Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Muita vielä hereillä?  (Luettu 4628 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Muita vielä hereillä?
naapurin kossille tuolla vanha mummu äkäili;   ton ikänen ja jo tupakkia vetelee!   johon tämä;   otan mää viinaaki!                          kohta alkaa heinä laota koneen eestä kuhan saamma hapottimen taas pelaamaan!    hitto noita surkeita säköjohtoja!                                     jaaa, mutta veeti se ei petä!  aina kolmelta jo koneen äärellä!                     päivälläpä siten ei paljon  eloa olekaan....

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Muita vielä hereillä?

Huomenta, joko taas alkais räköttämään  :-\

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Muita vielä hereillä?
Tulin just paikalliselta tanssilavalta järkkäri hommista.Sauna lämpiämässä ja korkkasin olusen.Mun juhannus alkoi just NYT... 8) 8)

olinkohan mie samalla lavalla. en kylläkään järkkärinä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Muita vielä hereillä?
Tulin just paikalliselta tanssilavalta järkkäri hommista.Sauna lämpiämässä ja korkkasin olusen.Mun juhannus alkoi just NYT... 8) 8)

olinkohan mie samalla lavalla. en kylläkään järkkärinä.



tuohon on kyllä sivullisen vaikea vastata ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Köntys

  • Vieras
Vs: Muita vielä hereillä?
Tulin just paikalliselta tanssilavalta järkkäri hommista.Sauna lämpiämässä ja korkkasin olusen.Mun juhannus alkoi just NYT... 8) 8)

olinkohan mie samalla lavalla. en kylläkään järkkärinä.

Toi on vähä samanlainen kysymys kun yks kaveri kerran kemuista tultuamme vietiin kotia, ja kun sitä heräteltiin, sanottiin että käytiin jo grillilläkin, niin se kysyi "mitä mä söin"

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Muita vielä hereillä?
Tulin just paikalliselta tanssilavalta järkkäri hommista.Sauna lämpiämässä ja korkkasin olusen.Mun juhannus alkoi just NYT... 8) 8)

olinkohan mie samalla lavalla. en kylläkään järkkärinä.

Toi on vähä samanlainen kysymys kun yks kaveri kerran kemuista tultuamme vietiin kotia, ja kun sitä heräteltiin, sanottiin että käytiin jo grillilläkin, niin se kysyi "mitä mä söin"

"Oliks mulla hauskaa?"
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Muita vielä hereillä?
Voi niitä olla kiusallisempiakin tilanteita jos vaikkapa aamulla herää jonkun haahkan vierestä ja jos ne kysymykset ovat missä mä olen, kuka sä olet, missä me tavattiin, mitä me olemme tehneet yhdessä kun tää sänkykin on märkä.....

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Muita vielä hereillä?
 Huomenta! ;)
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Muita vielä hereillä?
Tulin just paikalliselta tanssilavalta järkkäri hommista.Sauna lämpiämässä ja korkkasin olusen.Mun juhannus alkoi just NYT... 8) 8)

olinkohan mie samalla lavalla. en kylläkään järkkärinä.

Toi on vähä samanlainen kysymys kun yks kaveri kerran kemuista tultuamme vietiin kotia, ja kun sitä heräteltiin, sanottiin että käytiin jo grillilläkin, niin se kysyi "mitä mä söin"

kerran yks pohjammuan isäntä tulj nelinköntin uamusella kojttiin. emäntä siinä toeselle nuapurin emännälle jotta kuka se on tuasen juottanna meijän köntyksen humalaan.

peltojenviljeliä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: Muita vielä hereillä?
Mä meen nukkuun .  :-*

munat haarojen välissä  :)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Muita vielä hereillä?
Mä meen nukkuun .  :-*

munat haarojen välissä  :)


Kenen munat? :o
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Muita vielä hereillä?
Mä en ole vielä edes mennyt nukkumaan
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Muita vielä hereillä?
Voi niitä olla kiusallisempiakin tilanteita jos vaikkapa aamulla herää jonkun haahkan vierestä ja jos ne kysymykset ovat missä mä olen, kuka sä olet, missä me tavattiin, mitä me olemme tehneet yhdessä kun tää sänkykin on märkä.....

Sillon kun noin käy niin se märkä on yleensä kusta.

Nykyään auttaa paikan tunnistamisessa kännykän GPS-toiminto. Vaivihkaa katsoo kännystä mihin kohtaa kartan pallukka menee.

Mitä kauempana kotipaikasta, sen parempi.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Muita vielä hereillä?
Voi niitä olla kiusallisempiakin tilanteita jos vaikkapa aamulla herää jonkun haahkan vierestä ja jos ne kysymykset ovat missä mä olen, kuka sä olet, missä me tavattiin, mitä me olemme tehneet yhdessä kun tää sänkykin on märkä.....

Sillon kun noin käy niin se märkä on yleensä kusta.

Nykyään auttaa paikan tunnistamisessa kännykän GPS-toiminto. Vaivihkaa katsoo kännystä mihin kohtaa kartan pallukka menee.

Mitä kauempana kotipaikasta, sen parempi.

Just noin, sanoo haahkalle että menen ulos tupakalle ja tilaankin taksin.....hasta la vista beibi...

Skännä on ihan skenes.....