Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mtk-pomo turpa ruvella  (Luettu 3417 kertaa)

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

Kepulaiseko olivat tehneet sen rasvaprässin vai mikä heidän roolinsa tässä oli...

http://aksa.fi/timo-pulli-ja-tommi-lunttila-aikovat-arkadianmaelle/
https://fi-fi.facebook.com/pages/%C3%84%C3%A4nekosken-Kokoomus/204032199624714?sk=info
http://aksa.fi/lunttila-kovatuloisin-valtuutettu-tuikka-elossa-pienemmilla-tuloilla/




Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Viljanviljely ei kannata jos Lunttilan tulot ovat tuollaiset? Vai onko bisnekset muualla ja viljely vain harrastelua... Muistan että tämä Lunttila tuunaili autoja ja poseerasi bikinipimujen kanssa monessa lehdessä. ???

mah

  • Vieras
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tod.näk. käyttöohje jäänyt lukematta.

Ai mitenkä niin "tod.näk."? Lukeeko muka joku käyttöohjeen oikeasti? :-X

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.
Eemeli se ei kepukaunassaan muista Lunttilan puoluekantaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.
Eemeli se ei kepukaunassaan muista Lunttilan puoluekantaa.
Eemeli epäilee, että Lunttis on soluttautunut Kokkareihin, mutta on sydämessään Kepulainen  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
tai ruato on kokkare ja syvän kepua tahi toisin päin.

Veetin poika

  • Vieras
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Viljanviljely ei kannata jos Lunttilan tulot ovat tuollaiset? Vai onko bisnekset muualla ja viljely vain harrastelua... Muistan että tämä Lunttila tuunaili autoja ja poseerasi bikinipimujen kanssa monessa lehdessä. ???

Millonkahan myö nähhään kokkoomusvaikuttaja veeti tuunoomassa skorppioo ja pikinipimut hyrreevvääväät ympärillä housut kuivatustukkee vailla?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22232
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tiedän Luntilan ja olen joskus puhunutkin.

Kokeilin.
Jos kyseessä olisi ollut peruskepuluuseri olisi jostain syystä keskustelu tyssännyt  heti alkuunsa.

Jos kepuluuseri mokaa, niin tai eihän se ole edes mahdollista, kepuloisessa uskonnossa.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3624
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tiedän Luntilan ja olen joskus puhunutkin.

Kokeilin.





Buahhahahahahahaaaaaa. ...........luuseri

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tiedän Luntilan ja olen joskus puhunutkin.

Kokeilin.
Jos kyseessä olisi ollut peruskepuluuseri olisi jostain syystä keskustelu tyssännyt  heti alkuunsa.

Jos kepuluuseri mokaa, niin tai eihän se ole edes mahdollista, kepuloisessa uskonnossa.



kepuluuseri, prinsessa ruusunen ja tuhkimo. kerro nyt vielä uskovasi joulupukkiinkin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Eemeliin ei ole uskomista. Tietää Luntilan muttei Lunttilaa. Sinänsä kokoomuslaisellekin osuva sukunimi, onkohan esi-isä pärjännyt koulussa ylen vilpillisesti vai mistä lie peräisin?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
kätisen systeemillä koko systeemi läpi ja sitten voortin kanssa kokkeilee kukkaruukun syleilyä... on siinä meillä huuliveikko!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Noniin, missä viipyy Veetin kommentit  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.