Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?  (Luettu 5615 kertaa)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

navettapiika

• Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan toki täällä.. tuota äärifeministiä pitää kyllä etsiä.. ???

Juuso V

• Vieras
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D

Jätkä

• Vieras
Tämä kenttä on niin hajallaan ja ryhmä niin pieni että "keltaiset sukat"saadaan jollekkin, vain ottamalla omat sivupersoonat keskusteluun mukaan ja silloinkin ne sukat löytyy omasta jalasta.  ;)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D
*tykkää

Se on vaan niin, että kun sanot noin, niin kaikki ajattelee, ettei se mua koske, kun oon niin fiksu  ;D tällä tapaa jää edes hetkeksi miettimään, tulikos itse heitettyä lisää löylyä...

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Juuso V

• Vieras
*tykkää

Se on vaan niin, että kun sanot noin, niin kaikki ajattelee, ettei se mua koske, kun oon niin fiksu  ;D tällä tapaa jää edes hetkeksi miettimään, tulikos itse heitettyä lisää löylyä...

Enhän minä koskaan kärjistä asioita ..se on vaan kokonaan  eri asia jos totuus ei kelpaa  ::)

Алах Агбар

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

mymmy

• Vieras
Vai onko sittenkin  ;D

Sina mun vihata lisana. miksi syyta?
--täällä vihataan kepua,kokoomusta ipunatsipersuluusereita sekä kaikkia jotka ajattelevat eritavalla kuin itse.Viha on ihan tarpeetonta,munkin mielestä. :D

Алах Агбар

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vai onko sittenkin  ;D

Sina mun vihata lisana. miksi syyta?
--täällä vihataan kepua,kokoomusta ipunatsipersuluusereita sekä kaikkia jotka ajattelevat eritavalla kuin itse.Viha on ihan tarpeetonta,munkin mielestä. :D

Viha ihmise paha pahin. Tule sota ku ei ole kulturista tieto. Erilainen ystava parempi kun sama lainen. Sama ystava vari ja synty paha tule riita sama aate. :)

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
*tykkää

Jos tunnustaa heti suoralta, että ilman muuta lähden joskus kuorossa huutamaan, niin onko silloin todella fiksu vai tosi tyhmä?

:)

Tärkeintä on, että saadaan keskustelua aikaan. Silloin voidaan joskus edes löytää se oikea tieto tai sitten
todeta, ettei sitä edes ole olemassa.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vai onko sittenkin  ;D

sak.ta ku vähän kehasee ni het on terminaattori peesaamassa 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos me nyt ollaan tästä ryhmäpolaariosta samaa mieltä, niin onko se sitten sitä ryhmäpolaariota  :o :o :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Juuso V

• Vieras
Jos me nyt ollaan tästä ryhmäpolaariosta samaa mieltä, niin onko se sitten sitä ryhmäpolaariota  :o :o :o

Ei tule oleman  samanmielisyyttä asiasta ,mielestäni pitää vain pyrkiä säilyttämään konsensusta eli keskitie.
 Minun ja monen muunkin mielipiteen jyrkkyys näyttäisi riippuvan täysin vastapuolen esittämien väitteiden jyrkkyydestä ja etenkin esitystavasta... ;D

Jätkä

• Vieras

Nyt sä sekoitat  erimieltä olemisen ja vihan. Luulakseni täällä ollan vain kieli vyön alla erimieltä ja parilla ehkä saattaa mennä erimielisyys tunnetasolle, mutta tuskin vihan tasolle edes apella.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt sä sekoitat  erimieltä olemisen ja vihan. Luulakseni täällä ollan vain kieli vyön alla erimieltä ja parilla ehkä saattaa mennä erimielisyys tunnetasolle, mutta tuskin vihan tasolle edes apella.

Mymmy ei vihaa ketään, paitsi arabeja, mutta ei vävyään vaikka onkin arabi, koska se tykkää anopista  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes