Ja harva kykenee osoittamaan mun kritiikin vääräksi....
"Yhä rispektit Heikille muttei toi kirves ole täydellinen. Siis kirveen terän toimintaperiaate on kaatua holtittomasti ja kahvaan kohdistuu vastaava kiertoliike.
En nyt välttämättä hehkuttaisi turvatekijöitä ja muutakaan edistyksellisyyttä...."
”Mutta enhän minä voi sille mitään, jos joku tuntee itsensä tyhmäksi keskustellessaan minun kanssani.”
Laakerointi seuraavaan keksintöön.
Mitä arvelet, mahtaisiko laakereille vielä saada patenttia???
Seuravassa keksinnössäni ei tarvita eikä voi käyttää laakereita. Tämän verran annan vihjeitä seuraavasta keksinnöstäni, joten nyt kaikki keksimään, niin voidaan sitten faktisesti sanoa, että tuohan on vanha keksintö. Keksinnön eräs kriteeri on sitten sellainen, että siinä pitää olla jotain sellaista mitä ei ole koskaan aikaisemmin ollut, eikä se ole ollut julkisuudessa aikaisemmin.
Menestystä kaikille.
No minäpä oon keksinyt klönytäkyttimen
Kerropa nyt muillekin mikä on
klönötäkytin. Päästään sitten porukalla arvioimaan, oletko sinä sen todellinen keksijä, vai oletko keksinyt jo aiemmin olevaan
klönötäkyttimeen jotain sellaista uutta ja ennen olematonta, että voit sanoa jotain keksineeksi. Anna vaikkapa lyhyt kuvaus
klönötäkyttimestäsi, että voidaan arvioida sen potentiaalisuus tulevilla markkinoilla.