Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Perun puheeni  (Luettu 5744 kertaa)

Jätkä

• Vieras
Perun puheeni
On se hallitus jotain tehnyt. Ja väärin senkin lain
http://www.hs.fi/kotimaa/a1412992673442

navettapiika

• Vieras
Vs: Perun puheeni
Eikö niillä aikuisten oikeesti ole muuta tekemistä... tähän kyllä jo tarvittas kunnon lama, että loppus nuo puuhastelut. >:(

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Paremmin informoitujen ihmisten kanssa juttelu on "avartavaa" puuhaa, näppärä kaheksankytä kilsaa kyssille ja pariskunnalla puolen tunnin välein lääkäriaika, samalla taksilla ei saa mennä, kun Kelalla rahaa riittää, millä mällätä. Emäntä puoli pelkäsi jo naapureiden huolestuvan heidän parisuhteen tilastaan...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikö niillä aikuisten oikeesti ole muuta tekemistä... tähän kyllä jo tarvittas kunnon lama, että loppus nuo puuhastelut. >:(

nyt se loppuu meiltäkin piian kanssa konjakin juonti. se kun on kiellettyjen listalla konjakki niinko viskikin. saakohan sitä edes alkossa nimeltä mainita jos jotakin juomaa etsii, vai pitääkö sitä vaan tuppisuuna kierrellä. on vit tu tää sirkusta. onnistuukohan oluen osto mitenkään. no, maailma pelastuu.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras

nyt se loppuu meiltäkin piian kanssa konjakin juonti. se kun on kiellettyjen listalla konjakki niinko viskikin. saakohan sitä edes alkossa nimeltä mainita jos jotakin juomaa etsii, vai pitääkö sitä vaan tuppisuuna kierrellä. on vit tu tää sirkusta. onnistuukohan oluen osto mitenkään. no, maailma pelastuu.
Mä olen jo odotellut lastensuojeluviranomaisia, kun alaikäinen tyttäreni kantoi kaupasta pussin, missä oli jokunen siideritölkki...kait tässä linnaan joutuu.. ja konjakki  nautitaan tästä eteenpäin kellarissa lukkojen takana. Ei vain lapsista kassijengiin kuuluvia tule. ;)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mä olen jo odotellut lastensuojeluviranomaisia, kun alaikäinen tyttäreni kantoi kaupasta pussin, missä oli jokunen siideritölkki...kait tässä linnaan joutuu.. ja konjakki  nautitaan tästä eteenpäin kellarissa lukkojen takana. Ei vain lapsista kassijengiin kuuluvia tule. ;)

joo. vaan mistä hele vetistä sitä tulevaisuudessa saa. josko jatkossa kaikki etiketit poistetaan ja kaikki juomat pakataan samanlaisiin läpinäkymättömiin astioihin ja astiathan ei varmaankaan saa olla edes pullon mallisia. katos, jos joku kukkahattutäti näkee sun kädessäs, tai minun, siis pullon, sehän voi alkaa riehumaan. tai sitten se ratkeaa ryyppäämään ja  kenen on silloin syy. lainsäätäjänkö :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras

joo. vaan mistä hele vetistä sitä tulevaisuudessa saa. josko jatkossa kaikki etiketit poistetaan ja kaikki juomat pakataan samanlaisiin läpinäkymättömiin astioihin ja astiathan ei varmaankaan saa olla edes pullon mallisia. katos, jos joku kukkahattutäti näkee sun kädessäs, tai minun, siis pullon, sehän voi alkaa riehumaan. tai sitten se ratkeaa ryyppäämään ja  kenen on silloin syy. lainsäätäjänkö :o
Ei kait siinä sitten auta, kun kaupassa heti kierasta korkki auki ja maistaa... tai sitten siirtyä pontikan keitto linjalle.. :o

Köntys

• Vieras

Voi teitä amatöörejä. Mulla on kellari täynnä Veellä alkavaa käymisprosessoitua tuotetta. Eipähän pääse jano yllättämään  :D :P

mah

• Vieras
Kohta on varmasti viski-sanalla sama kohtalo täälläkin, kuin *****poloisellakin. Eli tulee v***i hänestäkin. :'(

navettapiika

• Vieras
Kohta on varmasti viski-sanalla sama kohtalo täälläkin, kuin *****poloisellakin. Eli tulee v***i hänestäkin. :'(
Pitääköhän sitä ravintolassakin tilata viski ja konjakki viheltämällä, kun ei ääneen tohdi sanoa... tai viittomakielellä. ???

mah

• Vieras
Vitusta on hävinneet näköjään jo vee sekä uukin. Miten sen kohta erottaa, puhuuko *****sta vaiko *****stä? Tuosta voi tietenkin päätellä, kun toisessa A ja toisaalla Ä viimeisenä kirjaimena, mutta jos perusmuotoinen sana, niin molemmat ovat ***** ja *****. Vai pitääkö ***** kainosti peitellä muin merkein, vaikka %%%%%. Koskapa niitä siinä kuitenkin on.  :'(

mah

• Vieras
Pitääköhän sitä ravintolassakin tilata viski ja konjakki viheltämällä, kun ei ääneen tohdi sanoa... tai viittomakielellä. ???

Mutta jos haluaa kirjoittaa viski tai konjakki, niin miten se vihellys tai viittomakieli silloin toimii? Toki jos kirjoittaa pistekirjoittain... :-X

navettapiika

• Vieras
Vitusta on hävinneet näköjään jo vee sekä uukin. Miten sen kohta erottaa, puhuuko *****sta vaiko *****stä? Tuosta voi tietenkin päätellä, kun toisessa A ja toisaalla Ä viimeisenä kirjaimena, mutta jos perusmuotoinen sana, niin molemmat ovat ***** ja *****. Vai pitääkö ***** kainosti peitellä muin merkein, vaikka %%%%%. Koskapa niitä siinä kuitenkin on.  :'(
Mutta lopputuloshan on aina kumminkin  melkein sama puhui kummasta puhui, kun kummankin liiallisen nauttimisen jälkeen on morkkis ja päätä särkee. Mutta onneksi minä en tuohon viskiin koske, joten ei tarvi vielä lepakoksi ruveta.  ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
https://glenmorangie.com/en/restricted

Kokeilin tuossa selata tuotevalikoimaa.... ::)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
https://glenmorangie.com/en/restricted

Kokeilin tuossa selata tuotevalikoimaa.... ::)
Toi on nyt oikeasti jo sairasta...
Nothing is Something Worth Doing