Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi minä en hyväksy Venäjään kohdistuvia pakotteita  (Luettu 5462 kertaa)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

--Venäjä ei tee Suomella kertakaikkiaan mitään. Venäjä ei olis sekaantunut Ukrainaankaan,jos eu ei olisi alkanut kosiskelemaan sitä lupauksillaan.
Suomella ja Venäjällä on ollut vuosikymmenet hyvät välit.Nyt ne sotketaan tuon eu:n takia.Se tuntuu pahalta.Ollaan Brysseliin niin rähmällään ja pyllistetään Venäjälle.
En hyväksy sitä,että Venäjä pakotetaan eristäytymään,Se ei salli itseään nöyryytettävän jatkuvasti.
Venäläiset on ylpeä kansa.Obamakin räkyttää jatkuvasti,mokomakin mallimaa tuo USA.
Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen,se tapahtuisi vain siksi,että meillä on tyhmät päättäjät,jotka ei tajua,mikä on Suomen etu. En tietenkään toivo sitä,mutta pahalta näyttää,jos välit menee huonoksi.

Toisin sanoen Venäjän naapurivaltiot eivät mielestäsi ole suvereeneja valtioita, jotka saavat itse päättää kenen kanssa syventävät yhteistyötä, vaan ovat epävirallisia vasallivaltioita.

Venäjää ei kukaan pakota eristäytymään.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Juu,kyllä se Venäjä koko ajan eristäytyy omilla toimillaan SIVISTYS valtioista ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Putin laskee sen varaan että hänellä on Öljyä, kaasua ja kivihiiltä. Tuon takia Ukraina ja Georgia ovat Venäjän kiusanteon kohde.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ihme että itämeri saastuu, kun venäjä on täyttä paskaa...
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Venäläiset käyvät valloitussotaa Etelä-Euroopan suunnalla.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Hitaas sujuu sekin  ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Hitaas sujuu sekin  ???
Mää tosiaan toivon, että invaasio saadaan loppumaan tuolla etelässä. Kohta tunkevat läpi täältä pohjoisesta. Katos... pirulle ei pidä antaa edes pikkusormea.

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k

Hitaas sujuu sekin  ???
Mää tosiaan toivon, että invaasio saadaan loppumaan tuolla etelässä. Kohta tunkevat läpi täältä pohjoisesta. Katos... pirulle ei pidä antaa edes pikkusormea.
Oo huoleti, ei tänne mettän keskelle kukaan täysjärkinen halua vapaaehtoisesti ;D
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

mymmy

• Vieras

Nöyränä ei pääse kuin keskitysleirille tai siperiaan.... kumpi pahempi ipunatsi-pellet?

Ipu desantin paikka on kohta saunan takana vai mitä ASS?  ;D
[/quote]

-kiitän nöyrästi  noista kehuista.Minulle rauha maailmassa on tärkein asia.Ylimielisyydellä sitä ei rakenneta.Minä onneksi kuolen kohta ,mutta te nuoremmat joudutte näistä päätöksistä kärsimään.
Venäjä ,Ruotsi ja Norja on mulle rakkaita naapureita ja myös Viro.Mulla on paljon ystäviä kaikissa niissä maissa.

Kuuntelin aamulla taas noita talousviisaita.He olivat sitä mieltä,että pakotteet johtavat harvoin tuloksiin,ainakin se on hyvin hidasta.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Simmon mielestä venäläiset ei saa ostaa maata suomesta,Mutta on ihan ok jos venäläiset varastavat ukrainalta maata ja tappavat siihen päälle ukrainalaisia,***** mitä teko pyhää jeesustelua.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Toisin sanoen Venäjän naapurivaltiot eivät mielestäsi ole suvereeneja valtioita, jotka saavat itse päättää kenen kanssa syventävät yhteistyötä, vaan ovat epävirallisia vasallivaltioita.
[/quote]

Juuri noinhan se on EU-maitten kohdalla.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Simmon mielestä venäläiset ei saa ostaa maata suomesta,Mutta on ihan ok jos venäläiset varastavat ukrainalta maata ja tappavat siihen päälle ukrainalaisia,***** mitä teko pyhää jeesustelua.

Tämä on valitettavan yleinen mielipide Suomessa.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
arvakkee vuan mitä ois puttiini tehnynnä enemmän jos ei pakotteita tahi niihen lisäuhkoo oesi. kaks viikkoo kiovaan eikös se puttiini niin sanonna par viikkoo sitte.  ::)

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Siinävaiheessa kun ruuasta ja fosforista alkaa olla pulaa, tulee soklin fosfaattivarannoista yhtä arvokkaita kuin öljystä. Suattaa ryssäkin niistä sitten kiinnostua.

Suahan nähä tuleeko siinä vaiheessa nato yaran avuksi niitä pelastamaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's