Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 29.05.14 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.05.14 - klo:21:17Jokos ootte maskit viritelleet, mun oma unohtui sateeseen Pystytsää muuten pelaan Cockia kielelläs, samalla kun hitsaat?Ei ylety
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.05.14 - klo:21:17Jokos ootte maskit viritelleet, mun oma unohtui sateeseen Pystytsää muuten pelaan Cockia kielelläs, samalla kun hitsaat?
Jokos ootte maskit viritelleet, mun oma unohtui sateeseen
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.05.14 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 29.05.14 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 29.05.14 - klo:21:17Jokos ootte maskit viritelleet, mun oma unohtui sateeseen Pystytsää muuten pelaan Cockia kielelläs, samalla kun hitsaat?Ei ylety Harmi, olis ollu kätevä laittaa yhdellä kielen lipaisulla sorkkis trunkkaamaan...
Harmi kun hydrauliikka asentajat ei ole velvoitettu käyttämään hitsaus kypärää. olis silloin ihan laki sääteinen.
Toi ei kyl sovi euromaskiin.
Lainaus käyttäjältä: roadman - 30.05.14 - klo:12:52Harmi kun hydrauliikka asentajat ei ole velvoitettu käyttämään hitsaus kypärää. olis silloin ihan laki sääteinen.Onhan niitä sellaisiakin filmejä joissa "hydrauluukkasentajalla" on maski päässä ja kaverilla pallo suussa...
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 30.05.14 - klo:12:53Lainaus käyttäjältä: roadman - 30.05.14 - klo:12:52Harmi kun hydrauliikka asentajat ei ole velvoitettu käyttämään hitsaus kypärää. olis silloin ihan laki sääteinen.Onhan niitä sellaisiakin filmejä joissa "hydrauluukkasentajalla" on maski päässä ja kaverilla pallo suussa... No mää en oo kyl tiennyt
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 30.05.14 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 30.05.14 - klo:12:53Lainaus käyttäjältä: roadman - 30.05.14 - klo:12:52Harmi kun hydrauliikka asentajat ei ole velvoitettu käyttämään hitsaus kypärää. olis silloin ihan laki sääteinen.Onhan niitä sellaisiakin filmejä joissa "hydrauluukkasentajalla" on maski päässä ja kaverilla pallo suussa... No mää en oo kyl tiennyt tarviitko linkkejä?
Mä tuon kaksi palloa ja yhden kepin...