Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä.
Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni
no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan...
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai... Mää saan kirjoittaa mitä paskaa tahansa, menee kuitenkin teidän piikkiin.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai... Mää saan kirjoittaa mitä paskaa tahansa, menee kuitenkin teidän piikkiin. Meillä on varaa ja pitkät piikit
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.10.14 - klo:17:54Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai... Mää saan kirjoittaa mitä paskaa tahansa, menee kuitenkin teidän piikkiin. Meillä on varaa ja pitkät piikit Koittakaa rajoittaa vähän, mulla on yleensä yks rike ja se on siinä. Te saatanan Samin molopäät saatte perseillä ilman banaania.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai... Mää saan kirjoittaa mitä paskaa tahansa, menee kuitenkin teidän piikkiin. Loppupeleissä minä eli Jouni saan kärsiä.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:54Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 30.10.14 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 30.10.14 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.10.14 - klo:21:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.10.14 - klo:21:29Lainaus käyttäjältä: (O) - 29.10.14 - klo:21:26no,otappa nyt se iltasienesi että jaksat aamusella aloitella agron avauksen,mut voithan sää tietysti tuossa Opelmiehen avattarena käyttää JONKUN KOTISIVULTA KUVAA johon ei sulla ole mitään käyttöoikeutta,eli se on hiukan arveluttavaa huumoria.Mua kans ärsyttää ko. kuva, koska "noiden kahdet tomppelin" sekoilut laitetaan yleensä minun syykseni Kyl on kaameeta olla Sami vaikka vois olla Jouni. Mun AVAssa on muuten Potut vintillä. Mää saan viikoittain shittiä niskaani teidän kahjojen takia No eipä menoa haittaaSano sit kun alkaa haittaamaan... Huomenna on perjantai... Mää saan kirjoittaa mitä paskaa tahansa, menee kuitenkin teidän piikkiin. Loppupeleissä minä eli Jouni saan kärsiä. Mut Sami senkun porskuttaa.
jahas sienet nousseet päähän