No eikös yhteiskunnan ongelmista pitäisi voida puhua eikä vaieta vai onko pakolaispolitiikka tabu Suomessa ja täällä agronetissa.Eikö naisilla ole enään ihmisoikeuksia Täällä Suomessakaan.Eikö olisi hyvä pistää kuriin tuokin homma vai pitäiskö vain vaieta ,sitäkö kannatatte ?
Lainaus käyttäjältä: SAS - 03.06.14 - klo:22:03No eikös yhteiskunnan ongelmista pitäisi voida puhua eikä vaieta vai onko pakolaispolitiikka tabu Suomessa ja täällä agronetissa.Eikö naisilla ole enään ihmisoikeuksia Täällä Suomessakaan.Eikö olisi hyvä pistää kuriin tuokin homma vai pitäiskö vain vaieta ,sitäkö kannatatte ?Lopeta nyt hyvä mies jo tuo itsesi nolaaminen , ethän sinä mitään keskustele. Kunhan haukut eri mieltä olevia
Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta onko olemassa miespuolisia huoria?
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 03.06.14 - klo:20:16Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta onko olemassa miespuolisia huoria?Minä olen, kun joku vain maksaisi...
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 03.06.14 - klo:22:32Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 03.06.14 - klo:20:16Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta onko olemassa miespuolisia huoria?Minä olen, kun joku vain maksaisi... Oikeastiko? Ainakin Navettapoika ja Peltojenviljelijä saattaisi kiinnostua.
joskus on ohuesti harmittanut, ettei menty
Mitäs pahaa piparin myynnissä on? Ipulaisetkin näkee joskus musta naisen alasti.
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 03.06.14 - klo:22:32Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 03.06.14 - klo:20:16Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta onko olemassa miespuolisia huoria?Minä olen, kun joku vain maksaisi... Joskus ysärillä nelikymppiset rouvashenkilöt (oletettavasti)joskus harvoin lähestyivät tällä ajatuksella. Kerran istuimme kaverin kanssa oluella ja erittäin viehättävän oloinen, keski-ikäinen nainen ilmaanui pöytään ja tarjosi lisää juotavaa. Hetken päästä tokaisi: " se on pojat tonni mieheen, kun lähdette meille yöks"... joskus on ohuesti harmittanut, ettei menty
En kyllä ymmärrä miksi seksistä pitäisi maksaa ,sitähän saa ilmatteeksi niin paljon kuin haluaa ,mitähän te nyt oikein tarkotatte.