Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 020202  (Luettu 1043 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
020202
Sporttiset mimmit ottakee yhteyttä . Olen 20 v vai miten se oli . Etsiskelen naista tositarkoituksella , kummonen se mahtaa olla . Asustelen kotona vai missä se nyt oli .

Olen tosiaankin 20 v ja isukki sanoi että poika , alahan oppia naisista jotakin ,parhaiten löydät keskustelu palstalta itsellesi elämän kumppanin. Jos laitat kuvan niin ota lipastosta se Hermanni sedän kuva jossa se on nuorena , kommee mies , taitaa olla jonkun reissusällin tekemä , ei meinaan ole yhtään sukulaisten näkönen.

Naisista yleensä juurikaan tiedä mutta naiskauneudesta kyllä , meijän aitasta on suoranäkymä naapurin saunalle . Muut menetelee mutta vanhaemäntä  ,yök, no onhan sillä ikääkin , 80 v

Alan kirjallisuutta olen hankkinut runsaasti , sellasia opetus lehtiä jossa naiset on ilman vaatteita , veikeän näköisiä kun ovat kontallaan , varmaan anatomiaa koska paikat näytetään tosi tarkkaan .

Kiellettyjä leikkejäkin on harrastettu , kakattiin kerran naapurin Liisan kanssa heiniin .

Luontoaiheisia kulttuurielokuvia on meijän kylässä harvoin , posti myynnistä tilaamalla saa jotain ja naapurin Kake tuo ulkomailta laatukamaa , katotaan marttailtoina , aitassa , sillä sisällä tuvassa ei jaksa niinä iltoina olla .

Sporttiset mimmit ottakee tosissaan yhteyttä , ohessa seuraa naapurin Kaken osoite , sano kokeneempana testaavansa ensin , saan sitte valkata parhaimman