onko se siun eksä joutunna noen pahhaan paekkaan. haje poekkeen se sieltä.
Voiko enää paskempaa ollakaan. Piilossa kyttää. Emäntä ei voi olla Facebookissa ,kuri on kova. Ei oo emännällä edes omaa kännykkää. Voi vaikka Veeti soitella tai laittaa tekstareita. Jos on rehellisesti asialla ,niin ei tarvii piilosta huudella.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:20 Voiko enää paskempaa ollakaan. Piilossa kyttää. Emäntä ei voi olla Facebookissa ,kuri on kova. Ei oo emännällä edes omaa kännykkää. Voi vaikka Veeti soitella tai laittaa tekstareita. Jos on rehellisesti asialla ,niin ei tarvii piilosta huudella.Mikäs tälle Minä Veemelille nyt tuli?
Lainaus käyttäjältä: JösseJänis - 03.06.14 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:20 Voiko enää paskempaa ollakaan. Piilossa kyttää. Emäntä ei voi olla Facebookissa ,kuri on kova. Ei oo emännällä edes omaa kännykkää. Voi vaikka Veeti soitella tai laittaa tekstareita. Jos on rehellisesti asialla ,niin ei tarvii piilosta huudella.Mikäs tälle Minä Veemelille nyt tuli? Ei mitään kummempaa. Sadepäivänä kerroin vain totuuden. Ei oo täällä totuuden puhujaa/kirjoittelijaa kiitelty ennenkään, että antaa tulla vaan lunta tupaan.
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:35Lainaus käyttäjältä: JösseJänis - 03.06.14 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:20 Voiko enää paskempaa ollakaan. Piilossa kyttää. Emäntä ei voi olla Facebookissa ,kuri on kova. Ei oo emännällä edes omaa kännykkää. Voi vaikka Veeti soitella tai laittaa tekstareita. Jos on rehellisesti asialla ,niin ei tarvii piilosta huudella.Mikäs tälle Minä Veemelille nyt tuli? Ei mitään kummempaa. Sadepäivänä kerroin vain totuuden. Ei oo täällä totuuden puhujaa/kirjoittelijaa kiitelty ennenkään, että antaa tulla vaan lunta tupaan.Varmaan soitellu toisen emännälle, olisko MTK:n miehiä
vulleri lähti lypsylle
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 03.06.14 - klo:16:36Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:35Lainaus käyttäjältä: JösseJänis - 03.06.14 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:20 Voiko enää paskempaa ollakaan. Piilossa kyttää. Emäntä ei voi olla Facebookissa ,kuri on kova. Ei oo emännällä edes omaa kännykkää. Voi vaikka Veeti soitella tai laittaa tekstareita. Jos on rehellisesti asialla ,niin ei tarvii piilosta huudella.Mikäs tälle Minä Veemelille nyt tuli? Ei mitään kummempaa. Sadepäivänä kerroin vain totuuden. Ei oo täällä totuuden puhujaa/kirjoittelijaa kiitelty ennenkään, että antaa tulla vaan lunta tupaan.Varmaan soitellu toisen emännälle, olisko MTK:n miehiä Niin että kelle oikeesti vastasit. Heittääkö sullakin päästä kuten vullerilla
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:32vulleri lähti lypsylleveikö siulta akan männessään.
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 03.06.14 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:32vulleri lähti lypsylleveikö siulta akan männessään.tulit sit tissinkoetolta
Lainaus käyttäjältä: antik - 03.06.14 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 03.06.14 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:32vulleri lähti lypsylleveikö siulta akan männessään.tulit sit tissinkoetoltano emmie vielä ou koittanna mutta sitte illemmalla suatan vähä koettoo ku männään emännän kans kylykyselleen.
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 03.06.14 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: antik - 03.06.14 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 03.06.14 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 03.06.14 - klo:16:32vulleri lähti lypsylleveikö siulta akan männessään.tulit sit tissinkoetoltano emmie vielä ou koittanna mutta sitte illemmalla suatan vähä koettoo ku männään emännän kans kylykyselleen.Eiks lehmät nuku jo ehtoolla? Maidontuotanto kärsii jos niitä kopeloi iltamyöhällä???Mitä muuten tarkottaa toi "kylkysellään"? Sitä te savolaiset viljelette pilvin pimein.