Lainaus käyttäjältä: ana111 - 11.09.14 - klo:13:08Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:12:39Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.Jotain kiinnitettä se kyl vaatii,meinaan se nyt on ihan varma,et kaulapaska siit seuraa tommosen mömmön juomisesta raakana Äläkää nyt amatöörit turhaan miettikö tollasia olemattomia, mä lähetän näytepulloja vain hienoille ihmisille, jotka ymmärtävät viinin syvimmän olemuksen ja osaavat nauttia juomasta osoittaen suurta kunnioitusta viinin jumalia kohtaan
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:12:39Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.Jotain kiinnitettä se kyl vaatii,meinaan se nyt on ihan varma,et kaulapaska siit seuraa tommosen mömmön juomisesta raakana
Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 11.09.14 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: ana111 - 11.09.14 - klo:13:08Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:12:39Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.Jotain kiinnitettä se kyl vaatii,meinaan se nyt on ihan varma,et kaulapaska siit seuraa tommosen mömmön juomisesta raakana Äläkää nyt amatöörit turhaan miettikö tollasia olemattomia, mä lähetän näytepulloja vain hienoille ihmisille, jotka ymmärtävät viinin syvimmän olemuksen ja osaavat nauttia juomasta osoittaen suurta kunnioitusta viinin jumalia kohtaan Voi kiesus, nyt on viinipöntölläkin oikeen jumalia.. mä kun luulin, että vain hiivaa ja siitä se lähtee.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.09.14 - klo:21:34Lainaus käyttäjältä: Köntys - 11.09.14 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: ana111 - 11.09.14 - klo:13:08Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:12:39Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.Jotain kiinnitettä se kyl vaatii,meinaan se nyt on ihan varma,et kaulapaska siit seuraa tommosen mömmön juomisesta raakana Äläkää nyt amatöörit turhaan miettikö tollasia olemattomia, mä lähetän näytepulloja vain hienoille ihmisille, jotka ymmärtävät viinin syvimmän olemuksen ja osaavat nauttia juomasta osoittaen suurta kunnioitusta viinin jumalia kohtaan Voi kiesus, nyt on viinipöntölläkin oikeen jumalia.. mä kun luulin, että vain hiivaa ja siitä se lähtee. Kah minäkun luulin että neet on niitä piruja, jotka pitkäkestoisemman päihtymyksen myötä/jälkeen kuiskivat ja mönkivät nurkissa. Mutta neet onkin sitte jumalia
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 11.09.14 - klo:22:15Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 11.09.14 - klo:21:34Lainaus käyttäjältä: Köntys - 11.09.14 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: ana111 - 11.09.14 - klo:13:08Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 11.09.14 - klo:12:39Pitäis olla joku tankkiseostaulukko. Et saaks Köntsän vinkkua sekoittaa vai vetääks se paakuille suolessa.Jotain kiinnitettä se kyl vaatii,meinaan se nyt on ihan varma,et kaulapaska siit seuraa tommosen mömmön juomisesta raakana Äläkää nyt amatöörit turhaan miettikö tollasia olemattomia, mä lähetän näytepulloja vain hienoille ihmisille, jotka ymmärtävät viinin syvimmän olemuksen ja osaavat nauttia juomasta osoittaen suurta kunnioitusta viinin jumalia kohtaan Voi kiesus, nyt on viinipöntölläkin oikeen jumalia.. mä kun luulin, että vain hiivaa ja siitä se lähtee. Kah minäkun luulin että neet on niitä piruja, jotka pitkäkestoisemman päihtymyksen myötä/jälkeen kuiskivat ja mönkivät nurkissa. Mutta neet onkin sitte jumalia Reilusti kun rilluttelee niin kyl se pari kolme yötä ja päivää laittaa näkemään ja kuulemaan kaikkee, kun rilluttelu loppuu.
Matti A aloitti nämä pippalot laittamalla Mascaran soimaan
Lainaus käyttäjältä: turkki - 12.09.14 - klo:20:02Matti A aloitti nämä pippalot laittamalla Mascaran soimaan http://ylex.yle.fi/radio-popup
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.09.14 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: turkki - 12.09.14 - klo:20:02Matti A aloitti nämä pippalot laittamalla Mascaran soimaan http://ylex.yle.fi/radio-popup Tuo shoutboxin vakiokirjoittelija, Mikä hitti -kisaan nytkin jälleen kerran päässyt ja Airaksisen vakituinen kiusaaja on jokin kaurankiillottaja Laihialta... mites se saatais Agroon? Vai onkohan äijä jo täälläkin?
Oota mä kokeilen...
20:32 Kantola: Hei Laihialainen kauran kiillottaja! Sinä Siellä takarivissä! Tuu Agronettiin, saat viinaa ja naisia!
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.09.14 - klo:20:31Oota mä kokeilen...Lainaus20:32 Kantola: Hei Laihialainen kauran kiillottaja! Sinä Siellä takarivissä! Tuu Agronettiin, saat viinaa ja naisia!Aika paljon luvattu
Lainaus käyttäjältä: kantola - 12.09.14 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.09.14 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: turkki - 12.09.14 - klo:20:02Matti A aloitti nämä pippalot laittamalla Mascaran soimaan http://ylex.yle.fi/radio-popup Tuo shoutboxin vakiokirjoittelija, Mikä hitti -kisaan nytkin jälleen kerran päässyt ja Airaksisen vakituinen kiusaaja on jokin kaurankiillottaja Laihialta... mites se saatais Agroon? Vai onkohan äijä jo täälläkin? Oota mä kokeilen...
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.09.14 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: kantola - 12.09.14 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 12.09.14 - klo:20:06Lainaus käyttäjältä: turkki - 12.09.14 - klo:20:02Matti A aloitti nämä pippalot laittamalla Mascaran soimaan http://ylex.yle.fi/radio-popup Tuo shoutboxin vakiokirjoittelija, Mikä hitti -kisaan nytkin jälleen kerran päässyt ja Airaksisen vakituinen kiusaaja on jokin kaurankiillottaja Laihialta... mites se saatais Agroon? Vai onkohan äijä jo täälläkin? Oota mä kokeilen...Ei se ny jouda kun roikkuu puhelimessa kisaamassa... ja häviää. Sami voittaa.