Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?  (Luettu 5091 kertaa)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Muutaman vuoden ikäisenä kun painoa oli sen verran että kytkin painui pohjaan kun meni seisomaan päälle... Kuskina heinäpaalien keruussa ja huutoa tuli kun olin niin huono kuski :o Traktorihommat edelleen pakkopullaa.
Navetassa olin jo parin vuoden ikäisenä hommissa ja olkikopassa on kuulemma monet unet otettu :)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Sinä kesänä kun täytin 16 aloitin suntion lomituksen noin kerran kuussa. Seuraavana kesänä aloitin kesätyön teollisuudessa isän työpaikalla, ensin osa-aikaisena. Siellä meni kolme kesää ja  vähän urakkaa talvellakin. Varusmiehistelyn jälkeen seuraavaan paikkaan ensin harjoittelemaan opintojen ohessa. 28 vuosi menossa siellä nyt, osa-aikaisena viimeiset seitsemän vuotta.

Montaa lajia oon ohessa tehnyt, pahin tais olla v. 1994, jolloin oli kahdeksan liitettä veroilmoitukseen. Hyvin pientä yritysluontoista puuhaa vuodesta 1996, toiminimen perustin 2014 alusta.

Noi suntion lomitukset jouduin lopettamaan 23 vuoden jälkeen, kun tuli sekaannuttua tähän maataisteluun :) Ja päivätyö haittaa harrastusta yhä enemmän.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Siinä 18 iässä aloin tehdä tilan veroilmoitukset, maatalouden verojen maksu loppu siihen ja samalla linjalla edelleen ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

mah

  • Vieras
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Meikäpoika aloitti työnteon niin aikaisin, että ehdin alta kaksikymppisenä jo nostamaan työttömyyskorvauksiakin. :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Siinä 18 iässä aloin tehdä tilan veroilmoitukset, maatalouden verojen maksu loppu siihen ja samalla linjalla edelleen ;D
Minulla on ollut vain 1 noin huono vuosi  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

roadman

  • Vieras
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Noin 1v iskän kanssa porukassa potunostosta se alko. 6 vuotiaana heinäpellolla kärrytraktoria ja haravakonetta ajoin yksin. tarkkaan en muista mutta en ollu 13vuotta vielä kun sotkeennuin näihin tiehommiin kopittomalla 165 fergulla. 14 vanhana alko raivurin roikottaminen kesä duunina metsässä sittä sitten parin talven jälkeen sahan kanssa savotoilla muutaman talvi. Arvatkaa vaan oliko 70 luvun loppupuolen raivurit keveitä tai valjaiden ergonomia kunnossa? 18 kesäsenä betoniraudoitus hommia, siitähän tuo on lähtenyt työ ura alkuun.

Viimeksi muokattu: 15.10.14 - klo:07:49 kirjoittanut roadman

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Mää aloitin maataloustyöt jo äidin kohdussa. Olin painona kun äiti nosti talikolla perunoita kovasta plinisavesta  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Koska Agronetin kävijöiden työura alkoi?
Mä en ole ikinä töis ollu,enkä mee.Kaikkee vain touhaillu 8)