Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihmeparantumiset  (Luettu 5838 kertaa)

mymmy

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
---Suhtaudun varauksella tähän saarnaajaan.Miksi Jumala antaa kultapaikkoja hampaaseen,koska hän vois parantaa koko hampaan. Koska en ole kuitenkaan kuunnellut hänen saarnojaan,en uskalla olla ihan varma,mutta suhtaudun epäillen amerikkalaiseen menestysteologiaan ja liioitteluun.
Tietenkin toivon,että joku kärsivä saisi avun hänen kauttaan,joten odotan kuuluuko mitään positiivista.
Jos tulisi tänne päin,voisin käydä uteliaisuuttani,mutten lähde toiselle puolen Suomea.

simonurminen

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
---Suhtaudun varauksella tähän saarnaajaan.Miksi Jumala antaa kultapaikkoja hampaaseen,koska hän vois parantaa koko hampaan. Koska en ole kuitenkaan kuunnellut hänen saarnojaan,en uskalla olla ihan varma,mutta suhtaudun epäillen amerikkalaiseen menestysteologiaan ja liioitteluun.
Tietenkin toivon,että joku kärsivä saisi avun hänen kauttaan,joten odotan kuuluuko mitään positiivista.
Jos tulisi tänne päin,voisin käydä uteliaisuuttani,mutten lähde toiselle puolen Suomea.

Usko pois, Yhteinen Hyvä on kaikilla samaa. Jumala on armollinen sen valitun käden kautta vaikka olisi kultahampaat.

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Ihmeparantumiset
Jumala voi parantaa Simmon tai Simon. Yksi kirjain erottaa näitä kahtakin syntistä, Hänelle he ovat samanlaisia. Minulle riittää kyllä amalgaamikin paikaksi hampaaseeni, ei tarvitse olla kultaa. ::)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
Yks asia joka on varmaa, että kyseisen "parantajan" rahatilanne paranee.

Jos kyseiseen tilaisuuteen osallistuu n. 150 henkeä, kuten jo uutisoitiin, niin tuskin jää puhtaana käteen kovin paljoo...  ;D
no joo, mutta kaikki jää todella puhtaana käteen.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ihmeparantumiset
Ehkä tuossakin tapauksessa kyseessä on se plasebo, jonka merkitystä ei kannata väheksyä monissa psykosomaattisissa tapauksissa. Tosin jossain tiededokumenteissa tuotiin esille se plasebo ja se vastakkainen nosebo, joka voi olla hyvinkin tuhoisa....

Toi loogisuus voi mennä noin että jumala voi parantaa....kaikella on tarkoitus....mix se ei parantanut mua....olen sairauden ansainnut.....olen syntinen.....ja ahdistus vain pahenee, siis toi nosebovaikutus.....

mymmy

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset


Jos kyseiseen tilaisuuteen osallistuu n. 150 henkeä, kuten jo uutisoitiin, niin tuskin jää puhtaana käteen kovin paljoo...  ;D
[/quote]
no joo, mutta kaikki jää todella puhtaana käteen.
[/quote]
------------- miksi tulla suomeen,kun muualla maailmassa on paljon suuremmat yleisöt. Ei täällä kukaan kolehdilla pääse rikastumaan. Minä en laita kolehtiin muualla,kuin omassa seurakunnassa. Eikä varmasti moni muukaan.
Kuka sitä nyt ventovieraalle isoja seteleitä,vaikkois kuin hyvä. :(

simonurminen

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset


Jos kyseiseen tilaisuuteen osallistuu n. 150 henkeä, kuten jo uutisoitiin, niin tuskin jää puhtaana käteen kovin paljoo...  ;D
no joo, mutta kaikki jää todella puhtaana käteen.
[/quote]
------------- miksi tulla suomeen,kun muualla maailmassa on paljon suuremmat yleisöt. Ei täällä kukaan kolehdilla pääse rikastumaan. Minä en laita kolehtiin muualla,kuin omassa seurakunnassa. Eikä varmasti moni muukaan.
Kuka sitä nyt ventovieraalle isoja seteleitä,vaikkois kuin hyvä. :(
[/quote]

Rouva puhuu vähän mutta asiaa, aina.

Jumalan löytäminen olkoon meidän onnemme.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Ihmeparantumiset
Ehkä tuossakin tapauksessa kyseessä on se plasebo, jonka merkitystä ei kannata väheksyä monissa psykosomaattisissa tapauksissa. Tosin jossain tiededokumenteissa tuotiin esille se plasebo ja se vastakkainen nosebo, joka voi olla hyvinkin tuhoisa....

Toi loogisuus voi mennä noin että jumala voi parantaa....kaikella on tarkoitus....mix se ei parantanut mua....olen sairauden ansainnut.....olen syntinen.....ja ahdistus vain pahenee, siis toi nosebovaikutus.....

Miksi nämä "parantajat" toimivat pääasiassa yleisötilaisuuksissa ja miksi niiden ympärillä pitää hääriä liehittelijöiden joukko?

Jos parannus on ammattitaitoista ja teho osoitettavissa puolueettomasti, niin kioski pystyyn vaikka ideaparkkiin.
Oikein hurskas parantaja pärjää muutaman euron taksalla, mutt amaalisempaan sortuvainen voi periä vaikka satasia.
Ihan sama jos tervettä jälkeä tulee.  :D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Ihmeparantumiset
Ehkä tuossakin tapauksessa kyseessä on se plasebo, jonka merkitystä ei kannata väheksyä monissa psykosomaattisissa tapauksissa. Tosin jossain tiededokumenteissa tuotiin esille se plasebo ja se vastakkainen nosebo, joka voi olla hyvinkin tuhoisa....

Toi loogisuus voi mennä noin että jumala voi parantaa....kaikella on tarkoitus....mix se ei parantanut mua....olen sairauden ansainnut.....olen syntinen.....ja ahdistus vain pahenee, siis toi nosebovaikutus.....

Miksi nämä "parantajat" toimivat pääasiassa yleisötilaisuuksissa ja miksi niiden ympärillä pitää hääriä liehittelijöiden joukko?

Jos parannus on ammattitaitoista ja teho osoitettavissa puolueettomasti, niin kioski pystyyn vaikka ideaparkkiin.
Oikein hurskas parantaja pärjää muutaman euron taksalla, mutt amaalisempaan sortuvainen voi periä vaikka satasia.
Ihan sama jos tervettä jälkeä tulee.  :D
niinmpä niin, äkikseltään kuvittelis tuommosen maallikkoparantajan olevan kultakaivos tapaturmavakuutuksia myyvälle yhtiölle, ei tarttis jatkuvasti olla lääkärilauma laatimassa lausuntoa käräjille jostain muliahtaneesta luntioomeesta ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ihmeparantumiset
"Niitä on kuitenkin Herzogin mukaan tapahtunut, kuten myös kultahampaiden ilmestymistä suuhun,"

Onko tuokaan ihme, Apen suu on ainakin *****tettu monesti.

 
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Ihmeparantumiset
No mutta mutta... kun katsoo niin? :o

Nähtiinkö stadionilla sittenkin ihme: ilmestyivätkö Jeesuksen kasvot Johanna Tukiaisen tukkaan?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html?pos=ok-nln

mymmy

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

--mikä muu sillä olis voinut  sitte olla.se tutkittiin sairaalassa. Mikä muu voi aiheuttaa puristusta hartioissa,hengenahdistusta ja voimattomuutta? Se kärsi sitä pari vuotta,kunnes se hävisi.Kyllähän kalkkeutuneet verisuonet näkyvät ja ahtaumat. Mutta enää ei näy.Jeesus on Suuri Parantaja tänäänkin. :)

Viimeksi muokattu: 29.07.14 - klo:18:42 kirjoittanut mymmy

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Ihmeparantumiset
  Siinäs näet mymmy, että lääkärikin tekee vääriä diaknoosia. Jos valtimotukos niin, pallolaajennus tai ohitusleikkaus. Ei aukene tukkooset verisuonet muuten, no jokin muukin vaiva toki voi olla.

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

  Minäkin voisin tuollaisia ihmeparantumisia kertoa, mutta en kerro.  ;D

simonurminen

  • Vieras
Vs: Ihmeparantumiset
Joskus Jumala parantaa ilman rukoustakin.Mun ukko parani vaikeasta sepelvaltiotaudista,kun tuli uskoon. Se on todettu jo lääkärissäkin ja ihmetelty asiaa.Ei yhtään nitroa oo tarvinnut ottaa sen jälkeen.Ennemmin oli niin huonossa kunnossa ,ettei pystynyt mitään tekemään,kun alako ottaan pumpusta,ei pystyny tekemään sitä "polkupyörätestiäkään". Nyt lääkäri on sanonut,ettei mitään merkkejä sepelvaltimotaudista ole.ajamme pyörällä päivittäin pitkiä matkoja.
Lääkäri sanoi,että sepelvltimotauti on parantumaton,sitä voidaan lääkkeillä ainoastaan hidastaa.
No,eipä tarvinnut leikata,kun Taivaallinen Ylilääkäri oli asialla.

Jumalan lahjat ovat meille yllätyksiä. Kun oikein paljon uskoo, tapahtuu ihmeellisiä asioita. Kiitos Jeesukselle!