Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uskotteko Allahiin?  (Luettu 3664 kertaa)

SKM

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Uskotteko Allahiin?
 Minä en. ;)
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Uskotteko Allahiin?
Minä en. ;)

Semmonen dokumentti tuli et Allahi olis olemassa .  ???

Kai semmonen on ollu .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Minä en. ;)
Olisit vähän sivistyneempi, niin tietäisit että samat hemmot seikkailevat sekä raamatussa että koraanissa  :D

Ja jos olisit vieläkin sivistyneempi, niin tietäisit vielä että mistä kirjoituksista noiden kirjojen myytit on kopioitu  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Minä en. ;)
Olisit vähän sivistyneempi, niin tietäisit että samat hemmot seikkailevat sekä raamatussa että koraanissa  :D

Ja jos olisit vieläkin sivistyneempi, niin tietäisit vielä että mistä kirjoituksista noiden kirjojen myytit on kopioitu  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=Iu0qg-ZwtWg päkpeissi nilsian leikkii öljysheikkiä ;D

Viimeksi muokattu: 14.06.14 - klo:19:57 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

navettapiika

• Vieras
Tässä alkaa olla tuota uskomista jo niin  paljon, jotta Allahin jätän omaan arvoonsa. Uskokin taitaa olla väärä, ainakin minulle. ;)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
ei oo meijjänkylällä näkyny, että en tiijjä sannoa
Elämä on parasta kometiijjaa

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Minä en. ;)

Siis jotenkin noin. Kaikilla alkuperäiskansoilla on omat versionsa maailman synnystä ja kaiken lopusta. Ihan kivoja taruja jostain vedenpaisumuksista ym.  ja yllättäen samat teemat löytyy satukirja raamatusta.....

Arvatenkin nyt monikin haluaa urputtaa vastaan mutta tuokaa nyt konkreettista faktaa esille....

mymmy

• Vieras
En,ei ole muuta kuin yks profeetta Muhammed,joka on sen kirjoittanut ja vaikka siinä on samoja asioita,kuin vanhassa testamentissa,niin loppuosa onkin sitten käskyjä ja kieltoja jotka on ihan ilkeän ihmisen keksimiä. :(
Kristinuskon kirjoittajia on paljon,oikein todistajien pilvi,kuten UT kertoo,joten siihen voi luottaa.Se ei ole yhden ihmisen mielikuvitusta.
Tänään oli tv7:lla mielenkiintoinen uutinen Jerusalemista. Siellä arvovaltainen tutkija ilmoittaa oikein uutisissa,että UT on juutalaisten kirjoittama. Tähän saakka UT on kokonaan tuomittu juutalaisten keskuudessa.Ennustukset toteutuu.Mielenkiintoista. :)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on kyllä sama jumala, mutta kannatusklubi vaan on toinen  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SKM

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Minä en. ;)

Jos sinä olisit vähän sivistyneempi, tietäisit, että muslimit tunnustavat Jeesuksen olemassaolon tapahtuneen.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Minä en. ;)

Jos sinä olisit vähän sivistyneempi, tietäisit, että muslimit tunnustavat Jeesuksen olemassaolon tapahtuneen.
Joo, Jeesus on koraanissa peräti profeettana
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä en. ;)

Joo, se on sama jumala, kaikilla kolmella uskonnolla, juutalaisuus, kristinusko, islamilaisuus, tulkinta uskosta vaan menee fanaattisempaan suuntaan sitä mukaa kun aika kuluu, muslimit tuli viimeksi  ;D

antti-x

• Vieras
Minä en. ;)

Joo, se on sama jumala, kaikilla kolmella uskonnolla, juutalaisuus, kristinusko, islamilaisuus, tulkinta uskosta vaan menee fanaattisempaan suuntaan sitä mukaa kun aika kuluu, muslimit tuli viimeksi  ;D

Oikeastaan viimeksi ovat tulleet Suomalaiset herätysliikkeet ;)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä en. ;)

Oikeastaan viimeksi ovat tulleet Suomalaiset herätysliikkeet ;)

Aika kiihkeitä nekin on  :o

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
En,ei ole muuta kuin yks profeetta Muhammed,joka on sen kirjoittanut ja vaikka siinä on samoja asioita,kuin vanhassa testamentissa,niin loppuosa onkin sitten käskyjä ja kieltoja jotka on ihan ilkeän ihmisen keksimiä. :(
Kristinuskon kirjoittajia on paljon,oikein todistajien pilvi,kuten UT kertoo,joten siihen voi luottaa.Se ei ole yhden ihmisen mielikuvitusta.
Tänään oli tv7:lla mielenkiintoinen uutinen Jerusalemista. Siellä arvovaltainen tutkija ilmoittaa oikein uutisissa,että UT on juutalaisten kirjoittama. Tähän saakka UT on kokonaan tuomittu juutalaisten keskuudessa.Ennustukset toteutuu.Mielenkiintoista. :)

Siionistit pistää vaan isompaa pykälää silmään... röyhkeätä sakkia ovat.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's