Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihmeparantumiset  (Luettu 5842 kertaa)

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

Jumalan lahjat ovat meille yllätyksiä. Kun oikein paljon uskoo, tapahtuu ihmeellisiä asioita. Kiitos Jeesukselle!

 niipä, tuo eräs rapajuoppo lopetti juomisen ja tuli uskoon. Luulen että se meni näin päin. Piti saada jotain juomisen tilalle.

simonurminen

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

Jumalan lahjat ovat meille yllätyksiä. Kun oikein paljon uskoo, tapahtuu ihmeellisiä asioita. Kiitos Jeesukselle!

 niipä, tuo eräs rapajuoppo lopetti juomisen ja tuli uskoon. Luulen että se meni näin päin. Piti saada jotain juomisen tilalle.

Kärsimysten tie päättyy autuuteen eläessäkin. Jumalalla on voimaa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

Ei olis ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun valkonuttu puhuu ihan diipadaapaa. Siellä Oulun seudulla on meno vielä hulvattomampaa kuin täällä täisessä Suomessa, lausutaan pumppuvaivoista täyttä puutaheinää kun eivät poloiset edes alkeita ymmärrä. Voisin melkein veikata että ukkos pumppuvaivat on peräisin kaularangalta ja tuurillaan taas pumpun ohjaus toimii ainakin hetken aikaa paremmin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Ihmeparantumiset

 niipä, tuo eräs rapajuoppo lopetti juomisen ja tuli uskoon. Luulen että se meni näin päin. Piti saada jotain juomisen tilalle.
Syrjän Martti jo lauloi, että nyt on pää täynnä iankaikkisesti.....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ihmeparantumiset
Ehkä tuossakin tapauksessa kyseessä on se plasebo, jonka merkitystä ei kannata väheksyä monissa psykosomaattisissa tapauksissa. Tosin jossain tiededokumenteissa tuotiin esille se plasebo ja se vastakkainen nosebo, joka voi olla hyvinkin tuhoisa....

Toi loogisuus voi mennä noin että jumala voi parantaa....kaikella on tarkoitus....mix se ei parantanut mua....olen sairauden ansainnut.....olen syntinen.....ja ahdistus vain pahenee, siis toi nosebovaikutus.....

Miksi nämä "parantajat" toimivat pääasiassa yleisötilaisuuksissa ja miksi niiden ympärillä pitää hääriä liehittelijöiden joukko?

Jos parannus on ammattitaitoista ja teho osoitettavissa puolueettomasti, niin kioski pystyyn vaikka ideaparkkiin.
Oikein hurskas parantaja pärjää muutaman euron taksalla, mutt amaalisempaan sortuvainen voi periä vaikka satasia.
Ihan sama jos tervettä jälkeä tulee.  :D

Niin tai sitten ehkä se ensiapupoliklinikka olis oikea osoite ihmeparantajille....

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Ihmeparantumiset
Onx toi äijä luuseri vai onko sillä plasebovaikutuksella kuitenkin hyötynsä...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718663163.html

Oletin väärin, odotin Paavoa.
Joo, Lippos-seta on tosi ihqu! Ihan niinku sä!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

mymmy

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset


 niipä, tuo eräs rapajuoppo lopetti juomisen ja tuli uskoon. Luulen että se meni näin päin. Piti saada jotain juomisen tilalle.
[/quote]

--tietenkin,kaikki tuo viinan kanssa läträily on seurausta siitä,kun ihminen elää erossa Jumalasta.Silloin käytetään korvikkeita,jotta tuntuis elämä hyvältä. Ei kait sitä muuten juopotella?Minunkaan ei tartte käyttää korvikkeita enää,kun elämä palasi uomiinsa.Minä palasin tuhlaajatytön lailla Isäni luokse ja hän on pitänyt huolta minusta. :o
elän ihmeen keskellä joka päivä. ::)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Ihmeparantumiset

 niipä, tuo eräs rapajuoppo lopetti juomisen ja tuli uskoon. Luulen että se meni näin päin. Piti saada jotain juomisen tilalle.
Syrjän Martti jo lauloi, että nyt on pää täynnä iankaikkisesti.....

Martti oli IKH:lla ostoksilla pari viikkoa sitten.