Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Okra näyttely lastenhoitotilat  (Luettu 7101 kertaa)

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Okra näyttely lastenhoitotilat
Siis onko sielä kummoiset tilat lastenhoitoon, vaipanvaihtoo ja muuta? On mahdollisesti lähdössä sellainen puolivuotinen tutustumaan näyttelyyn

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Siis onko sielä kummoiset tilat lastenhoitoon, vaipanvaihtoo ja muuta? On mahdollisesti lähdössä sellainen puolivuotinen tutustumaan näyttelyyn

Jätä se pieni kotio. Ei tuu kun itkua. Me oltiin pari vuotta sitten ja pienempi skännä oli reilun vuoden vanha. Vaipan joutuu vaihtamaan lennossa. Vielä kun tulee sinapit niskaa myöten ni et saa missään pestyä...
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Mun mielestä tommonen on helpomoi kuin semmoinen joka haluaa kävellä mutta ei osaa/jaksa. Puhumattakaan niistä jotka ei HALUA kävellä, ainoastaan syödä jätskiä.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Mun mielestä tommonen on helpomoi kuin semmoinen joka haluaa kävellä mutta ei osaa/jaksa. Puhumattakaan niistä jotka ei HALUA kävellä, ainoastaan syödä jätskiä.

Tuskaisinta on mun mielestä pysähtyä joka saatanan ratilla varustetun vehkeen viereen ja odotella ku jälkikasvu päristää tuulilasin räällä märjäks... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat

Ei kannata ottaa mukaan. Asennekasvatuksen voi tehdä myöhemminkin. Onneksi omilla on jo ajokortteja ja nuorimmainenkin alkaa olla mopo-iässä. Ei tarvitse pyyhkiä enää jokaista tuulilasia räästä. Oli muuten keskiviikkona sairaan kylmää Okrassa. Agrin osastolla vaatekauppa kävi kuin ennen vanhaan Simon vaatehuoneella. Hinnat ei vaan olleet tarjoushintoja. Ainoa havainto jäätelönostajasta oli Toivo Tonta, joka naama sinisenä halusi ostaa jäätelön kun kerrankin ei tarvinnut näyttelyssä jäätelökioskilla jonottaa.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Mun mielestä tommonen on helpomoi kuin semmoinen joka haluaa kävellä mutta ei osaa/jaksa. Puhumattakaan niistä jotka ei HALUA kävellä, ainoastaan syödä jätskiä.

Tuskaisinta on mun mielestä pysähtyä joka saatanan ratilla varustetun vehkeen viereen ja odotella ku jälkikasvu päristää tuulilasin räällä märjäks... ;D

Välillä riittää pelkät vivut eikä silloin aina ole sitä tuulilasiakaan kastumassa.  :)

Täytyy oikein lauantaina laskea kuinka monessa koneessa käydään repimässä rattia irti.,
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5281
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Kyllä tollainen repussa kulkeva on (ainakin näin miesnäkökulmasta) helppo tapaus: ei vielä yritä liikkua itsenäisesti, eväs on äidillä matkassa, isulle jää kantamisen lisäksi vain se sinappiosasto eli aikas vähän. Sellainen 1+ -vuotias omine kulkuhaluineen on jo paljon työläämpi...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Paras mukaan otettava on kieltämättä kuusivuotias, joka liikkuu kuin silakka ja koko ajan vauhti päällä. Tällasen olen jonkun kerran väen paljoudessa hukannut ja onneksi myös löytänyt. ;D Ja jos ei ole nälkä, on jano, tai sitten pissittää...ja sitten pitääkin jo saada juotavaa ja jätskiä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat

Mää oon usein hukannut itseni, ja melkein aina olen löytänyt itseni kaljateltasta  :-X

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat

Mää oon usein hukannut itseni, ja melkein aina olen löytänyt itseni kaljateltasta  :-X
Mää taas todistin oikeeksi sen, että jos on vaimo hukassa, niin pitää pysähtyä juttelemaan jonkun hottiksen kanssa, tässä tapauksessa kohdalle osui työkaveri. Ja katso, se toimi: vain hetken juteltuamme, vaimo soitti!  ;D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Hyvin meni täyspäivä(10-17) 5v. tytön kanssa, vaikka monen koneen kyytiin piti kiivetäkin. Yksikään tuulilasi ei kastunut ja pissallekin ehdittiin aina ajoissa. Nähtävästi olkalaukussa ollut täysi vaihtovaatekerta teki taikansa  8)

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Hyvin meni täyspäivä(10-17) 5v. tytön kanssa, vaikka monen koneen kyytiin piti kiivetäkin. Yksikään tuulilasi ei kastunut ja pissallekin ehdittiin aina ajoissa. Nähtävästi olkalaukussa ollut täysi vaihtovaatekerta teki taikansa  8)
Okra otti voiton 11-vuotiaasta, viides päivä ei enää napannut. Eilenkin oli jo aika rauhallista meno. Onneksi sälli ei ole perinyt äidiltään suuntavaistoa, eli löytää aina mestoille.
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Pitäis olla ikäraja, esim. K-30 v. Ja sit vain hyväpeppuisia naisia.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Pitäis olla ikäraja, esim. K-30 v. Ja sit vain hyväpeppuisia naisia.
Sit samat kriteerit miehille, nii saadaan meki jäädä kotio.


Tai piiloutua pönttöuuniin ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Okra näyttely lastenhoitotilat
Pitäis olla ikäraja, esim. K-30 v. Ja sit vain hyväpeppuisia naisia.
Sit samat kriteerit miehille, nii saadaan meki jäädä kotio.


Tai piiloutua pönttöuuniin ;D ;D
Mää olisin saanut siitä pönttöuunista haarniskan  ;D Laitumella hyvä jos sonni käy puskimaan.. Luukusta vois tarkistella kiimoja  :D

Sammakolla oli kyl taktisesti oikea paikka. Se toinen saapaskauppias oli kyl hämmentävän hottis  :-*
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.