Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fendt Varion laatikko  (Luettu 47787 kertaa)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Fendt Varion laatikko
Sitä en tiedä mitä muuta siihen tehtiin, näin mulle vaan kerrottiin. Sitä mä lähinnä tuossa 10 tonnin lootan hinnassa ihmettelen, että mitenkä se traktori sit maksaa koosta riippuen 150-250 tonnia, jos kalleimman osan osuus olisi 4-7 % varaosahinnalla laskettuna, joka ei normaalisti ole sama kuin nk. standardi- eli tehdashinta. Eli onko tämä 10 tonnin hinta sitten joku tehtaan subventiohinta tai joku puolittainen jatkoaikatakuu?

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Fendt Varion laatikko
  Sehän selviää kun joku rempan teettänyt sanoo summan. Kait niillä vähänajetuilla ollu joku takuuhomma vielä takuuajan jälkeenkin, en tiedä. Varmaan koneen kokokin jotain vaikuttaa.  Suurimpia koneita katsellessa, tulee mieleen että miten tuonne sisuksiin pääsee ensinkään käsiksi.

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vs: Fendt Varion laatikko
Ihan ylivoimanen  8)

Varion ylivoima iski jälleen  8)
Fend miehen itsetunto on ainakin fendastinen!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26185
  • vastustan
Vs: Fendt Varion laatikko
Sitä en tiedä mitä muuta siihen tehtiin, näin mulle vaan kerrottiin. Sitä mä lähinnä tuossa 10 tonnin lootan hinnassa ihmettelen, että mitenkä se traktori sit maksaa koosta riippuen 150-250 tonnia, jos kalleimman osan osuus olisi 4-7 % varaosahinnalla laskettuna, joka ei normaalisti ole sama kuin nk. standardi- eli tehdashinta. Eli onko tämä 10 tonnin hinta sitten joku tehtaan subventiohinta tai joku puolittainen jatkoaikatakuu?
mitä lie maksaa verot ja työntekijöden palkat, rahdit sun muut.... eikös se niin mee jotta 30 kiloeuron auto maksaa noin 3000e ilman edellä mainittuja, saa siinä ojalaki miettiä ylivoimaa vai onko lopultaki kyse siitä että yksinkertasilta kerätään rahat pois :'( :'( :'( :'(

onko se tehtaan uusi loota sitte joku peruskunnostettu aski, eihän siihenkään tullu oikein selvyyttä saiko jonnikkamies suurin piirtein saman verran ajetun peruskunnostetun askin tilalle vai saattoko tulla tosi paljonk ajettu...tiiä sitte onko tuolla mitään merkitystä :-\ :-\ :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 02.08.14 - klo:21:45 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Fendt Varion laatikko

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Fendt Varion laatikko
Voisko tuollaista pikkaisen räjähtänyttä lootaa käyttää vielä maidon tai lietteen separointiin
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Fendt Varion laatikko
Mennöö 3000h tunnissa. kaks on savvoon noihin tunteihin laitettu,ylivoimaaa.....
Anturi piti itekkii laittooo.... Ihan niinkuin muutkin, ihmisen tekemä. Ihan ok.. kun saes alamäessä jarru ominaisuuden pois... ilkeesti pistää kun noukkari/kakkapötkö työntää jos ei jarrulla avita.

  Laske alamäet vapaalla!!?

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Fendt Varion laatikko
oli kuinka vain kunen asiasta tiä, mutta näin korvakuulolla ja laattian tärinällä verraten tuvasta, niin kyllä ventti menee ku sukkasillaan samankokoosen noukkarin kans, verraten mörköjörniin..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Fendt Varion laatikko
oli kuinka vain kunen asiasta tiä, mutta näin korvakuulolla ja laattian tärinällä verraten tuvasta, niin kyllä ventti menee ku sukkasillaan samankokoosen noukkarin kans, verraten mörköjörniin..
Mitään en tiiä, mutta onko rengastus sama? Ei kai laatikko mitään tärinää aiheuta ::)
pessimisti ei pety!

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Fendt Varion laatikko
Paljos siin ojalan ylivoimassa on tunteja? Ali vai yli euron remonttikulut?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Fendt Varion laatikko
 Minun henkilökohtaisesti omistamassani Fendt-traktorissa ei ole ollut kuin huoltokuluja, toisin kuin John Deeressä, jota saa korjata alvariinsa. Tässä on kylällä n. 20 Fendttiä, eikä ole yhdestäkään laatikko vielä porsinut.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Fendt Varion laatikko
Minun henkilökohtaisesti omistamassani Fendt-traktorissa ei ole ollut kuin huoltokuluja, toisin kuin John Deeressä, jota saa korjata alvariinsa. Tässä on kylällä n. 20 Fendttiä, eikä ole yhdestäkään laatikko vielä porsinut.  :)
Jahas sitä asutaan jossain porvaris alueella ::) Täällä on niin köyhää seutua että en tiedä kuin yhden ventin olevan käytössä :-[ Joitain 20v vanhoja on sitte vissiin pari. Mutta näitä raputtomia ei ole käsittääkseni kuin tuo yksi.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

mah

  • Vieras
Vs: Fendt Varion laatikko
Minun henkilökohtaisesti omistamassani Fendt-traktorissa ei ole ollut kuin huoltokuluja, toisin kuin John Deeressä, jota saa korjata alvariinsa. Tässä on kylällä n. 20 Fendttiä, eikä ole yhdestäkään laatikko vielä porsinut.  :)
Jahas sitä asutaan jossain porvaris alueella ::) Täällä on niin köyhää seutua että en tiedä kuin yhden ventin olevan käytössä :-[ Joitain 20v vanhoja on sitte vissiin pari. Mutta näitä raputtomia ei ole käsittääkseni kuin tuo yksi.

Meidän kylällä on useampi portaaton fendt myös. Samanlaisia käyttää kuin valtrat ja johndeeret. hirveän raskaita polkea. Parhaimmillaan tuvan lattialla, mutta siellä ovat sitten kankeita käännellä. :'(

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Fendt Varion laatikko
Mukavan näkösesti Renttit hipsuttelee ohi kuormalla jos toisellakin. Itse en laittais vaikka joskun ois(ei tule koskaan olemaan) rahaakin niin kallista traktoria. 10000 e konella saa kaikki työt tehtyä,varsinkin ku niitä näkyy joka nurkalta. Taitaa joillakin, ei kaikilla, olla noi raputtomat,vähän niin kuin Mersun kanssa,että muuten näyttää köyhältä?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Fendt Varion laatikko
Minun henkilökohtaisesti omistamassani Fendt-traktorissa ei ole ollut kuin huoltokuluja, toisin kuin John Deeressä, jota saa korjata alvariinsa. Tässä on kylällä n. 20 Fendttiä, eikä ole yhdestäkään laatikko vielä porsinut.  :)
Meitin kylällä ei taida olla kuin yksi fendt ja siitäkin on siis vario vaihdettu  ;D  Tosin takuuseen valmistusvirheen takia..