"Moiti"-nappi on siitä hyvä että nekin jotka eivät osaa kirjoittaa tai ajatella, pääsevät osallistumaan. 
Niin täytyy nyt myöntää antin hienon allekirjoituksen johdosta jolla miinuksiaan ontuvasti perustelee, että kirjauduin ihan antaakseni antille miinuksen räikeästä kateus lipun heilutuksesta ja apemiehelle plussan rohkeasta ja ennakkoluulottomasta suorituksesta :)Hienot oli rakennukset ja alan rautaiset ammattilaiset asialla sydämelliset onnittelut hankkeelle 
On minulla plussia enemmän kuin sinulla myöskin 
Jos joku suvaitsee suomessa rakentaa isomman navetan kuin muut niin siitäkö sitten pitää kaikkien ylistää tai sitten ovat kateellisia? On kai se yksi lähestymistapa tuokin. Sama kuin se että joku rakentaa suomen suurimman minkkitarhan tai suomen suurimman sikalan tai suomen suurimman ostoskeskuksen, niin kaikkien pitäisi olla kehumassa että hyvin teit tai ovat kateellisia? Ehkä. Kaikkia pitää ylitsevuotavasti vaan kehua kun viitsivät jotain (yhteiskunnan vahvalla tuella) tehdä.
Olipa rohkea tyyppi se Pekka Perä kun sellaisen hienon kaivoksen rakensi. Aika mautonta olisi kenenkään niin hienoa saavutusta kritisoida, tai kateellinen on jos niin tekee. Tai kateellisia olivat ainakin ne jotka sitä yhtään kritisoivat silloin heti alkuun (harva niin tekikään).
Antti hyvä kritiikki on kriitiikkiä ja sitä saa ja pitääkin tulla mutta hyvän maun rajoissa.Ja kuulun näihin kirjoitus ja ajatustaidottomiin ja hyvin harvoin vajavaisuudestani johtuen keskusteluun osallistun.Luettua tulee kuitenkin melko usein ja sinunkin kirjoituksia olen pitänyt hyvinä ja mielenkiintoisina:käytännönläheistä ja talousasiaa,epäkohtiin puuttumista,kyseenalaistamista.Olisin odottanut sinulta fiksuna miehenä asiallisempaa tyyliä ilmaista närästyksesi ja kateutesi c-aluetta ja juustoporttia kohtaan.Talvivaara nyt on pikkusen kaukaa haettua tähän keskusteluun etkä voi tosissasi väittää ettei Talvivaara olisi kriitiikkiä osakseen saanut? 
Oma muistikuvani on että talvivaara oli kaikkien lempilapsi sillloin 3-5 vuotta sitten, mutta kuitenkin...
Minä olen kehunut juustoporttia kun olen ollut sitä mieltä että se on kehut ansainnut, ja kritisoinut kun olen ollut sitä mieltä että se on sen ansainnut. Kehuja olen antanut hyvästä tuotepaletista joka on ollut olemassa useamma vuoden, kritiikkiä olen antanut tästä "opportunistinen kopioiva mulkku" taktiikasta jota se tuntuisi harjoittaneen lähiaikoina, mutta ehkä olen väärässä. Jotkut joilla ei ole mitään julkaisukelpoista dataa, ovat vihjaneet että olen väärässä siinä. Ja se "opportunistinen kopioiva mulkku" strategiakaan ei sinänsä ole huono kuin korkeintaan suomalaisen maidontuotannon kannalta. Kuluttajille ja juustoportille varmaan ihan huippujuttu.
Tukipolitiikka on asia erikseen ja siitäkin olen sanani sanonut. Sekään ei sinänsä liity suomalaisen maidontuotannon imagoon johon nyt esittämäni kommentit enemmän nivoutuvat.
Mutta olettaen että minun kritiikkini on huonoa kateutta niin kenen kritiikki tätä projektia kohtaan on sitten ollut hyvää? Vai onko se vain täydellinen juttu että kaikki kritiikki on kateutta?
(kritiikilleni on myös esitetty perusteltuja vastaväitteitä ja minun nähdäkseni se keskustelu on loppuun käyty. Edelleen minua vain harmittaa tuo "kateus" leimakirveen käyttäminen aina kun joku on eri mieltä. Kyllä minä osaan esim apilaan tai SAS:in perättömät väitteet kumota ilman joutavia yleistyksiä, joten oletan samaa muilta)