--kyl mää vielä vastustan natoa.--jos suomalaiset oppis elämään sovussa venäjän kanssa,niin mitään natoa ei tarvittais
--jos suomalaiset oppis elämään sovussa venäjän kanssa,niin mitään natoa ei tarvittais
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:21:34http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.Hornetin maksimi lentonopeus 1915 km/h. Montako minuuttia on mennyt kun kone on ilmassa? Jonninpäiväistä horinaa tarinan aloittajalta. Vastaus: PITÄÄ EHTIÄ! Asioita tuntevan kanssa olin vuosia sitten keskusteluissa, 5-6 minuuttia max. etelän raja-alueille. Voihan tähän politiikan sotkea, kun itse ei muusta mitään ymmärrä.
Lainaus käyttäjältä: Myyntipäällikkö - 01.06.14 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:21:34http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.Hornetin maksimi lentonopeus 1915 km/h. Montako minuuttia on mennyt kun kone on ilmassa? Jonninpäiväistä horinaa tarinan aloittajalta. Vastaus: PITÄÄ EHTIÄ! Asioita tuntevan kanssa olin vuosia sitten keskusteluissa, 5-6 minuuttia max. etelän raja-alueille. Voihan tähän politiikan sotkea, kun itse ei muusta mitään ymmärrä. Kaikki tuo sun jorinas tarkoittas vähintään sitä, että kuski olis koppissa koko ajan valmiina. Pelkkää sisäpolitiikkaa koko sotku. Olisko tuo kepun alamäki syynä.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: Myyntipäällikkö - 01.06.14 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:21:34http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.Hornetin maksimi lentonopeus 1915 km/h. Montako minuuttia on mennyt kun kone on ilmassa? Jonninpäiväistä horinaa tarinan aloittajalta. Vastaus: PITÄÄ EHTIÄ! Asioita tuntevan kanssa olin vuosia sitten keskusteluissa, 5-6 minuuttia max. etelän raja-alueille. Voihan tähän politiikan sotkea, kun itse ei muusta mitään ymmärrä. Kaikki tuo sun jorinas tarkoittas vähintään sitä, että kuski olis koppissa koko ajan valmiina. Pelkkää sisäpolitiikkaa koko sotku. Olisko tuo kepun alamäki syynä.Ei tarvi olla kopissa valmiina. Näkee selvästi, että olet vain sairaalloinen kepusaivartelija, joka ei ymmärrä nykyaikaisesta sodankäynnistä mitään. Ratsuväen miehiä taidat olla, tais ruuna karata alta?
Lainaus käyttäjältä: Myyntipäällikkö - 01.06.14 - klo:22:03Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: Myyntipäällikkö - 01.06.14 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:21:34http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.Hornetin maksimi lentonopeus 1915 km/h. Montako minuuttia on mennyt kun kone on ilmassa? Jonninpäiväistä horinaa tarinan aloittajalta. Vastaus: PITÄÄ EHTIÄ! Asioita tuntevan kanssa olin vuosia sitten keskusteluissa, 5-6 minuuttia max. etelän raja-alueille. Voihan tähän politiikan sotkea, kun itse ei muusta mitään ymmärrä. Kaikki tuo sun jorinas tarkoittas vähintään sitä, että kuski olis koppissa koko ajan valmiina. Pelkkää sisäpolitiikkaa koko sotku. Olisko tuo kepun alamäki syynä.Ei tarvi olla kopissa valmiina. Näkee selvästi, että olet vain sairaalloinen kepusaivartelija, joka ei ymmärrä nykyaikaisesta sodankäynnistä mitään. Ratsuväen miehiä taidat olla, tais ruuna karata alta? Nato miehii mä. Kepulaiset luottaa taktiikkaan kuten Äyräpään kirkol.
Viimeksi muokattu: 01.06.14 - klo:22:24 kirjoittanut Myyntipäällikkö
Lainaus käyttäjältä: Myyntipäällikkö - 01.06.14 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 01.06.14 - klo:21:34http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060118361509_uu.shtml Nää on taas näitä kepulaisia "Irak" vuotoja. Jos aivan aikuisten oikeesti ajatellaan ,niin kuinka Rissalasta kone kerkeää tunnistamaan koneen joka loukkaa suomen ilmatilaa 12 km Suomenlahdella. Täyttä utopiaa väittää että että kerkeäisi. Korkeintaan voisi ampua ohjuksen perään. Tästä jutusta on tehty taas kepulaisten imagon nostatus kampanja. Vanha dementikko Kääriäinenkin ärähti. Heräs päiväunilta. Kannattaa liityä Natoon. Silloin koneet ovat ilmassa, eikä kentällä. Kylmän sodan aikana Saksassa, aina oli vähintään yksi hävittäjä aina ilmassa. Myös jouluna.Hornetin maksimi lentonopeus 1915 km/h. Montako minuuttia on mennyt kun kone on ilmassa? Jonninpäiväistä horinaa tarinan aloittajalta. Vastaus: PITÄÄ EHTIÄ! Asioita tuntevan kanssa olin vuosia sitten keskusteluissa, 5-6 minuuttia max. etelän raja-alueille. Voihan tähän politiikan sotkea, kun itse ei muusta mitään ymmärrä.Nykyään ei lentäjä istu enää koneessa valmiina, kone lähtövalmiina. Näin toimittiin vielä Neuvostoliiton aikana.Yksi arvio on, että suomalaiset eivät halua paljastaa valmiuksiaan, siksi hämätään Igoria. Valitettavasti politikot ovat keksineet vetää mattoja toistensa alta tässä asiassa.