Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sisso  (Luettu 4346 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Sisso
Nyt tuli rehtorilta pauhua. Jälki-istunto on fäijönii. ;D

Kaikenkarvaiset kökköpökät ei ymmärrä huumoria.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

(O)

  • Vieras
Vs: Sisso
tjaah tuliko perselinkistä pyyhkeitä,mielestäni se oli aivan siistiä läpänheittoa,mut on noita nillittäjiä ilmeisesti joka lähtöön.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Sisso
eikkai ne bannia taas :o
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sisso
Siellä taas jotakin ahistaa... Jos tämä nillittäjä tahtoo nyt sitä henkilökohtaista huomiota, niin kuule pistä yv:tä tulemaan niin jutellaan vaikka aiheesta perse lisää... Ja jos se nahka on niin herkkä, laita osote niin sitä paksumpaa tervaa kyllä tulee. >:(

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8452
Vs: Sisso
Ihme sukupuolinussija.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Köntys

  • Vieras
Vs: Sisso
Nyt tuli rehtorilta pauhua. Jälki-istunto on fäijönii. ;D

Kaikenkarvaiset kökköpökät ei ymmärrä huumoria.

Ekkai saamari bannia saanu. Tällä viikolla piti lähettää se putelikin arvioitavaksi, ja nytkö jää sen livekommentointi viikonloppuna näkemättä ja kuulematta  >:( Pitää vissiin antaa sen viinin vielä vaan kypsyä hetken aikaa, vai kuinka on?  :(

Perkeleen nillittäjät Joukit, Tapsulat, Apet ym...  >:( >:( >:(

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sisso
vae että silleen tuljko vahinkossa oltuva typerä. nooo jos kännä viisastus joka vahinkosta niin se oliski mualiman viisaen mies.  ;D ;D ;D ;D ;D

simonurminen

  • Vieras
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.

Heippa taas Simo Simpanssi! Missäs persees sää olet ollut?
It ain't over till the fat lady sings

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sisso
vae että silleen tuljko vahinkossa oltuva typerä. nooo jos kännä viisastus joka vahinkosta niin se oliski mualiman viisaen mies.  ;D ;D ;D ;D ;D

Ja nää ***** wannabesavolaiskäävät on viellä vapaalla jalalla? Voi *****... >:(
It ain't over till the fat lady sings

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.
Missäs näitä SASSin luentoja "pääsee" kuuntelemaan ;D

Juuso V

  • Vieras
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.

Olen muuten samaa mieltä näistä herjoista ,mutta että kukaan olisi pätevä sanomaan oikeita päätelmiä lähes jokaisesta asiasta ei vaan ole mahdollista .
Absoluuttista totuutta kun ei oikein ole olemassa ,on vain olemassa eri näkökantojen mukaisia totuuksia joista voidaan tehdä  erilaisia ,joko hyviä tai huonompia  kompromisseja. 

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.
Missäs näitä SASSin luentoja "pääsee" kuuntelemaan ;D
Varmaan samassa paikassa kuin vipukirvesheikin markkinointipuheitakin. Ovat varmaan veljeksiä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

(O)

  • Vieras
Vs: Sisso
nimenomaan kiinnostaisi nähdä Simo Nurminen ja nimimerkki SAS
ja mitä luentoja ym.esittäävät.mystinen metsätyömies ym ym.itse nostelee itseään eräät ns.jalustalle noo olkoot paskahousut omassa sarjassaan eipä haittaa.

(O)

  • Vieras
Vs: Sisso
Nyt tuli rehtorilta pauhua. Jälki-istunto on fäijönii. ;D

Kaikenkarvaiset kökköpökät ei ymmärrä huumoria.
niin tuliko taas pänikät,voi kökkö että nillit 1.9on tollasia