Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luurankoja Kataisen kaapissa?  (Luettu 5186 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Paikka
Pankolla makailijakin on paikkansa ansainnu.

Joo... kuha maksaa makoilunsa ite  :o  ::)  :P

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Paikka
Pankolla makailijakin on paikkansa ansainnu.

Joo... kuha maksaa makoilunsa ite  :o  ::)  :P

kuka se semmonen kuha on? Kuha Lintako?
Elämä on parasta kometiijjaa

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Luurankoja Kataisen kaapissa?
Mulla olis Aulikselle töitä , riimun köydessä painona ja pihatoissa olemalla pois tieltä 8) 8) 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Töitä
Mulla olis Aulikselle töitä , riimun köydessä painona ja pihatoissa olemalla pois tieltä 8) 8) 8)

Minne sopii tulla... ja mikä on liksa  ???  ;D  :D  ???  ::)  :P

sorkkahessu

• Vieras
Jyväskylästä Kuopioon päin n. sata km . *****ilua saat palkaksi ja saat ajaa mennen tullen , reissussa menee 2 pv , yövytään vasikkakarsinassa ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Kuoppa ja kaappi
Kataisen mummolla oli luurankoja kaapissa, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eikö SuoKustan sakki erota kuoppaa ja kaappia... tai hällä ja väliä  :o  ::)  :P

Huomaatko kuinka kauaksi kepulaasen viha ulottuu. Kolmannelle vuosisadalle asti. Ei silti pelota yhtään. Se että meikäläiselle tulee kuolleen nimissä Maaseurun Tulevaisuus on yksi piirre kepulaasesta kostosta. Se tulee ainoastaan paikallisen tuottajayhdistyksen ansiosta. Sopii mulle. Saas nähdä tuleeko seuraavalle sukupolvelle. :D

Aulis Anttila

• Vieras
Kepulainen työnantaja
Jyväskylästä Kuopioon päin n. sata km . *****ilua saat palkaksi ja saat ajaa mennen tullen , reissussa menee 2 pv , yövytään vasikkakarsinassa ;D ;D ;D

Höh... ota lomittaja... sen me kunnon ihmiset - veronmaksajat - kustannamme teille tukieläteille  :o  ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Huomaaminen
Kataisen mummolla oli luurankoja kaapissa, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eikö SuoKustan sakki erota kuoppaa ja kaappia... tai hällä ja väliä  :o  ::)  :P

Huomaatko kuinka kauaksi kepulaasen viha ulottuu.

Juu  >:(  :(  :o

Kolmannelle vuosisadalle asti. Ei silti pelota yhtään. Se että meikäläiselle tulee kuolleen nimissä Maaseurun Tulevaisuus on yksi piirre kepulaasesta kostosta. Se tulee ainoastaan paikallisen tuottajayhdistyksen ansiosta. Sopii mulle. Saas nähdä tuleeko seuraavalle sukupolvelle. :D

sorkkahessu

• Vieras
Otan Aulis toimiupseerin jos jostain satun selvän löytämään , HÄÄHÄÄHÄÄÄ  :D :D :D

Aulis Anttila

• Vieras
Selvä
Otan Aulis toimiupseerin jos jostain satun selvän löytämään , HÄÄHÄÄHÄÄÄ  :D :D :D

Vähemmän ryyppäävät kuin siansorkat  :P  :P  :P

sorkkahessu

• Vieras
PAROLASSA RYYPPÄSIVÄT UPSEERIT ENITEN >:( >:( >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Ryyppääjät
PAROLASSA RYYPPÄSIVÄT UPSEERIT ENITEN >:( >:( >:(

Juu... olin HML:ssa esikunnassa - varusmiestoimikunnan päätoimisena puheenjohtajana - lyhyen
ajan... kyllä asia on juuri noin  :o  :o  :o

sorkkahessu

• Vieras
Meitä varusmiehiä ei hevillä iltalomille päästetty Parolassa . Siitä tiedettiin olleen liian kauan kiinni , ruokalan  naiset alko näyttää nätiltä (paitsi Pamela joka oli aina nätti)  :o :o :o :-\

Aulis Anttila

• Vieras
Lomat
Meitä varusmiehiä ei hevillä iltalomille päästetty Parolassa .
Mä olinki päällikkö"virkailija" = varusmiestoimikunnan päätoiminen puheenjohtaja  ;D  :D  ::)

sorkkahessu

• Vieras
Olit Aulis mikä olit Parolassa . Meikäläinen oli varusmies ja sen jälkeen reserviläinen . Armeija pitäisi saada kurssiluonteiseksi jota täydennettäisi jatkokurseilla eläke ikään saakka  . Nykyinen järjestelmä jossa pidetään selibaatissa saa porukat hulluiksi ja esimiehet täysiksi kyrviksi >:( >:(