Kepu
kepu. menee kirkkaasti vasureista ohi.Seuratkaapa. Ainakaan vaaliteeseihin ei tule soidensuojelun vapaehtoisuus, kun pitää nuolla kaupunkivihreät.
Määrittele köyhä
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 19.10.14 - klo:11:46Määrittele köyhä Semmonen yksinkertainen esim BACKSPACE
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 19.10.14 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 19.10.14 - klo:11:46Määrittele köyhä Semmonen yksinkertainen esim BACKSPACE Mun mielestäni sellainen on köyhä, joka "toimii pienyrittäjänä suurilla kustannuksilla ja pienillä tuloilla" Ja sit nillittää että homma kaatuu arvonlisäveroon
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 19.10.14 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 19.10.14 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 19.10.14 - klo:11:46Määrittele köyhä Semmonen yksinkertainen esim BACKSPACE Mun mielestäni sellainen on köyhä, joka "toimii pienyrittäjänä suurilla kustannuksilla ja pienillä tuloilla" Ja sit nillittää että homma kaatuu arvonlisäveroon eikkai se alvi ketään kaada. kai karkeasti voisi sanoa, jotta jos joudut maksamaan alvia, toimintakin on voinut olla kannattavaa.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 19.10.14 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 19.10.14 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 19.10.14 - klo:11:46Määrittele köyhä Semmonen yksinkertainen esim BACKSPACE Mun mielestäni sellainen on köyhä, joka "toimii pienyrittäjänä suurilla kustannuksilla ja pienillä tuloilla" Ja sit nillittää että homma kaatuu arvonlisäveroon Sulla on joku pakkomielle tosta alvista . Onhan se Sulle tuloa.