Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huono yhistelmä  (Luettu 2223 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Huono yhistelmä
Taas katastrohovi eessä?
Norijalaeset + Häkämies = ei kovin hyvvää ootettavissa Suomen kannalta :o

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/11/744912
Miksi meille käy aina näin ,näin, näin
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huono yhistelmä
Ehkä tällä kertaa, pitäisi ostaa ranskalainen järjestelmä, Norskit on vähän liikaa kusseet meitä silmään ...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Huono yhistelmä
Ehkä tällä kertaa, pitäisi ostaa ranskalainen järjestelmä, Norskit on vähän liikaa kusseet meitä silmään ...

  Hullun eväät syödään ensin. Vanha savolaanen sanonta :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Huono yhistelmä
Ehkä tällä kertaa, pitäisi ostaa ranskalainen järjestelmä, Norskit on vähän liikaa kusseet meitä silmään ...

  Hullun eväät syödään ensin. Vanha savolaanen sanonta :D

otan osaa ku akkas vei sult kaiken minkä irti sai ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Huono yhistelmä
Ehkä tällä kertaa, pitäisi ostaa ranskalainen järjestelmä, Norskit on vähän liikaa kusseet meitä silmään ...

  Hullun eväät syödään ensin. Vanha savolaanen sanonta :D

Onko Häkämiehellä Norijassa evväät mukana,  :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Huono yhistelmä
Minulla on ehdotus, muilutetaan Häkämies Norjaan, laitetaan se puulaatikkoon, ja puulaatikko Norjaan matkaavaan rekkaan tai rahtilaivaan, tai viedään pohjoiseen ja jätetään laatikko rajan toiselle puolelle, ja liitetään mukaan lappu, jossa suositellaan Häkämiestä vaikka ministeriksi Norjaan.

KT

  • Vieras
Vs: Huono yhistelmä
Minulla on ehdotus, muilutetaan Häkämies Norjaan, laitetaan se puulaatikkoon, ja puulaatikko Norjaan matkaavaan rekkaan tai rahtilaivaan, tai viedään pohjoiseen ja jätetään laatikko rajan toiselle puolelle, ja liitetään mukaan lappu, jossa suositellaan Häkämiestä vaikka ministeriksi Norjaan.
Lappuun lisäys, ettei tarvii palauttaa.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Huono yhistelmä

Lappuun lisäys, ettei tarvii palauttaa.
[/quote]

Väärin! EI PALAUTUS OIKEUTTA!!!! ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Muiluttajat
Minulla on ehdotus, muilutetaan Häkämies Norjaan

Kepun muiluttajasiivestä näyttää olevan vielä jokunen jäljellä... mutta sen verran vellihousua porukkaa, että presidenttiä ei edes suunnitella kohteeksi... kuten SuoKustan muiluttajasakin esi-isät tekivät  :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Muiluttajat
Minulla on ehdotus, muilutetaan Häkämies Norjaan

Kepun muiluttajasiivestä näyttää olevan vielä jokunen jäljellä... mutta sen verran vellihousua porukkaa, että presidenttiä ei edes suunnitella kohteeksi... kuten SuoKustan muiluttajasakin esi-isät tekivät  :o

Täällä oli aikanaan lehdessä juttu näistä muiluttajista ...
Ne oli uhkailleet yhtä isäntää muilutuksella, no ne lähetti sille kirjeen että tulevat hakemaan sen kun "Välijoelle" tehdään silta ja pääsee autolla perille, eli siihen taloon ei vielä silloin ollu tietä perille ...
No silta tehtiin vasta seitkytluvulla, vuosikymmeniä sotien ja muilutusten jälkeen.
Tämä isäntä pisti sitten yhdeksänkymmentäluvulla lehteen jutun, että ei niihin Lapuan miehiinkään voi enää luottaa, kun silta on ollut jo kaksikymmentä vuotta eikä muiluttajia ole näkynyt, ei ole tulleet vaikka oikein kirjeessä lupasivat tulla käymään.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Huono yhistelmä
Varo Emokaima ettei Aulis saa vaikutteita ;)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Muiluttamisen suunta
Minulla on ehdotus, muilutetaan Häkämies Norjaan

Kepun muiluttajasiivestä näyttää olevan vielä jokunen jäljellä... mutta sen verran vellihousua porukkaa, että presidenttiä ei edes suunnitella kohteeksi... kuten SuoKustan muiluttajasakin esi-isät tekivät  :o

onko aaliksela ehdotuksia minnepäin tavjaa pitäisi kyyditä ::)

aaliksen esi-isät karkasivat rajan taa suomen pankin rahat mukanaan >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Rahat
aaliksen esi-isät karkasivat rajan taa suomen pankin rahat mukanaan >:(


Kyllä niitä oli mukana - minulle kerrotun mukaan - niin vähän, että Leningradin ns. suomenasemalla niillä ei saatu irti kuin vähän liepuskaa ja pivoa... parillesadalle ostajalle  ;D  :D  ::)  :P  :P