella. Kun homma ei pelitä, niin sitten valehdellaan sijoittajille ja kinutaan lisää rahaa. Vahinkoja vähätellään. Korvaukset riitautetaan.  ;D

Speden käsitys pesäluettelosta löytyy Jallun kansiin välistä...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Suomen valtio on kyllä plusalla Talvivaran suhteen ja kirkkaasti, mutta mitä pienistä, kunhan saa valittaa  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
helevetti ! Mua ihimetyttää! Kurkkusuorana huuvetaan toemintaa ja rahhaa syrijäseuvulle! Nyt kun Sotkamo on saanu miljardi tolokulla rahnaa niin valtava kitinä. Rahahan itessään on paperia jos sitä ei paa töihin. Nyt on tuhannet yrittäjät saaneet palakkaa ja maksaneet veroja. Toiminta tuo hyvinvointia! Mitä jos joku Lehtomäki ja muut tolovanat pikkusen köyhtyny. PÄÄASIA ETTÄ RAHA TEKEE TÖITÄ . Piipertäjät pilanneet koko projektin.

   Just. joo. Konkurssi tuo hyvinvointia. Itse olen seurannu yhden tyypin yritystoimintaa 30 vuoden ajalta Tyypillä 5 konkurssia takana. Urakat otetaan halvimmalla tarjouksella. Koneet liisattuja, jätetään laskut maksamatta. Kun firma menee, niin toinen on valmiina odottamassa.  Tämäkin tyyppi kehuu työllistävänsä. Kuopion kaupunki siivosi jälkiä viimeisen konkurssin jäljiltä 100 000 eurolla. Meikällä on viimeisen konkurssin pesäluettelo. Järkyttävää luettavaa. Aivan kuten Merisalo. Juotetaan syötetään tilaajia ja jätetään lasku maksamatta.
  Tästä tulee Suomelle hyvinvointia joo. Perä aloitti Talvivaaran juuri sellaisella alimmalla tarjouksella. Kun homma ei pelitä, niin sitten valehdellaan sijoittajille ja kinutaan lisää rahaa. Vahinkoja vähätellään. Korvaukset riitautetaan.  ;D

Speden käsitys pesäluettelosta löytyy Jallun kansiin välistä...

Aivan ja varmasti...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."