Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Portti konkurssiin ?  (Luettu 6786 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Just joo
Sepeteoksella alako maetopotun syönti ;D

Sepe syö laadukkaita Saarioisen tuotteita. Mä en kusekkaan sinne päin missä MTK:lainen osuustoiminta häämöttää :D

sepe joutuu kusemaan itseään silmään siinätapauksessa ;D

Heleppoa touhua, jos selkäranka puuttuu.

Mä en ole kepulaanen ,siksi mulla on selkäranka. Kepulaane on seteliselkärankainen :D

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Hälläväli

• Vieras
Vs: Portti konkurssiin ?
Huono juttu, jos verottajan erehdyksen takia Portin konkurssi ei aivan vielä toteudu, nyt tuottajien kuppaaminen saa jatkua edelleen, mutta maltetaan odotella vielä vähän aikaa, ehkä se vielä toteutuu...

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Huono juttu, jos verottajan erehdyksen takia Portin konkurssi ei aivan vielä toteudu, nyt tuottajien kuppaaminen saa jatkua edelleen, mutta maltetaan odotella vielä vähän aikaa, ehkä se vielä toteutuu...
[/quote

hk ja atria eivät kuppaa tuottajia????????

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joutuuvat keksimään ainakin uuden syyn.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Talojussi

• Vieras

Minkä erehdyksen?

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/10/fi_FI/jarvi-suomen_portti/

Hälläväli

• Vieras
Mutta jos Portilla on 400 000 euron edestä veroja maksamatta, se on osoitus siitä ,ettei hyvin voi mennä ja se  konkurssi tulee hetkenä minä hyvänsä, jos ei edes veroja pystytä maksamaan.

SiKari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyseessä lienee verottajalta ns. kahdeksan päivän lappu, jos et maksa koko summaa, niin haetaan 8 pv päästä konkurssiin. Lapun saamisen edellytyksenä on, ettei aiemmin sovitut asiat ole verottajan mielestä menneet sovitusti. Tästä pälkähastä päästääkseen pitää maksaa koko summasta 30% ja pystyä esittämään entistä tarkemmin ja vakuuttavammin, että pystyy loput maksamaan entistä täsmällisemmin ja tiukemmalla aikataululla. Tähän viittaa myös juttu Maastullissa. Juttu sinänsä on säälittävää selittelyä, seuraava "uutinen" on, että joko Portti hakenut itsensä konkurssiin tai saneerausohjelma on epäonnistunut, jonka takia sama tulos.
Liha-alalle ja tuottajille paras vaihtoehto on jokatapauksessa se, että tälläinen markkinahäirikko poistuu markkinoilta

SiKari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Luinpa jutun uudestaan, verottajahan on jo jättänyt konkurssihakemuksen, joten ns. 8pvän lapun ehtoja ei ole täytetty. Tilanne paha...

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kylhän Portin kohtalo riippuu eniten siitä uskovatko rahoittajat OKO ja Nordea saavansa saatavansa parhaiten että pidetään firma hengissä. Sinä päivänä kun niiden usko menee niin taru loppuu, jos ne uskovat niin rahat veroihin löytyy.

Hälläväli

• Vieras
Rönkköhän sanoi Maastullissa, että omaisuuden arvo on sama kuin velkojen määrä, joten miksi pitkittää hommaa, omaisuus myyntiin ja velat maksuun ja homma poikki. Ei tuottajat tarvi Porttia mihinkään, niin kuin sanottu, markkinahäirikkö, joka polkee kotimaisen lihan hintaaa tuomalla Saksasta halpaa  lihaa, pelkkää haittaa Portista on kaikille Suomalaisille tuottajille.

Viimeksi muokattu: 29.10.08 - klo:22:03 kirjoittanut Hälläväli

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen samaa mieltä Saksalaisesta lihasta kuin muutkin, mutta totuus on kuitenkin se että riippumatta mitä Portti tekee valitettavasti sitä lihaa tulee ihan sama määrä tuoja vain vaihtuu.

Jurttijussi

• Vieras
Olen samaa mieltä Saksalaisesta lihasta kuin muutkin, mutta totuus on kuitenkin se että riippumatta mitä Portti tekee valitettavasti sitä lihaa tulee ihan sama määrä tuoja vain vaihtuu.
Joo pirun pienellä on vaan useimmiten alkuperämaa ilmoitettu. Itse katon että on kotimaista.

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onneksi S-ryhmän kaupat jo ilmoituksissaan kertovat myyvänsä ylpeänä Saksalaista lihaa joten osaa karttaa sitä kauppaa, tosin onhan sitä K-kaupassakin mutta ei niin näkyvästi mainostaen. Alkaakohan se Saksalainen jo loppua kun näky kaupassa Poutun file olevan Tanskalaista.

Talojussi

• Vieras
Onneksi S-ryhmän kaupat jo ilmoituksissaan kertovat myyvänsä ylpeänä Saksalaista lihaa joten osaa karttaa sitä kauppaa, tosin onhan sitä K-kaupassakin mutta ei niin näkyvästi mainostaen. Alkaakohan se Saksalainen jo loppua kun näky kaupassa Poutun file olevan Tanskalaista.

Ainakiin täällä S-kaupassa alkavat keksit yms olla ulkomaan tuontia, runsaasti erilaisia...kotimaista kovin vähän. Samoin jäätelöt, juustot, jogurtit ym pitkän myyntiajan tuotteet.