Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulleeko se jeesus  (Luettu 3125 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Tulleeko se jeesus
Mitähä se tarkottannee, kun toessayönä näjin unta että ajelin maalikylässä vanahalla Taunuksella ja ei se oekeen meinannu pelata, taesi olla venttiilivikkaa ja virtaki oli vähissä. oesikko se ollu etijäenen, siis että kohta se Jeesus tullee, kun ne puhhuu siitä Jeesuksen vanahasta Taunuksesta...
Elämä on parasta kometiijjaa

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26207
  • vastustan
Vs: Tulleeko se jeesus
Mitähä se tarkottannee, kun toessayönä näjin unta että ajelin maalikylässä vanahalla Taunuksella ja ei se oekeen meinannu pelata, taesi olla venttiilivikkaa ja virtaki oli vähissä. oesikko se ollu etijäenen, siis että kohta se Jeesus tullee, kun ne puhhuu siitä Jeesuksen vanahasta Taunuksesta...
oiskohan tuo siellä tehtailla jo käyny kun veeti  väittää että nykyset foordit on kestäviä, korjaustarve lähinnä kuljettajasta johtuvaa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Rauhotu nyt Heino Leino, ei sieltä ole tulossa, kun korkeintaan lumisade ja joulupukki kolmen kuukauden päästä. :P

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus

Ja minä odotan että toi jeesuksen viini valmistuis  :D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus

Ja minä odotan että toi jeesuksen viini valmistuis  :D
Vai tuleeko susta jeesus, jos osaat muuttaa veden viiniksi?? :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tulleeko se jeesus

Ja minä odotan että toi jeesuksen viini valmistuis  :D
Vai tuleeko susta jeesus, jos osaat muuttaa veden viiniksi?? :o
Mä oon varmaan Jeesus, kun tuo patterin vieressä oleva vesiämpäri on komean pulputuksen säestämänä kovaa vauhtia muuttumassa viiniksi...
Nothing is Something Worth Doing

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"

mah

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
No jos Jeesus on tulossa vanhalla Taunuksella, niin ei se sit ehdi perille meidän elinaikanamme.

Eli ne "Jeesus tulee -Oletko valmis" posterit vois repiä alas ja laittaa ne jemmaan sadoiksi vuosiksi  ???

Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"

Kyllä Jeesus oli jenkkimiehiä. Eikö hän kävellytkin Vetten päällä? :-X

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Etelä-Karjala
Vs: Tulleeko se jeesus


Mä oon kyllä kuullut, että Jessellä oli Datsun.  Sehän huusi opetuslapsilleen, että... "hakekaa ratsuni tallista"

Aleksanteri Suuri kuului samaan porukkaan. Sillä oli vielä lisäksi paha ärrävika.

"Oiva datsuni tuokaa hoi!"
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Köntys

  • Vieras
Vs: Tulleeko se jeesus
Taisi se Jesse ajella paljolti taksillakin. Eikös ne apostolit olleet taksisuhareita vai olivatko muuten vain Jeesuksen saföörejä, kun hän kulki niin usein apostolinkyytillä  ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tulleeko se jeesus
Onks toi Heino Hoo sen jeesuksen kanssa todella pitkässä aktissa? Läpi punottaa ja Heinoa sattuu?

Nyt se kysyy täällä et koska se Jesse tulee?

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Tulleeko se jeesus
Kävin just katsastaan naapurin puun omenat, mutta eivät oo vielä kypsiä vaikkakin tumman punaisia ---> viinin teko lykkääntyy....

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tulleeko se jeesus
Kävin just katsastaan naapurin puun omenat, mutta eivät oo vielä kypsiä vaikkakin tumman punaisia ---> viinin teko lykkääntyy....

Ja paskat. Otat porakaivosta 30 litraa vettä ja soitat taivaan numeroon ja pyydät keskusenkeliltä Jessen puhelimeen. Se tulee hoitamaan sulle 20 eurolla käden nostolla 30 litraa 12 volttista punkkua.

Pääsenkö jaolle? ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Tulleeko se jeesus
Kävin just katsastaan naapurin puun omenat, mutta eivät oo vielä kypsiä vaikkakin tumman punaisia ---> viinin teko lykkääntyy....

Ja paskat. Otat porakaivosta 30 litraa vettä ja soitat taivaan numeroon ja pyydät keskusenkeliltä Jessen puhelimeen. Se tulee hoitamaan sulle 20 eurolla käden nostolla 30 litraa 12 volttista punkkua.

Pääsenkö jaolle? ;D

Ei oo kuin maalämmölle porakaivo kun siinä on radonia ja arseenia aika sata varmaan. Käykö Pyhäjärvenvesi??
No sähän pääset aina jaolle, kun vaan pyydät nätisti  ;)