Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe karma  (Luettu 3612 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: karma
Olisi mielenkiintoista saada lista kuka noita on klikkaillu. Mullakin karmat seilaa miten sattuu. Välillä käydään melko reilusti pakkasella kun vähän provosoi ja sitten yht.äkkiä ne taas tasoittuu ja menee jopa plussalle.
kukahan perkele minua plussailee kun kuitenki aika monest tulee katottua asioita niin maatalouden kuin työläisenki kannalta :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Vs: karma
Olisi mielenkiintoista saada lista kuka noita on klikkaillu. Mullakin karmat seilaa miten sattuu. Välillä käydään melko reilusti pakkasella kun vähän provosoi ja sitten yht.äkkiä ne taas tasoittuu ja menee jopa plussalle.
kukahan perkele minua plussailee kun kuitenki aika monest tulee katottua asioita niin maatalouden kuin työläisenki kannalta :-\ :-\ :-\ :-\
Jos sulla kuitenkin on salainen ihailija tai sitten sinun hengentuotteet ei loppujen lopuksi olekkaan aivan täyttä paskaa... ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: karma
Olisi mielenkiintoista saada lista kuka noita on klikkaillu. Mullakin karmat seilaa miten sattuu. Välillä käydään melko reilusti pakkasella kun vähän provosoi ja sitten yht.äkkiä ne taas tasoittuu ja menee jopa plussalle.
kukahan perkele minua plussailee kun kuitenki aika monest tulee katottua asioita niin maatalouden kuin työläisenki kannalta :-\ :-\ :-\ :-\



plussailuista voit minut kyllä unohtaa. olet sinä kyllä ollut sellainen piikki perseessä. mutta positiivisesti, siitä plussaa. kontrastia tarvitaan ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)

Köntys

  • Vieras
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)

Kirjoittaako tää tutkija tuubaa  :(

http://www.hs.fi/kotimaa/a1381813219152

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)

Kirjoittaako tää tutkija tuubaa  :(

http://www.hs.fi/kotimaa/a1381813219152

Hurtigin tutkimus perustuu tosiasioihin, eikä ole tuubaa. Se, että tutkimuksen tulos on kymmenien vuosien ajalta, kertonee ajattelevalle ihmiselle jotain. Vai???  Otsikko sanoo: "Tiedettyä enemmän". Jokainen fiksu ihminen tajuaa, mitä tuo tarkoittaa. Jos tapauksia on tiedossa esim. 150, niitä onkin ainakin 200.  Kerroppa vielä se, kenen muun yhteisön sisällä olevista hyväksikäytöistä on otsikoitu ja tehty tutkimuksia tutkimusten perään, kuin lestojen ??? Miten siellä sinun maailmassasi, onkohan siellä lainkaan moisia häiriintyneitä ja sairaita henkilöitä ???  Lestadiolaisuudessa tällaisella sairaalla ja kieroutuneella henkilöllä on "hyvät oltavat", koska lapsia on paljon! Olen jo aikaisemmissa viesteissäni ilmaissut kantani varsin selvästi moisiin tyyppeihin. Ja näin ajattelee myös kaikki ne lestadiolaiset, joita minä tunnen. Kannattaisi kysellä heiltä itseltäänkin joskus jotain!

Lasten hyväksikäyttö ja lestadiolaisen anteeksiantamisen ja -saamisen VÄÄRINKÄYTTÖ näissä ko tapauksissa on ri-kol-lis-ta toimintaa !


ps. yleensä ne, jotka asiasta vähiten tietävät, lässyttävät eniten.  Itsekin siihen sorrun monissa asioissa tälläkin saitilla.   :-[

Viimeksi muokattu: 26.09.14 - klo:09:01 kirjoittanut Tuuli(a)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)




ainahan valtavirrasta erottuvia kivitetään. kanna silti lippuasi kunnialla :)


"jos sinulla on vihamiehiä, tiedät puolustaneesi jotain jossain vaiheessa elämääsi"- winston churchill
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: karma
Mulla ei ole aikoihin ollut karma tasapainossa...  :-\
Nothing is Something Worth Doing

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)




ainahan valtavirrasta erottuvia kivitetään. kanna silti lippuasi kunnialla :)


"jos sinulla on vihamiehiä, tiedät puolustaneesi jotain jossain vaiheessa elämääsi"- winston churchill

Kiitti.  :)

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: karma
Mulla ei ole aikoihin ollut karma tasapainossa...  :-\

Laitoin sulle vähän tasoitusta.   ;)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: karma
Mulla ei ole aikoihin ollut karma tasapainossa...  :-\

Laitoin sulle vähän tasoitusta.   ;)

Annatko sinä säälipi  .... ... ... ...   steitä  ;D

Viimeksi muokattu: 26.09.14 - klo:10:55 kirjoittanut Herpertti

Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: karma
Mulla ei ole aikoihin ollut karma tasapainossa...  :-\

Laitoin sulle vähän tasoitusta.   ;)

Annatko sinä säälipi  .... ... ... ...   steitä  ;D

En, koska kyllä sammakko on plussansa ansainnut itse.   :)

navettapiika

  • Vieras
Vs: karma
Mulla ei ole aikoihin ollut karma tasapainossa...  :-\

Laitoin sulle vähän tasoitusta.   ;)

Annatko sinä säälipi  .... ... ... ...   steitä  ;D

En, koska kyllä sammakko on plussansa ansainnut itse.   :)
Kannakko nää sitten koko liikkeen miinukset???  :o

mymmy

  • Vieras
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)
-------------eilen sanottiin taas uutisissa,että lestadiolaismies on tuomittu sukulaistytön hyväksikäytöstä 10:n vuoden ajalta :o
Siltikään en usko,etteikö he olis enimmäkseen kunnon kansalaisia. :-*

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: karma
Olen tässä viime aikoina puolustanut erästä erittäin vihattua ja halveksittua ihmisryhmää, eli lestadiolaisia, koska näen, että he ovat ikäänkuin vapaata riistaa ja heistä voi kirjoitella ihan,  mitä sattuu tuubaa.  Tämän jälkeen alkoi miinus-tili karttua. Mutta ei se mitään haittaa...seison sanojeni takana.  :)
-------------eilen sanottiin taas uutisissa,että lestadiolaismies on tuomittu sukulaistytön hyväksikäytöstä 10:n vuoden ajalta :o
Siltikään en usko,etteikö he olis enimmäkseen kunnon kansalaisia. :-*

Miksi piti mainita lestaadiolaismies, eihän uutisissa saa sanoa että esim. muslimimies raiskasi naisen, niin miksi voi sanoa että lestadiolaismies raiskasi naisen, miksi on eri kriteerit eri uskonnoille  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes