käräjillä tavataan
Älkää nyt sentään leikistä suuttuko. Eikä pikkumaksuhäiriö saa aiheuttaa paniikkia
Pankolla makailu on kovasti aliarvostettu makailun laji Jos se saisi enemmän tukea, sitä myös arvostettaisiin enemmän.
pankolla makaamista ei tule tukea mitenkään pienenee ekologinen jalanjälki oikeasti eitä jakamalla toisten vaivalla ansaitsemia rahoja pankkoluusereille jakamalla
Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.11.08 - klo:19:53pankolla makaamista ei tule tukea mitenkään pienenee ekologinen jalanjälki oikeasti eitä jakamalla toisten vaivalla ansaitsemia rahoja pankkoluusereille jakamalla Niin mutta aattee ny järellä, itehän minä oikeastaan oman pankollamakaamisen maksan kun verorosentti on 41,5 palkkatyöstäni.
Lainaus käyttäjältä: TaloHannu - 04.11.08 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: apilas - 03.11.08 - klo:19:53pankolla makaamista ei tule tukea mitenkään pienenee ekologinen jalanjälki oikeasti eitä jakamalla toisten vaivalla ansaitsemia rahoja pankkoluusereille jakamalla Niin mutta aattee ny järellä, itehän minä oikeastaan oman pankollamakaamisen maksan kun verorosentti on 41,5 palkkatyöstäni. eiköhän jokainen normaali ihminen kustanna itse oman pankolla makoilun.