Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi  (Luettu 11313 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Eli tämä ekan kauden kansanedustaja noussee ympäristöministeriksi.

Meriitit:

-Ekan kauden kansanedustaja.

-Notkunut kahdeksan vuotta yliopistossa ennen valmistumistaan.

-Ex. Stubbib avustaja.

Tyhjästä päästä ei tarvitse mainitakaan; Henna Vikkusen vaalipäällikkö Eurovaaleissa (kuten esikuvansa samanlainen kaikesta Stubbin kanssa samaa mieltä oleva "tallityttö"; tosin ei-bondi).

Vuoden vanha vauva ei haittaa: hoito ulkoistetaan. Tosin itse synnyttänyt; ei Risikon tavoin ulkoistanut Kiinaan.

Viimeksi muokattu: 22.09.14 - klo:20:39 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12241
  • Virolaista kiitos!
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*

Pelaakohan toi CoCkia? Voitais houkutella meidän klaaniin, puuttuu edelleen se kiintiönainen. Kylmiskin saattasi kiinnostua sit CoCkista... :P
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*

Pelaakohan toi CoCkia? Voitais houkutella meidän klaaniin, puuttuu edelleen se kiintiönainen. Kylmiskin saattasi kiinnostua sit CoCkista... :P
No soitetaan sille ja kysytään, et kiinnostaisko ryhmä-cock. Ei kerrota, et 33% porukasta on vaihtolämpöisiä ja limapintaisia räpyläkäsiä  :) Ja sit olen minä ja sammakko  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*

Pelaakohan toi CoCkia? Voitais houkutella meidän klaaniin, puuttuu edelleen se kiintiönainen. Kylmiskin saattasi kiinnostua sit CoCkista... :P
No soitetaan sille ja kysytään, et kiinnostaisko ryhmä-cock. Ei kerrota, et 33% porukasta on vaihtolämpöisiä ja limapintaisia räpyläkäsiä  :) Ja sit olen minä ja sammakko  :D

Kylmis nostais meidän tasoaa ns. vitusti... ;D
It ain't over till the fat lady sings

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*

Pelaakohan toi CoCkia? Voitais houkutella meidän klaaniin, puuttuu edelleen se kiintiönainen. Kylmiskin saattasi kiinnostua sit CoCkista... :P
No soitetaan sille ja kysytään, et kiinnostaisko ryhmä-cock. Ei kerrota, et 33% porukasta on vaihtolämpöisiä ja limapintaisia räpyläkäsiä  :) Ja sit olen minä ja sammakko  :D



ei se tuu. eisse pääse. katoku huomenna ei ratikat kulje. niijja vit tuku aamulla pitäis alkaa puimuritkin puhdistaa vaan eihän siitä tuu velehettiäkään, kun metrotkin on jumissa ja koko puoli helsinkiä ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Siihen virkaan, kuten Helsingin apulaiskaupunginjohtajan viran pääsyvaatimuksena riittää kokoomuksen jäsenkirja ja isot tissit...


Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Kylmis puhuu asiaa. Taas!  8)
Ton kanssa vois kyl viherpiipertää ja syödä pinaattilettuja parikin vaalikautta  :-*

Pelaakohan toi CoCkia? Voitais houkutella meidän klaaniin, puuttuu edelleen se kiintiönainen. Kylmiskin saattasi kiinnostua sit CoCkista... :P
No soitetaan sille ja kysytään, et kiinnostaisko ryhmä-cock. Ei kerrota, et 33% porukasta on vaihtolämpöisiä ja limapintaisia räpyläkäsiä  :) Ja sit olen minä ja sammakko  :D



ei se tuu. eisse pääse. katoku huomenna ei ratikat kulje. niijja vit tuku aamulla pitäis alkaa puimuritkin puhdistaa vaan eihän siitä tuu velehettiäkään, kun metrotkin on jumissa ja koko puoli helsinkiä ;D

Hirveetä, jos on puoletkaan totta. Joudut makailemaan koko päivän. Ellet sitten mee autolla... :o
It ain't over till the fat lady sings

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*
Miinuksena voidaan mainita Forssalaisuus...  ::)
Nothing is Something Worth Doing

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Piiri pieni pyörii:

http://www.koillissanomat.fi/etusivu/%C3%A4%C3%A4nestysvirta_alkoi_vuolaana_5655340.html

Taustalla Männistö, jonka KePu-faija on nykyinen KeVan johtaja, jota varten kelpoisuusehtoja alennettiin ja johtajallahan ei ole väliä, kun sijoiusjohtaja hoitelee putiikkia (riittää aikaa työsuhde-Superbin ajoon).

Salen ja Häkämiehen (K.) kanssa on parikin kertaa istunut samassa pöydässä vaan ei meillä toisillemme ollut asiaa.
(mm. Storyvillessa, Manalassa ja Rafaellossa).

Nyttemmin kävi selväksi että minulla ja Stubbilla on yhteinen luokkakaveri (eri aika, eri paikka), mutta herraa en ole koskaan tavannut.
Grow the feed, not the weeds!

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8454
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Voisin itse hoitaa ympäristöministerin tehtäviä vaikka viikon. Siinä ajassa varmaan ehtii jo lopettaa koko ympäristöministeriön.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Sitten yx pointti.

Hemmetin hyvännäköinen :-*

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: Sanni Grahn-Laasonen ympäristöministeriksi
Eli tämä ekan kauden kansanedustaja noussee ympäristöministeriksi.

Meriitit:

-Ekan kauden kansanedustaja.

-Notkunut kahdeksan vuotta yliopistossa ennen valmistumistaan.

-Ex. Stubbib avustaja.

Tyhjästä päästä ei tarvitse mainitakaan; Henna Vikkusen vaalipäällikkö Eurovaaleissa (kuten esikuvansa samanlainen kaikesta Stubbin kanssa samaa mieltä oleva "tallityttö"; tosin ei-bondi).

Vuoden vanha vauva ei haittaa: hoito ulkoistetaan. Tosin itse synnyttänyt; ei Risikon tavoin ulkoistanut Kiinaan.

Hallitus jatkaa tuttua teinilinjaansa. Valitaan tietoisesti ministeriksi sellainen, jolta puuttuu tyystin kokemus ja eletty elämä.  >:(    Pitäiskö tässä sitten tuntea meidän kansalaisten olomme turvalliseksi ja luottavaiseksi ???